شبکه و تاسیسات توزیع برق منطقه طرود شهرستان شاهرود بهسازی شد

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود اعلام کرد: خطوط برق رسانی و تاسیسات توزیع برق فیدر سرکویر مربوط به منطقه طرود، اصلاح و بهینه سازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان،جمال فرخ زاده با بیان این که در این رزمایش ۹ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی اصلاح و بهینه سازی شده گفت: رفع ۲۰۰ مورد کانون های خطر شناسایی شده، اصلاح جمپرهای شبکه ۲۰ کیلوولت، نصب و راه اندازی یک ایستگاه هوایی توزیع برق، تعمیرات ۱۰ دستگاه پست هوایی و یک دستگاه ریکلوزر، در این طرح جهادی- ضربتی اجرایی شده است.

وی با اشاره به این که کلیه فعالیت های مورد اشاره ظرف شش ساعت به اجرا درآمده افزود: با بهره گیری از ۱۲ اکیپ فنی و عملیاتی و دو گروه پشتیبانی به استعداد ۵۲ نفر از برق شاهرود، دامغان، میامی، بیارجمند و بسطام، با حجم ۳۱۲ نفر ساعت، سناریوی پیش بینی شده به انجام رسیده و چنانچه اقدامات ذکر شده به روال عادی صورت گیرد، پنج روزِ کاری زمان نیاز دارد که با بسیج نیروها و امکانات، بیشترین بهره وری حاصل شده است.

فرخ زاده تصریح کرد: بهبود ولتاژ، کاهش تلفات برق، تقلیل خاموشی های ناخواسته، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش طول فیدرها و انرژی تامین نشده، افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی برای زمان بحران و هم افزایی امور تجمیعی، از مهم ترین اهداف این رزمایش به شمار می رود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =