معرفی کالا ورزش فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی خانگی و باشگاهی

امروزه با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین برخی گرفتاری‌های روزانه که متأسفانه زمان بسیاری را صرف می‌کند دیگر خیلی کم فرصت خرید حضوری محیا خواهد شد. از طرفی وجود تنوع بالای محصولات ورزشی باعث شده تا برای خرید از فروشگاه لوازم ورزشی دچار سردرگمی و تردید شویم. ناگفته نماند به دلیل افزایش قیمت ارز، اجناس بی‌کیفیت و درجه 2 زیادی جایگزین محصولات اورجینال و یا اصلی شده و همین امر موجب هدر رفتن وقت و سرمایه شما در خریدهای حضوری خواهد شد.

در چند سال اخیر خرید اینترنتی لوازم ورزشی رونق بسیاری گرفته، از طرفی اکثر سایت‌های لوازم ورزشی معتبر علاوه بر در اختیار داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یا همان اینماد، با تضمین قیمت و کیفیت و همچنین ضمانت بازگشت کالا و ارسال رایگان همواره درصدد صرفه‌جویی در هزینه‌های شما عزیزان خواهند بود.

خرید آنلاین لوازم ورزشی با تخفیف

برای خرید اینترنتی لوازم ورزشی با تخفیف از کالاورزش همواره از بخش تخفیفی‌های سایت محصولات مورد نظر خود را دنبال نموده تا با کمترین قیمت و بهترین خدمات آن را درب منزل و یا محل کار در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید.

کالاورزش به‌عنوان یکی از تخصصی‌ترین فروشگاه لوازم ورزشی همواره در تلاش بوده تا با کمک تجربه 10 ساله خود در فروش انواع لوازم ورزشی 3 اصل مشتری مداری را سرلوحه کار خود بداند و آن را به‌عنوان خطی مشی اهداف خود تعیین کند.

1- برای اولین بار توانسته‌ایم امکان دریافت مشاوره تخصصی لوازم ورزشی را پس از خرید ایجاد کنیم.

2- بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی لوازم ورزشی را در اختیارداریم.

3- همواره سعی خواهیم کرد کالای موردنظر شمارا به هر نقطه از کشور عزیزمان ایران در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم.

لوازم ایروبیک

لوازم ایروبیک در بازار لوازم ورزشی دارای تنوع بسیار بوده به همین دلیل ما در تیم کالاورزش سعی کردیم تا از بین برندهای موجود، باکیفیت‌ترین اجناس را به همراه قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه کنیم. اجناسی همچون حلقه پیلاتس، انواع توپ‌های بدنسازی، توپ جیم بال، کش پیلاتس و بدنسازی، زیراندازهای ورزشی، انواع طناب و همچنین نردبان چابکی تنها به‌عنوان بخشی از محصولات موجود در فروشگاه خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید با ورود به سایت کالاورزش و انتخاب هرکدام از محصولات با مشخصه‌های فنی و یا توضیحات تکمیلی مخصوص هر محصول آشنا شوید.

لوازم یوگا

داشتن روح و جسمی باطراوات و سالم آرزوی هر انسانی است. ورزشکارانی که به یوگا علاقه دارند با خیال راحت و بدون معطلی می‌توانند از راه دور و به‌صورت آنلاین محصولات موردنظر خود را ازجمله انواع مت یوگا، کمربند یوگا، آجر، دستکش، جوراب یوگا، فوم رول توپر و توخالی، تخته استپ فومی و فایبرگلاس را تهیه نمایند. سایت وسایل ورزشی زیادی در اینترنت وجود دارند که هر یک خدمات مختلفی را ارائه خواهند داد اما همواره به یاد داشته باشید محصولات ورزشی خود را از فروشگاه‌هایی تهیه نمایید که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب، به‌صورت کاملاً تخصصی بر روی لوازم ورزشی فعالیت داشته تا شما عزیزان بتوانید قبل از خرید از کارشناسان فروش مشاوره رایگان دریافت کنید.

تجهیزات بدنسازی

اگر علاقه‌مند به ورزش بدنسازی هستید ممکن است در همان ابتدا به دلیل عدم آشنایی با انواع تجهیزات دچار سردرگمی زیادی شوید؛ اما درصورتی‌که یک مربی آنلاین ورزشی داشته باشید و یا در یک باشگاه ورزشی ثبت‌نام کرده‌اید به‌راحتی می‌توانید به‌تدریج با این وسایل آشنا شده و نحوه حرکات آن را آموزش ببینید.

بااین‌وجود آشنایی مختصر با انواع تجهیزات بدنسازی علاوه بر اعتمادبه‌نفس به‌نوعی شمارا ازلحاظ ذهنی در انجام تمرینات یاری خواهد کرد. به‌صورت کلی تجهیزات بدنسازی شامل وزنه‌های آزاد و برخی دستگاه‌های بدنسازی خواهد بود که ما در این بخش تنها به‌صورت خلاصه برخی از آن‌ها را نام می‌بریم.

  • دمبل

این محصول بسیار آشنا، پای ثابت تمام ورزشکاران بدنساز خواهد بود. دمبل‌های بدنسازی معمولاً در وزن‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. دمبل‌ها هم به‌صورت تک و هم به‌صورت جفت به فروش می‌رسد از طرفی دارای اشکال و رنگ‌بندی متنوعی خواهند بود. برای مثال برخی به‌عنوان دمبل قابل تنظیم یا متغیر شناخته می‌شوند که افراد می‌توانند وزن‌های مختلفی را به آن اضافه کنند اما برخی دیگر نیز به‌عنوان دمبل ثابت در نظر گرفته می‌شوند که قابلیت افزایش وزن را ندارند. دمبل‌های ثابت این روزها هم شش‌ضلعی بوده و هم به‌صورت گرد طراحی می‌شوند. ما در تیم کالا ورزش انواع مختلفی از دمبل‌های بدنسازی را عرضه خواهیم کرد.

  • هالتر

هالترها نیز به‌عنوان یکی دیگر از تجهیزات بدنسازی شناخته‌شده است که شامل یک میله آهنی صاف یا منحنی بوده که برخی وزنه‌های مختلف بر روی آن سوار می‌شود. معمولاً به این نوع وزنه‌ها نیز صفحه هالتر خواهیم گفت. نحوه انجام تمرین با هالتر نیز به این صورت است که میله هالتر را با هر دودست گرفته و آن را بالای سرخود می‌بریم البته تکنیک‌های مختلفی برای استفاده از این محصول وجود دارد. میله هالترها انواع مختلفی دارند که شامل میله هالتر المپیکی و یا میله هالتر خانگی به بازار عرضه می‌شوند. خرید انواع میله هالتر بسته به انتخاب شما و مکان موردنظر شما دارد. درصورتی‌که نیاز به خرید این محصول دارید حتماً چند فاکتور طول، ضخامت و یا شکل را بررسی کنید ما با استفاده از مشاورین تخصصی و رایگان شمارا در این امر یاری‌خواهیم کرد.

  • دستگاه سیم کش

دستگاه سیم‌کش به‌عنوان یکی دیگر از تجهیزات بدنسازی به‌حساب می‌آید که تمرکز اصلی آن بر روی وزنه‌های آزاد و یا وزنه‌های بدنسازی خواهد بود. این دستگاه شامل کابل‌ها، قرقره‌ها و یا سیم‌های وزنی بوده که ورزشکاران می‌توانند تمرینات مختلف و استانداردی را با آن انجام دهند.

سخن پایانی:

دمبل، هالتر و یا حتی کتل بل و سایر وسایل بدنسازی که دارای وزن بوده و قابلیت بلند کردن راحت آن بدون هیچ تجهیزاتی خواهد بود، آن را به‌عنوان وزنه آزاد خواهیم گفت. در این‌ بین برخی دستگاه‌ها از جمله دستگاه سیم‌کش وجود دارند که بر اساس استک یا وزنه‌های مکعبی شکل حالت تمرینی استانداردی را برای ورزشکاران به ارمغان خواهند آورد. در صورتی‌ که نیاز به انتخاب انواع مختلف از این تجهیزات با قیمت‌های رقابتی داری کالا ورزش بهترین انتخاب خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =