آشنایی با دوره های آموزش آشپزی در آموزشگاه های آشپزی

آشپزی در حقیقت هنر تبدیل مواد خام به انواع غذاهای خوشمزه، مطبوع و سالم است. در دنیای مدرن امروز مردم باز هم به خوردن غذاهای مختلف متنوع و سالم تمایل زیادی می دهند. در هر کشوری مردم دوست دارند با فرهنگ غذایی کشورهای دیگر آشنا شده و غذاهای آنها را امتحان کنند.

 آشپز فردی است که این هنر را به خوبی دارا می باشد و آشپز حرفه ای فردی است که تا جایی که امکان دارد، نه تنها با انواع غذاها آشنا بوده، بلکه با خواص و فواید تقریبی آنها آشنا باشد. همچنین پایه و اساس آشپزی نیاز به دانش، مهارت و تحصیلات لازم دارد زیرا آشپزی به یک حرفه ی کاملا تخصصی تبدیل شده که شما با یک جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که آموزشگاه آشپزی شیرین بیان بیشترین و متنوع ترین دوره ها را برای علاقه مندان این حرفه در نظر گرفته است.

سرکار خانم شیرین حسینی :
خانم شیرین حسینی بهترین استاد آموزش آشپزی با بیش از ٣۰ سال سابقه دارای سوابق بی ­شماری در زمینه آشپزی و مربی‌گری و کارآفرین برتر صنایع غذایی کشور هستند. ایشان در سال ١٣٨٣ به عنوان داور تخصصی جشنواره الگوهای برتر مهارت آموزی مربیان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای حاضر شدند. همچنین مربی رسمی شیلات کشور، مربی رسمی انجمن قارچ ایران، سردبیر بخش آشپزی ماهنامه غذا، سردبیر ماهنامه شیرین­ بیان هستند، همچنین ایشان از سال ١٣٨٨ به عنوان سردبیر ماهنامه خورنوش ایفای نقش می‌کنند. کتاب‌های آشپرخانه آبزیان، غذاهای قارچی، هزارسیپی دریایی نیز ازجمله تألیفات ایشان می‌باشد.
ازجمله فعالیت‌های سرکار خانم شیرین حسینی در صدا و سیما می‌توان به مجری و کارشناس آموزش آشپزی در برنامه ­های تصویر زندگی، به خانه برمی‌گردیم،سفره سفید و خانه ما اشاره کرد.

آموزشگاه آشپزی :

آشپز درجه ١:
آموزش آشپزی ۵۰ مدل غذاهای سنتی، غذاهای فانتزی، غذاهای ملل، سالاد،پیش غذا......
آشپز درجه ٢:
آموزش آشپزی ٨۰ مدل غذاهای سنتی،غذاهای فانتزی، غذاهای ملل، سالاد، پیش غذا...
طباخ آبزیان
آشپزی سنتی
آموزش کباب40
آموزش فینگر فود
سالاد ساز و اردورساز
آشپزی با مایکروویو
آشپز سنتی :
همانگونه که از نام این رشته مشخص است شما در این دوره آموزش انواع غذاهای سنتی ایرانی را پشت سر گذاشته و توانایی پخت و کار در یک رستوران سنتی را به آسانی خواهید داشت
آشپزی تخصصی:
آموزش آشپزی تخصصی شامل ۱۱ جلسه است که مجموعه ای از غذاهای فرنگی، ایرانی ، بومی و سالاد ها و سس ها فرایدرایس ها پاستاها چیکن ها گراتن ها سوفله ها پیش غذاها ماهی میگوها فاهیتااستیک ها استیک فوندو ها فیله ها کبابهای بین المللی و با ارائه مدرک بین المللی از فنی و حرفه ای به شما عزیزان آموزش داده میشود.
غذای ملل:
٣0 مدل غذای ملل به صورتی که در رستوران ها ، مرسوم و قابل شناسایی در تمام دنیاست.
جلسه اول: آشپزی عربی جلسه دوم: آشپزی مدیترانه جلسه سوم : آشپزی ترکیه جلسه چهارم: آشپزی ایتالیایی جلسه پنجم: آشپزی آسیای میانه جلسه ششم: آشپزی آسیای شرقی
جلسه هفتم : آشپزی روسی جلسه هشتم: آشپزی آمریکایی جلسه نهم: آشپزی آفریقایی جلسه دهم: تاریخچه غذای ملل
پاستا آربیتا؛چیکن آلفردو ؛پاستا میگو ؛مرغ گریل شده؛چیکن با سس پرتغال؛چیکن مدیترانه ای ؛گراتینه بادمجان؛کراکت؛پتاژ ها؛بیف استراگانف؛چکن استراگانف؛استیک ها
سالاد ها؛میگوی گریل شده با سس لیمو و مارچوبه ؛رول استیک ؛اسپاگتی ها و... چندین رسپی خاص و جدید با گواهینامه با کد بین المللی از فنی حرفه ای
آموزش فینگر فود:
فینگرفودها غذاهای کوچکی هستند که معمولا در مهمانی‌ها برای پذیرایی سرو می‌شوند و علت این نام‌گذاری، خورده شدن آن با دست است. فینگرفود معمولا باید به اندازه‌ای باشد که به یکباره خورده شود. درواقع فینگرفود هر غذایی است که بتوان آن را به شکل لقمه‌ای در اندازه کوچک درست کرد، بنابراین با کمی خلاقیت می‌توان از بسیاری از غذاها فینگر فود درست کرد. در ادامه مطلب طرز تهیه تعدادی از فینگرفودها را بیان خواهیم کرد.
در این دوره 100 مدل فینگر فود،پارتی فود،شورینی، تلخینی را در ٦ جلسه ٤ ساعته با گواهینامه بین المللی از فنی حرفه ای دریافت می کنید.
طباخ آبزیان :
آموزش ٢۰ مدل طبخ انواع غذاهای دریایی شامل ماهی های سردآب، گرم آب، انواع میگو، خرچنگ، صدف، لابستر

آموزشگاه شیرینی پزی :

دوره های آموزش شیرینی پزی و کیک در آموزشگاه شیرینی پزی شامل ١٢ دوره مجزا در زمینه آموزش پخت شیرینی،کیک و دسر به صورت تخصصی و صنعتی،آموزش شیرینی پزی و معیار های صحیح پخت شیرینی به روش قنادی، با هدف ارتقا آموزش پخت و تهیه شیرینی های خشک و شیرینی تر،اموزش انواع شیرینی های فانتزی،آموزش شیرینی های سنتی،آموزش تزیین روی شیرینی،آموزش کیک،دسر،شکلات،کیک تولد و کیک نامزدی،طراحی روی کیک،دکوراتوری کیک،کار با خامه و فوندانت،گاناش کشی،آموزش اساسی فوندانت،آموزش کیک های کافی شاپی و گز سازی و نانوای نانهای حجیم شده با بهترین معیارها و متدهای روز در حال فعالیت می باشد.

آموزشگاه شیرینی پزی

لیست دورهای های آموزش شیرینی پزی :
شیرینی پز درجه ١:
آموزش ٣۰ مدل شیرینی تر و خشک از قبیل رول بستنی،انواع پای شارلوت و بنیه میوه، ترایفل با رولت..
شیرینی پز درجه ٢ :
آموزش ۵۰ مدل شیرینی تر و خشک از قبیل نان برنجی، نخودچی،مافین، دانمارکی، ملکه بادام، دوناتس پفکی...
کیک ساز ترساز
شیرینی های بدون فر
شیرینی پز شیرینی های خشک

 آموزشگاه فست فود :

در جوامع امروزی که زندگی به سمت غذاهای فست فود رفته  و تعداد رستوران ها و فودکورت ها افزایش یافته حتما راه اندازی فست فود ایده ی مناسب و سودآوری خواهد بود.شما با جستجو در اینترنت می توانید مقالات و اطلاعات خوبی بدست آورید ولی همه ی اینها مطالب تئوری هستند که برای راه اندازی کسب و کار لازم است ولی کافی نیست. یعنی اگر تا به حال تجربه ای در این گونه کسب و کارها نداشته باشید، نمی توانید به راحتی مطالب تئوری را در پروژه ی عملی به کار بگیرید.

آموزشگاه فست فود

لیست دورها های آموزش فست فود :
پیتزا ( ٣ مدل خمیر پیتزا ) ایتالیایی، آمریکایی،ایرانی
پیتزاهای ویژه ( بدون نان، gold ، یونانی، دبل،کالزونی، سس میانی، سس سرو)
برگرهای( بدون نان، سوخاری،gold، چیزبرگر ویژه )
ساندویچ های ویژه ( سوپر ویژه، سوپر دبل ویژه،سس میانی، سس سرو، دنر کباب)
سوخاری  کنتاکی سوخاری پولکی

آموزشگاه آشپزی شیرین بیان در سعادت آباد :

آشنایی با هنر آشپزی و شناخت انواع مواد و غذاهای مختلف در سرتاسر دنیا همچنین آگاهی از آخرین استانداردهای روز دنیا، تهیه غذایی که در عین کیفیت دارای زیبایی ظاهری بوده و اوج هنر و مهارت شما را به نمایش بگذارد. و تمامی این امور در آموزشگاه شیرین بیان با مدیریت سرکار خانم حسینی قابل دستیابی است.
آموزشگاه شیرین بیان با ارائه خدمات جامع نه تنها در زمینه آشپزی و پخت و پز بلکه در تمامی ابعاد مرتبط با آشپزی، نظیر ارائه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای، همچنین طراحی آشپزخانه و رستوران، آموزش استانداردهای منو غذایی و انواع نوشیدنی‌ها همراه با اصول پذیرایی و میزبانی شایسته با شما همراه خواهد بود.
آموزشگاه آشپزی آموزشگاه شیرین بیان با مدیریت سرکار خانم حسینی مفتخر است به عنوان آموزشگاه برتر صنایع غذایی کشور دوره های آموزشی خود را با تیم حرفه ای خود برگزار نماید. با اعطای گواهینامه های بین المللی معتبر دیپلم ردی ها وترک تحصیلی ها با دریافت گواهینامه ما دیپلم درسی بگیرید.

جهت اطلاع از ساعت برگزاری و هزینه ی کلاس های آموزشگاه شیرین بیان با تلفن های ذیل تماس بگیرید
تلفن آموزشگاه : 
۰۲۱٢٢٠٧٠٥٢٤
تلفن همراه فقط در مواقع ضروری : ۰٩١٢٣۵۰۶٧٩۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =