‍ بسیج مصداق رسیدن به وحدت، انسجام و برادری به‌شمار می‌رود

استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از تلاش همه ایثارگران گفت: بسیج مصداق رسیدن به وحدت، انسجام و برادری به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری شامگاه جمعه در گردهمایی تحکیم وحدت و وفاق استانی در محل مصلامی امام خمینی(ره) با قدردانی از ابتکار وحدت‌بخش امام جمعه شهرکرد در برگزاری این گردهمایی تاکید کرد:‌ وحدت، انسجام و برادری معجزه می‌کند و بسیج مصداق این امر است.

وی با اشاره به تبدیل تهدیدهای مختلف به فرصت از سوی مردم افزود: جنگ تحمیلی بزرگ‌ترین تهدید بود که به فرصت تبدیل شد و اکنون عهدنامه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی است.

حیدری پذیرفتن مسئولیت در شرایط کنونی را رفتن به اردوی جهادی برای ایجاد تحول اعلام و تصریح کرد: با استفاده از تکنولوژی روز و فاصله از مسائل حاشیه‌ای، می‌توان گام‌های بلندی برای خدمت به مردم برداشت.

وی یادآور شد: الزام عملی به نظام جمهوری اسلامی، توجه به نیازهای اولویت‌دار مردم به‌ ویژه محرومان و اقشار آسیب‌پذیر و تلاش برای رفع مشکلات آنان، ارج نهادن و خدمت بی‌منت به مردم، خدمت جهادی، گره‌گشایی با محوریت وحدت برای رفع مشکلات استان و اهتمام در تامین حقوق عامیانه مردم، فسادستیزی، نفی مطلق روابط ناسالم اداری و شناسایی زمینه‌های فساد و تعارض منافع و اقدام قاطع و سریع در راستای رفع آن، قانون‌گرایی، پاسخ‌گویی، شفافیت، انضباط مالی، طهارت اقتصادی و پرهیز از اشرافیت جزو مهم‌ترین بندهای عهدنامه دولت سیزدهم با مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تولیدمحوری و اهتمام برای رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی، شناسایی تمامی ظرفیت‌های اقتصادی استان و استفاده و فعال‌سازی کامل آن‌ها، بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ابتکارات دانش‌بنیان در چابک‌سازی نظام اداری و تبدیل آن به ابزاری به‌منظور تسهیل در امور مرتبط با مردم دیگر عهد دولت سیزدهم با مردم است.

به گفته وی، شایسته‌سالاری خدمت‌گزاران، توسعه ارتباط با آحاد مردم، رعایت کرامت مردم، تعامل با رسانه‌های گروهی، احترام به افکار عمومی، تمهید و تامین شرایط مناسب برای مشارکت مردم به‌خصوص صاحب‌نظران، نخبگان و کارآفرینان با هدف رسیدن به ایران قوی از دیگر بندهای عهدنامه دولت سیزدهم با مردم به‌شمار می‌رود.

وی کمک مردم را عامل اصلی در دستیابی به موفقیت دانست و گفت: وام‌دار و منت‌دار هیچ گروهی نیستم اما با برقراری تعامل، به تمامی اقشار چهارمحال و بختیاری خدمت می‌کنم.

حیدری حفظ حرمت و کرامت انسانی افراد و مردم‌محوری مدیران را در دستور کار خود اعلام و تاکید کرد: تمامی امور با وحدت و همدلی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی و وجود مشکلات اقتصادی در جامعه افزود: استفاده از امکانات دولتی، ظرفیت بنیادها و توان بخش خصوصی به‌طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعتمادسازی برای بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت آن برای ایجاد اشتغال و به‌کارگیری جوانان را ضروری اعلام و تصریح کرد: توجه به بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، گردشگری و بوم‌گردی، کشت گیاهان دارویی و توسعه باغ‌ها در زمین‌های شیب‌دار از اولویت‌های مهم اجرایی در استان به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: تلاش برای خروج چهارمحال و بختیاری از بن‌بست و ایجاد کریدور ارتباطی در این استان و جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور توسعه صنایع کوچک مورد توجه قرار می‌گیرد.

حیدری اظهار داشت: هم‌اکنون جنگ نظامی در کشور وجود ندارد اما با توجه به بخش تولید می‌توان در جنگ اقتصادی به موفقیت رسید و پیروز شد.

وی گفت: در همین راستا با پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌توان علاوه بر فراهم کردن زمینه رونق و جهش تولید، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

حیدری تاکید کرد: مشتاقانه در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری حضور می‌یابم و علاوه بر دیدار با مردم، از تولیدات آنان در بخش‌های مختلف حمایت می‌کنم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =