آخرین جزئیات ثبت نام برای کارت سوخت المثنی

میزان به نقل از مدیر سامانه هوشمند سوخت نوشت: از فردا هم‌وطنانی که کارت‌های خودرو خود را مفقود کرده‌اند، با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰‌ می‌توانند درخواست خود برای دریافت کارت سوخت المثنی را ثبت کنند.

مسعود رضایی در یک ارتباط زنده تلویزیونی اظهار داشت: پیرو جلساتی که ما با همکارانمان در پلیس راهور ناجا برای طراحی برنامه  ارائه کارت المثنی سوخت در دفاتر پلیس +۱۰ داشتیم، بازبینی‌ها انجام شد و ظرف روز جاری تست‌های مربوط به آن انجام شد.

وی ادامه داد: از فردا هم‌وطنانی که کارت‌های خودرو خود را مفقود کرده‌اند، با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰ می‌توانند درخواست خود برای دریافت کارت سوخت المثنی را ثبت کنند.

آخرین جزئیات ثبت نام برای کارت سوخت المثنی

رضایی در مورد درخواست کارت سوخت المثنی برای صاحبان موتور سیکلت ها، گفت: در فاز اول ناوگان نفت و گاز سوز و سپس خودروهای عمومی بنزین سوز مثل تاکسی‌ها و وانت بارها اولویت بیشتری داشت، اما برای صاحبان موتور سیکلت ها، با توجه به اینکه هنوز تست‌های برنامه مربوط به آن انجام نشده لذا هفته آینده ثبت درخواست انجام می‌شود.

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: با توجه به اینکه تست‌های برنامه مربوط به ثبت درخواست‌ها به خوبی انجام شده فکر نمیکنم در روند ثبت نام‌ها مشکلی پیش بیاید، اما در صورت پیش آمدن هر مشکلی هم وطنان می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مربوط به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس بگیرند.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =