گیت فروشگاهی چگونه امنیت یک فروشگاه را تامین می کند؟

دغدغه ی تامین امنیت در واحد های تجاری موضوع تازه ای نیست و همواره ذهن فروشندگان را به خود مشغول کرده است. گیت فروشگاهی در انواع مختلفی که دارد می تواند بخش بزرگی از تامین امنیت و جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس را بر عهده بگیرد. فراموش نکنید که دوربین های مداربسته هم گزینه ی مکمل مناسبی در این زمینه هستند.

گیت فروشگاهی به صورت کلی در دو نوع تکنولوژی AM و RF در بازار عرضه شده است که هر کدام ویژگی های خود را داشته و در مکان های متفاوتی به کار گرفته می شوند.

دو عامل مهمی که در انتخاب گیت فروشگاهی یا تگ دزدگیر نقش دارند، نوع کالای مورد محافظت و عرض درب واحد تجاری می باشند.

در ادامه به معرفی دقیق تر انواع گیت فروشگاهی و کاربرد آن ها می پردازیم. در پایان نیز یکی از مراکز معتبر خرید انواع تگ و دزدگیر فروشگاهی را معرفی می کنیم.

گیت فروشگاهی AM برای چه مکان هایی مناسب است؟

در بررسی تکنولوژی گیت فروشگاهی AM  می توان گفت که در سه مدل تک، دو و سه آنتن به بازار عرضه می شود که هر کدام، ویژگی های خاص خود را دارند. به نسبت گیت RF، قیمت بیشتری داشته اما دقیق تر بوده و درب هایی با عرض بالا را به خوبی پوشش می دهد.

دلیل نام گذاری این نوع گیت به AM نیز این است که این گیت فروشگاهی در محدوده ی فرکانس صوتی ۵۸ کیلو هرتز کار می کند. در نتیجه فرکانس کاری آن کمتر از مدل های RF است. این تفاوت فرکانس موجب می شود که گیت AM برای اجناس فلزی، فروشگاه های موبایل و آرایشی و بهداشتی گزینه ی ایده آلی باشد. از لحاظ قیمتی گیت فروشگاهی AM  به دلیل تفاوت ها و مزایایی که نسبت به گیت های فروشگاهی RF دارد که مهم ترین آن فاصله پوشش دهی بیشتر مخصوص خروجی های بزرگتر است، هنگام خرید نرخ بیشتری دارند.

معایب گیت فروشگاهی AM چیست؟

شاید بتوان گفت دو عیب عمده در این نوع گیت وجود دارد که مهم ترین آن نویزپذیری بیشتر نسبت به نوع RF است که ممکن است با وسایل برقی موجود در واحد تجاری متداخل شود.

دیگر عیبی که می توان به آن اشاره کرد این است که تگ مناسب برای گیت های AM در بازار کمتر از تکنولوژی RF است.

اما در نهایت باید توجه داشت که تمام این عیب ها با توجه به مزیت های این محصول پوشش داده شده است و بطور یقین نمی توان گفت کدام تکنولوژی گیت های فروشگاهی بر دیگری ارجحیت داشته و مزیت بالاتری دارد.

گیت فروشگاهی چگونه امنیت یک فروشگاه را تامین می کند؟

گیت فروشگاهی RF چگونه از واحد های تجاری محافظت می کند؟

در معرفی گیت فروشگاهی RF می توان گفت رایج ترین تکنولوژی در صنعت EAS گیت RF است که مخفف عبارت Radio Ferequency می باشد. با توجه به اسم این تکنولوژی می توان حدس زد که حوزه کار آن فرکانس رادیویی بین رنج ۲ تا ۱۰ مگاهرتز است.

برای خرید گیت فروشگاهی RF توجه به چند عامل ضروری است. این عوامل تداخل فرکانسی، تنوع تگ فروشگاهی، قیمت و نویزپذیری می باشند.

در مورد تداخل فرکانسی می توان گفت که گیت های RF در پنج رنج فرکانسی تولید می شوند. به طور مثال اگر گیت خریداری شده توسط شما روی فرکانس ۸/۲ مگاهرتز تنظیم شده باشد، تا شعاع ۱۰ متر هیچ واحد تجاری دیگری نباید از این فرکانس استفاده کند.

با این حال به دلیل کاربردی بودن گیت فروشگاهی RF در تمام اصناف، این محصول بسیار پر فروش است که این مسئله قیمت تمام شده ی این محصول را نیز کاهش داده است.

مهم ترین مزایای گیت فروشگاهی RF چیست؟

هر محصول پر فروشی قطعا دارای مزایای مهمی است که خریداران را به استفاده از آن ترغیب کرده است. گیت فروشگاهی RF نیز از این قاعده مستثنی نیست. تنوع مدل و تگ و به تبع آن قیمت های مناسب در هر رنج مزیت اصلی این نوع گیت است. در کنار موارد ذکر شده، اثر پذیری کمتر از آلودگی نویزی محیط به دلیل فرکانس کاری بالاتر نسبت به دزدگیر فروشگاهی با تکنولوژی AM نیز قابل ذکر است.

لیبل های امنیتی متناسب با تکنولوژی RF با توجه به چسبندگی بالا و ابعاد کوچکی که دارند، کاربری گیت RF  را برای مراکز کتاب و انتشارات، هایپر مارکت ها، فروشگاه های چرم و کیف و کفش و... تضمین کرده اند.

گیت فروشگاهی چگونه امنیت یک فروشگاه را تامین می کند؟

مرکز معتبر ارائه دهنده ی گیت فروشگاهی کجاست؟

خرید تجهیزات امنیتی به دلیل حساسیت و پشتیبانی فنی که نیاز دارند کار آسانی نیست. به همین دلیل شرکت صنعتینو به دلیل مزایایی که برای مشتریان در نظر گرفته است، توانسته در زمینه تجهیزات گیت فروشگاهی یکی از تامین کنندگان برتر باشد. برخی از این مزایا عبارت اند از:

  • افزایش میزان گارانتی محصولات و خدمات

شرکت صنعتینو در راستای تکریم هر چه بیشتر مشتریان این شرکت، بر روی سفارشات و پروژه ها علاوه بر گارانتی شرکت اصلی محصول، بین ۱ ماه تا یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

  • استفاده از بن تخفیف

صنعتینو به دلیل حذف واسطه ها و ارائه ی محصول به صورت مستقیم، همواره برای مشتریان تخفیف هایی را در نظر می گیرد. علاوه بر این امکان استفاده ی بن تخفیف در هنگام ثبت سفارش نیز وجود دارد. (در کنار تصویر برخی از محصولات یک لینک برای دریافت بن تخفیف ویژه وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید).

  • بازگشت درصدی از وجه پرداختی در ازای معرفی مشتری جدید
  • پرداخت وجه پس از تحویل کالا
  • حق انتخابهای زیاد و مشاوره و مقایسه

امکان مشاهده و مقایسه ی طیف وسیعی از تجهیزات مربوط به گیت فروشگاهی در سایت صنعتینو میسر است. همچنین کارشناسان این شرکت از طریق راه های ارتباطی ۰۲۱۶۶۶۷۶۲۳۶ و ۰۹۱۰۶۵۰۵۶۲۲ پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =