هزاران کالای تخفیف‌دار در فروشگاه اینترنتی تیمچه به مناسبت بلک‌ فرایدی

بلک‌فرایدی تیمچه از جمعه ۵ آذر شروع شده و تا دوشنبه ۸ آذر ادامه دارد. در این جشنواره که «این جمعه وقتشه» نام دارد، تخفیف‌های بی‌نظیری روی هزاران کالا اعمال می‌شود.

(از این قسمت وارد حراجی تیمچه ‌شوید)

بلک‌فرایدی یا جمعه سیاه روزی است که تمام مردم دنیا به دنبال استفاده از تخفیف‌های فروشگاه‌ها و برندهای مختلف هستند تا یک خرید به‌صرفه و اقتصادی داشته باشند. چند سالی هست که در ایران هم فروشگاه‌های مختلف حضوری و آنلاین، توجه ویژه‌ای به بلک‌فرایدی می‌کنند.

تیمچه هم به عنوان یک فروشگاه اینترنتی با تنوع بالای کالاها، در اولین بلک‌فرایدی خود تخفیف‌هایی را ارائه کرده است که دیگر تا آخر سال تکرار نخواهد شد. این تخفیف‌ها روی انواع کالا مثل کالای دیجیتال، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و … درنظر گرفته شده و شما می‌توانید کالای موردنیاز خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در این جشنواره به جز تخفیف‌های ویژه تیمچه، می‌توانید با اطمینان خاطر در مورد اصالت، سلامت و تاریخ انقضای کالاها، سفارش خود را ثبت کنید و آن را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

در «این جمعه وقتشه» که فقط تا پایان روز دوشنبه ۸ آذر ادامه دارد، بهتر است حداقل دو بار در روز به سایت تیمچه مراجعه کنید؛ چون در صفحه اصلی این سایت، کدهای تخفیف بلک‌فرایدی و کالاهای تخفیفی ویژه بلک‌فرایدی، چندبار در روز به‌روزرسانی می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از تمام شدن تخفیف‌های جذاب بلک‌فرایدی، سری به سایت تیمچه بزنید و یک خرید به‌صرفه را تجربه کنید.

مشاهده بالاترین تخفیف‌های بلک‌فرایدی تیمچه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =