۲ طرح موثر سازمان عمران خرم‌آباد در انتظار تصویب شورای شهر

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری خرم آباد از راه اندازی بچینگ و واحد تولید قطعات بتنی در آینده نزدیک خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فرشید فلاح نژاد در این رابطه گفت : سازمان عمران و بازآفرینی شهری یکی از سازمانهای درآمدزای زیرمجموعه شهرداری خرم آباد است که در جهت افزایش درآمدهای آن در صدد اجرای برنامه های مطلوب تری هستیم .

وی افزود : کارخانه آسفالت زیر نظر این سازمان است و در تولید آسفالت و شن و ماسه فعالیت های گسترده ای را انجام و نیاز شهرداری های مناطق خرم آباد را تا حدودی پاسخ می دهد .

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری خرم آباد با بیان اینکه در صدد راه اندازی بچینگ و تولید قطعات بتنی هستیم اظهار داشت : در صورت تحقق این دو اقدام مهم بخشی از نیازهای شهرداری و پروژه های شهرداری مرتفع شده و همچنین در بالابردن منابع مالی سازمان موثر واقع خواهد گردید .

فلاح نژاد راه اندازی این دو طرح را مستلزم مصوبه شورای شهر دانست و افزود: بزودی جزییات این دو طرح را شورای شهر مطرح خواهیم نمود و پس از موافقت و اخذ مصوبه از اعضای شورای شهر نسبت به اخذ تسهیلات بانکی اقدام می نماییم و طرح تولید قطعات بتنی و راه اندازی بچینگ را اجرایی خواهیم نمود .

فرشید فلاح نژاد که یکی از نیروهای باتجربه و خلاق در بدنه شهرداری خرم آباد است مهم ترین پروژه سازمان عمران را احداث بام خاطره و پارک بانوان در گلدشت عنوان کرد و بیان نمود : بام خاطره ها یک طرح منحصربفرد با چشم اندازی فوق العاده است که در حال ایجاد راه دسترسی میباشد و با کاشت فضای سبز د ایجاد مسیر پیاده روی نقش موثری در بالابردن سرانه فضای سبز شهر خواهد داشت و همچنین جمعیت زیادی از اهالی منطقه روزانه از امکانات آن استفاده خواهند کرد .

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری خرم آباد در ادامه با اشاره به ادعای اداره کل منابع طبیعی استان در خصوص بام خاطره ها افزود : دوستان منابع طبیعی استان در این خصوص ادعایی داشتند که پس از برگزاری جلسه و طرح مباحث در نهایت با درخواست شهرداری مبنی بر صدور مجوز موافقت نمودند و خوشبختانه با همکاری و تعاملی که برقرار گردید مجوز احداث بام خاطره ها از اداره کل منابع طبیعی استان اخذ گردید و ابهامی در این طرح وجود نخواهد داشت . 

وی جانمایی احداث پارک بانوان در گلدشت شرقی را در گذشته نامناسب خواند و در این زمینه نیز تصریح کرد : علی رغم اینکه این پارک در گذشته جانمایی مناسبی نداشته و معارضانی نیز دارد اما در حال اجراست دیوار کشی آن انجام گرفته و در حال تسطیح و کاشت فضای سبز آن هستیم و در تلاشیم فضایی مطلوب توآم با آرامش را برای بانوان ایجاد نماییم .  

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری خرم آباد گریزی هم به آیتم های درآمدی سازمان زد و عنوان کرد : صدور نقشه یک دوهزارم ، صدور مجوزات و هزینه حفاری و امور شهرسازی و حذف پارکینگ از آیتم درآمدی سازمان عمران هستند که همکاران سازمان در این حوزه ها در حال خدمات رسانی به مراجعین هستند .

46

فلاح نژاد ادامه داد : صدور نقشه یک دوهزارم با هزینه کمتری نسبت به سازمان نظام مهندسی برای مردم انجام میشود هزینه های حفاری نیز از دستگاههای خدمات رسان از جمله : آب ، گاز ، مخابرات و ........ اخذ میشود که بیشترین بدهی حفاری به شهرداری را مربوط به شرکت آبفا است و باتوجه به حفاری هایی که در سطخ شهر انجام می دهد بیشترین خسارت را به آسفالت شهر وارد می کند و تابحال با همه تخفیفات حدود ۱۶ میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارد که پرداخت ننموده است .

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل سازمان و تقدیر از همکاری و تعامل شرکتهای گاز و مخابرات در خصوص حفاری ها اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک برنامه های سازمان در راستای توسعه طرحهای شهرداری عملیاتی شود. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =