طعنه عضو هیات‌رییسه مجلس به ظریف: در مذاکرات قبلی قهوه خوردن و لبخند زدن انجام شد!

مهر نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: شرط حضور ایران در برجام برداشته شدن تحریم هاست و گرنه صرفا مذاکره برای مذاکره،پشت میز قهوه خوردن، همدیگر را بغل کردن و لبخند زدن را قبلا انجام داده اند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: اگر نتیجه مذاکرات در برجام رفع تحریم‌ها باشد پذیرفتنی است اما اگر مذاکرات صرف وقت و صرفاً مذاکره برای مذاکره، پشت میز قهوه خوردن، همدیگر را بغل کردن و عکس انداختن باشد قبلاً این کارها را انجام داده‌اند و خوب هم لبخند زدند، دیگر کافی است.

وی افزود: سیاست قطعی ما حذف تحریم‌ها در برجام است و نباید مباحثی غیر از مباحث قبلی در برجام گفته شود مسائل منطقه‌ای و نظامی ربطی به آمریکا ندارد. هیچ کشور قدرتمندی در خصوص توان نظامی خود معامله نخواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: برد موشکی، نوع موشکی و توان دفاعی ما قابل مذاکره نیست و اینها خط قرمز ما هستند و می‌دانیم اگر یک قدم کوتاه بیاییم بحث پهباد مطرح می‌شود. ضمناً شرایط دفاعی کشور در زمان حمله صدام را هم فراموش نمی‌کنیم؛ اگر مورد حمله کشورهای مینیاتوری منطقه قرار بگیریم چه جوابی باید به مردم بدهیم.

حجت الاسلام سلیمی گفت: یک کشور قدرتمند در هیچ شرایطی اجازه دخالت در امور داخلی اش را نخواهد داد. امثال آمریکا بدانند دوره قلدری، زورگویی و دیکته یک طرفه تمام شده و ایران زیر بار هیچ گونه فشاری نخواهد رفت. جمهوری اسلامی این پیام را به صراحت به آمریکایی‌ها می‌دهد که دوران دیکته یک طرفه و زورگویی تمام شده و باید به نظرات جمهوری اسلامی احترام بگذارند و پایبند به تمام تعهدات خود به طور کامل باشند.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    تیم قبلی که زبان انگلیسی شون عالی بود و به فنون مذاکره مسلط بودن حاصلش شد اون ...وای به حال تیم جدید که حتی فارسی رو هم نمیتونن درست صحبت کنن و در هنگام عکس گرفتن هم میرن جلوی پرچم وایمیسن
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    اینا چقدر احمقند که لبخند زدن رو جرم می دونن. شما شمشیر بکش ببینم چی کار می کنی؟
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    آره توکه راست میگی
  • حبیب IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    بخاطر همینه که 40 نفری رفتن؟؟؟
  • جمشید IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    مگه نمی گفتین تحریم ها برا کشور نعمته!! چکار دارین برشون دارین
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    عمرا هنر همون ظریف رو داشته باشید تو مذاکره یه تنه همه رو حریف بود به پول خوب نصیب همتون از برجام کرد دیگه چی میخواستید رژیم خودش می‌دونه اون برجام چقدر براش سود مالی داشت یه عده از بد بودن برجام حرف میزنن در حالی که یک برگ از درخت تو حکومت نمی افته مگر با اجازه رهبری رهبری با برجام موافقه پس جوری برخورد نکنید انگار سرخود انجام میشه
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    مثلا اگر تو بجای ظریف بودی چه غلطی میکردی که اینطور مشغول تخریب افراد کشور هستید یک کمی خجالت کشیدن والله ثواب داره
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    ظریف هرچندادم بدی باشدولی دیپلماسی اش و سواداوراقبول دارم ایاشماروش کارظریف رابلدهستیدبچسبیدبه مشکلات گربه و سک و غیره مشکل دیگرکشورنداردویاگیردادن به وزیران بعدازاین شمانمایندگان بایدپاسخگوملت باشیداگردولت قبل مشکل داشته چرااستیضاح نکردیدچراجلواورانگرفتید
  • هاشم IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    انشالله در مذاکرات جدید بجای لبخند وقهوه خوردن محکم جلوی شیطان بزرگ بایستند وتمام تحریم‌ها لغو وخسارت وارد بر ایران در خروج آمریکا از برجام وتعهد بدهند دیگه از این غلط ها نکنن
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    در دور جدید مذاکرات تیم جدید هم باید نرمش قهرمانانه داشته باشه تا برجام احیا بشه..........
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    به این میگن گردش به راست عزتمندانه😎
  • جعفر IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    مطمئن باشید این تیم جدید عرضه قهوه خوردن و خندیدن راهم نداره.این تیم از همین حالا با یاس وناامیدی پا در مذاکره میگذاره فکرکنم عوض قهوه بهشون خرما بدن و با گریه راهییشان کنند.