نماینده مخالف وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش: دولت نیروهای آموزش و پرورش را نادیده گرفت

ایسنا نوشت: نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش می خواهم که صراحتا اعلام کند گه چگونه قرار است لایحه رتبه بندی معلمان را اجرایی کند؟

 هاجر چنارانی در  جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بیان کرد: بنده امروز به این جا آمدم که بگویم مجلس به وزیری رای خواهد داد که هم موافق دارد و هم مخالف دارد و این وزیر یک وزیر فرمایشی نیست. بنده به عنوان یک معلم که هنوز حقوقم را از آموزش و پرورش دریافت می کنم در مخالفت با شما و از زبان فرهنگیان سخن می گویم. نمایندگانی که در اینجا صدای خود را بالا برده و خود را فرهنگی تلقی می کنند حکم خود را بیاورند که از کجا حقوق دریافت می کنند؟

وی در ادامه اظهار کرد: آقای نوری برنامه شما برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان چیست؟ برای تامین اعتبار این لایحه از کجا منابع خواهید آورد؟ متاسفانه برنامه های ارائه شده از سوی شما عملیاتی نیست. مجلس تصمیم گرفته که به شما رای دهد اما بنده به عنوان یک معلم از شما می پرسم که برای چالش های جدی این وزارتخانه کلیدی چه برنامه ای دارید؟

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا شما یک تیم جدید و نوآور خواهید آورد؟ آیا اصلا در این مدت با معلمان دیداری داشته اید؟ متاسفانه شما فقط یک توییت زده اید. مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان در زمان حضور شما در این صندوق نیز وجود داشت شما برای حل مشکل این صندوق چه برنامه ای دارید؟ مسائل و دغدغه های آموزش و پرورش بر روی زمین مانده است. راهکارهای اقتصادی شما برای برون رفت از این وضعیت چیست؟

چنارانی تاکید کرد: شما گفته اید که اعتبار اجرای لایحه رتبه بندی را افزایش می دهید، اما سوال بنده این است که از کجا این اعتبار را می اورید؟ آیا شما قلبا به رتبه بندی اعتقاد دارید؟ متاسفانه این دولت نیز نیروهای آموزش و پرورش را نادیده گرفت و از آنها در بدنه خود استفاده نکرد. برنامه شما برای پیوست آموزش و پرورش با سایر وزارتخانه ها چیست؟ شما چه برنامه ای برای ارتقای معیشت و امنیت شغلی معلمان دارید؟

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =