ضرورت استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ در کسب و کار های اینترنتی

یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ می تواند در کسب و کار اینترنتی شما در زمینه های مختلف مانند طراحی سایت، سئو سایت و تولید محتوا شما را رشد دهد و این مورد یکی از اصلی ترین وظایف یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ می باشد.

دوران جدید مشاوره دیجیتال مارکتینگ آنلاین آغاز شده است

در دوران همه گیری بیماری کووید۱۹ تجارت آنلاین دست خوش تغییرات شگرفی شد. به گفته سانجی گوپتا، معاون شرکت گوگل در هند: «کسب و کارها از زمان شروع قرنطینه، چهار سال تغییر را به چهار ماه کاهش داده اند.» ساتیا نادلا مدیر عامل مایکرسافت نیز در مورد گزارش سه ماهه مایکروسافت می گوید: «ما در دو ماه شاهد تحول دیجیتالی دو ساله بودیم.» رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نیز می گوید: «تا تابستان سال ۱۴۰۰ تعداد کسب و کارهای مجازی نسبت به دوران پیش از همه گیری حداقل ۳۰ برابر شده است.» گزارش سالیانه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور نیز این اظهارات را تایید می کند. این هجوم کسب و کارها به سمت تجارت آنلاین نشان دهنده ظرفیت گسترده ای است که در این بازار بزرگ وجود دارد. بازاری که مردم با عادت های دیجیتالی خود به آن رونق داده اند و پیشگامان بازار آنلاین نیز هوشمندانه به دنبال رفع نیازهای آن ها هستند. هرچه قدر که بازار آفلاین به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی، قرنطینه و تعطیلی‌های پی در پی آسیب دیده است، دنیای دیجیتال موجب نجات بسیاری از کسب و کارهای دیگر از ورشکستگی و رشد کسب و کارهای مجازی بوده است. با این حال ورود به بازار تجارت الکترونیک چندان هم ساده به نظر نمی رسد. دلیل این امر، کسب و کارهایی هستند که هنوز به دنیای اینترنت وارد نشده اند. در ادامه قصد داریم ابتدا نگاهی به چالش‌های پیش روی این کسب و کارها در تجارت آنلاین بیاندازیم و در نهایت راه حل‌های خود را ارائه کنیم. یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ می تواند در کسب و کار اینترنتی شما در زمینه های مختلف مانند طراحی سایت، سئو سایت و تولید محتوا شما را رشد دهد و این مورد یکی از اصلی ترین وظایف یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ می باشد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ کمک خواهد کرد آیا؟!

ارائه راه حل های یکسان برای همه کسب و کارها پاسخگو نیست. در موارد زیادی لازم است مشکلات و چالش های کسب و کار شما از نزدیک بررسی شود و راه حلی متناسب با چالش شما ارائه شود. ارائه راه حل اختصاصی قابل اجرا، بستگی به شناخت کافی از دو عامل اثرگذار دارد. از یک طرف نوع مشکل و دلایل ایجاد آن و از سوی دیگر راه حل و امکان اجرای آن. در حقیقت راه حل ها باید متناسب با ظرفیت های موجود در سازمان شما طراحی شوند. مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد تا این راه حل را به درستی پیدا کنید و با هماهنگی بین اقدامات و زمان به نتیجه مورد نظر برسید.

مشاوره برندینگ

مشاوره برندینگ را می توان کلید موفقیت در اثربخشی بهتر تصمیمات مدیریتی دانست. برای متوجه شدن به اهمیت مشاور برندینگ باید ابتدا بدانید که چرا برندینگ اهمیت دارد؟ برندینگ در اصل هویتی برای محصول یا خدمات کسب و کار شما محسوب می شود. به بیان ساده تر برندینگ اقدامتی است که شما را در ذهن مخاطبانتان جای می دهد و دارای ابعاد مختلفی بوده است ، بنابراین می توان گفت نیاز به مشاور برندینگ برای شرکت ها به خصوص استارتاپ ها احساس می شود. وظیفه ی مهم برخی شرکت ها که خدمات مشاوره برندینگ را ارائه می دهند ازجمله راهکارهایی برای طراحی برند کمپین های تبلیغاتی بوده که شما را به هدف اصلی بیزینس تان یعنی کسب سود بیشتر سوق می دهد.

چرا مشاوره برندینگ؟

استراتژی های برندینگ هر کسب و کار اینترنتی مشخص می کند که آن بیزینس چگونه، کجا، چطور و با چه کسانی ارتباط برقرار کند و هدف برندسازی و پیام کسب و کار به مراتب مشخص می شود. لازم است برای پیاده سازی استراتژی های برند سازی با نظارت یک بیزینس کوچ و یا مشاوره برندینگ به درستی تعریف و پیاده سازی شوند. برندسازی می تواند ارزش ویژه ای برای برند کسب و کار و خدمات شرکت به وجود آورد. مهم ترین و اساسی ترین اقدام برای راه اندازی هر کسب و کاری، برندسازی به حساب می آید.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا

کد خبر 1577425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =