پیگیری مشکلات گردشگری یزد در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد گفت: ۵ مصوبه در ارتباط با مسائل مختلف گردشگری از جمله مسائل مالیاتی، بانکی و قوانین و مقررات به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از یزد، محمد رضا قمی در شصتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه قرار شد تا موضوعات مطرح شده در این جلسات به دستگاه های اجرایی استان اعلام شود و در جلسه بعد عملکرد ها و اقداماتی انجام شده گزارش شود گفت: در جلسه قبل بحث گردشگری و مشکلات و موانع واحد های گردشگری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نهایتاً ۵ مصوبه در ارتباط با مسائل مختلف از جمله مسائل مالیاتی و بانکی و قوانین و مقررات مطرح گردید که به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.

وی ادامه داد: سه مورد از این مصوبات در ارتباط با معاونت اقتصادی استانداری بود و دو مورد به اداره کل میراث فرهنگی ارجاع داده شد تا با تشکیل کارگروه های تخصصی، اجرایی شدن قوانین و آیین نامه های مربوط به بافت تاریخی شهر را پیگیری کند. همچنین قرار شد فرمانداری در این ارتباط نامه نگاری های لازم را انجام دهد که در همین خصوص در محل فرمانداری نیز دو جلسه تشکیل شد.

قمی به یکی دیگر از پیگیری‌های مصوبات جلسه پیشین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اشاره و عنوان کرد: در ارتباط با بحث بانک ها و مشکلات بدهی هایی که واحدهای گردشگری استان داشتند از طرف معاونت اقتصادی جلساتی تشکیل و هماهنگی‌های لازم انجام شده و نتایج در حال بررسی است. واحدهای گردشگری و بانکها در حال مذاکره هستند که نتایج آن در دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان یزد تصریح کرد: در رابطه با پرواز های داخلی و خارجی از طریق اداره کل راه و شهرسازی موضوع به سازمان فرودگاه های کشور اعلام و طرح موضوع شده است که در حال ارتباط با مرکز برای بررسی موضوع هستند که نتایج این اقدامات نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =