۸ نفر
۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
لیست 4 فوق تخصص مچ پا در تهران

مچ پا یکی از آسیب پذیرترین بخش‌ها در بدن هر فرد است. به دلیل تصادفات و همچنین آسیب‌هایی که ممکن است در حین راه رفتن، ورزش کردن و حرکات ناگهانی به مچ پا وارد شود، مراجعه به فوق تخصص مچ پا در تهران بسیار زیاد است. خوشبختانه شاهد تعداد زیادی جراح مچ پا در تهران هستیم که هر کدام از این افراد در زمینه خود بهترین می‌باشند.

ازجمله پزشکان فوق تخصص مچ پا در تهران می‌توان به دکتر اتوکش، دکتر یگانه، دکتر میعاد، دکتر الهی، دکتر رجایی اشاره داشت که در ادامه این متن توضیحات بیشتر در مورد هر پزشک و آدرس مطب آن‌ها به شما می‌دهیم.

بهترین فوق تخصص مچ پا در تهران

به طور یقین تابه‌حال در مورد اهمیت پا برای سلامتی هر فرد شنیده‌اید و جمله معروف پا قلب دوم هر فرد است به گوشتان خورده است. اما گاهی مشکلاتی در مچ پا پیش می‌آید که برای برطرف کردن آن‌ها نیاز است که به بهترین فوق تخصص مچ پا مراجعه کنیم. ازجمله این موارد می‌توان به شکستگی مچ پا، پارگی رباط، آرتروز مچ و غیره اشاره داشت.

جراح مچ پا در تهران با پرسیدن سؤالاتی در زمینه علت درد پیش آمد در مچ پا یا کف پا و معاینه محلی که درد دارد به تشخیص علت درد و درمان آن می‌پردازد. اگر در معاینه فیزیکی نتوان علت درد را مشخص کرد پزشک برای گرفتن عکس بیمار را به مراکز عکس‌برداری ارجاع می‌دهد.

پزشکان نام برده در این متن از بهترین و پیشرفته‌ترین راه‌های درمان برای مچ،قوزک و حتی کف پا استفاده می‌کنند. این پزشکان به دلیل دانش بالا و همچنین تجربه بسیار خوبی که دارند بهترین تشخیص و بهترین راه درمان را برای شما اعمال می‌کنند.

حال پنج مورد از بهترین فوق تخصص‌های مچ پا در تهران را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز به آن‌ها مراجعه کنید:

دکتر بابک اتوکش

دکتر بابک اتوکش

دکتر بابک اتوکش یکی از بهترین فوق تخصص ­های مچ پا در تهران است. ایشان فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. ازجمله سوابق اجرایی و افتخارات دکتر اتوکش می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دارای مدرک جراحی مچ پا از آلمان
  • دارای مدرک جراحی اندام‌های تحتانی از فرانسه
  • رتبه اول آزمون تخصص در دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • چاپ و تألیف مقالات متعدد و کتاب‌های زیادی در زمینه جراحی‌های ارتوپدی
  • و ...

 مطب دکتر بابک اتوکش در تهران، خیابان شریعتی، نبش ظفر، مجتمع تجاری نگین ظفر، طبقه 9، واحد 15 است. برای دریافت نوبت می‌توانید با شماره مطب تماس گرفته یا از سایت‌ شخصی به نشانی https://drbotoukesh.ir برای دریافت نوبت خود اقدام کنید.

دکتر بابک اتوکش جزو برترین پزشکان در زمینه درمان شکستگی مچ پا و دیگر موارد مرتبط با مچ پا در تهران و به‌طورکلی در ایران هستند. درصد رضایت افرادی که به دکتر اتوکش مراجعه کردند 98 درصد است که نشان‌دهنده تشخیص و درمان فوق‌العاده‌ی این جراح مچ پا در تهران است.

دکتر محسن موحدی یگانه

دکتر محسن موحدی یگانه از دیگر پزشکان و متخصصان مرتبط با مچ پا در تهران می‌باشند. این پزشک فوق تخصص مچ پا، عضو انجمن‌های بسیار بزرگ در زمینه مچ پا می‌باشند که انجمن‌ها به شرح زیر هستند:

  • عضو انجمن ارتوپدی ایران
  • آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا
  • جامعه جراحان پا و مچ پا در کانادا
  • انجمن ارتوپدی کانادا

مطب دکتر موحدی یگانه در خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک 22 است. همچنین دکتر موحدی یگانه در بیمارستان میلاد نیز ویزیت دارند که می‌توانید برای دریافت نوبت با شماره‌های مطب یا بیمارستان تماس گرفته یا به صورت اینترنتی برای دریافت نوبت خود اقدام کنید.

دکتر محمدرضا میعاد

سومین پزشکی که در این متن می‌خواهیم از ایشان یاد کنیم، دکتر محمدرضا میعاد هستند.

 دکتر میعاد فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی دانشگاه تهران هستند. ایشان دارای تخصص جراحی ارتوپدی از دانشگاه ایران می‌باشند. همچنین دکتر میعاد فارغ‌التحصیل فلوشیپ جراحی پا و مچ پا از دانشگاه ایتالیایند. دکتر میعاد دارای 24 سال سابقه جراحی ارتوپدی می‌باشند.

 برای معاینه توسط دکتر میعاد می‌توانید به بیمارستان‌هایی همچون بیمارستان میلاد و بیمارستان نیاکان مراجعه کنید. همچنین مطب دکتر میعاد در سعادت آباد، پایین‌تر از پل نیایش، خیابان 31، پلاک 12،ساختمان آرسام، طبقه‌ی 2 است. حتماً پیش از مراجعه با شماره تماس‌های درج شده برای مطب تماس گرفته یا به صورت اینترنتی نوبت خود را از قبل رزرو کنید.

دکتر بیژن ولی‌اللهی

دکتر بیژن ولی‌اللهی متخصص ارتوپدی و فوق تخصص مچ پا در تهران می‌باشند. ایشان دارای مدرک جراحی استخوان و مفاصل و فلوشیپ جراحی مچ پا و پا هستند.

 ایشان دارای تجربه‌ای بالا در زمینه تشخیص انواع شکستگی مچ پا و پا و سایر علل درد در مچ پا هستند. درصورتی که می‌خواهید توسط دکتر ولی‌اللهی ویزیت شوید، می‌توانید به مطب ایشان واقع در سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، نبش بیمارستان عرفان، خیابان،17 برج عرفان، طبقه اول مراجعه کنید.

فوق تخصص مچ پا در تهران به درمان چه بیماری‌هایی می‌پردازد؟

فوق تخصص مچ پا فردی است که پس از اتمام دوره هفت ساله پزشکی عمومی، از راه آزمون دستیاری وارد رشته تخصصی ارتوپدی می‌شود و چهار سال در این رشته تحصیل می‌کنند. این رشته یکی از جدیدترین رشته‌های تخصصی پزشکی در ایران و حتی دیگر کشورها به شمار می‌آید که دوره آموزشی آن 12 الی 18 ماه است.

 ازجمله مواردی که بیماران برای معالجه آن به متخصص مچ پا مراجعه می‌کنند می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • صافی کف پا که معمولاً به یک اختلال حساب می‌آید و سبب بیماری‌های دیگر مانند کمردرد زانودرد و غیره می‌شود.
  • بیماری‌های پوستی در ناحیه پا به وجود می‌آید.
  • اشکالات پیش آمده در مچ پا به دلیل کفش نامناسب.
  • دردهای مزمن در پا و مچ پا مانند خار پاشنه
  • عوارض بیماری‌هایی مانند نقرس، سیاتیک و ... در پا

جمع بندی

پا و مچ پا یکی از مهم‌ترین بخش‌های بدن هر فرد می‌باشند و هرگونه آسیب در این ناحیه عملاً مانع تحرک شخص می‌شود. ازجمله مواردی که باعث ایجاد مشکل و درد در ناحیه پا مچ پا می‌شود می‌توان به پوشیدن کفش‌های نامناسب و تنگ، فشار آوردن به مچ پا در حین راه رفتن، حرکات ناگهانی و اشتباه هنگام ورزش و آسیبی که به دنبال آن پیش می‌آید، بیماری‌های مرتبط پا و ... اشاره داشت. برای درمان هر کدام از این موارد می‌توانید به بهترین فوق تخصص مچ پا در تهران مراجعه کنید. در این متن نام پنج متخصص در این زمینه به همراه آدرس آن‌ها آورده شده که برای برطرف کردن مشکلات مرتبط با مچ پا می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =