۲ نفر
۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
نتانیاهو تهدید به براندازی کرد

ایسنا نوشت: رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود ضمن انتقاد از دولت فعلی این رژیم بار دیگر بر تلاش خود برای براندازی آن تاکید کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق و رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه ۱۴ این رژیم گفت: تمام تلاش خود را برای براندازی این دولت به رهبری نفتالی بنت به کار می‌گیرم.

وی بار دیگر به بنی گانتس، رهبر حزب آبی سفید و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد تشکیل دولت ائتلافی را داد.

نتانیاهو گفت، در زمان نخست وزیری او نفتالی بنت وزیر جنگ بود و آن زمان گفت که مردم اراضی اشغالی بابت اقدامات نتانیاهو علیه ایران مدیون او هستند اما ناگهان آن را تغییر دادند.

وی افزود: چیزی که آزارم می‌دهد تنها خسارت سنگینی نیست که این دولت روی دوش اسرائیلی‌ها گذاشته است بلکه مالیات غیر ضروری است که این دولت از طبقات ضعیف و متوسط می‌خواهد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی دولت جدید این رژیم را در برابر حماس و حزب الله "ضعیف" دانست و اینکه در مقابله با ویروس کرونا هم سست عمل می‌کند.

نتانیاهو در سخنان خود به منصور عباس، رهبر لیست متحد عربی هم پرداخت و گفت، در سال ۲۰۱۹ عباس خواست در دولت حضور داشته باشد اما نتانیاهو مخالفت کرده است.

وی بار دیگر پیشنهاد تشکیل دولت ائتلافی با گانتس را مطرح کرد و گفت: باید تصمیم بگیرد که چه می‌خواهد بشود، گانتس می‌تواند اکنون نخست‌وزیر شود اما او باید بین این دولت ضعیف و دولتی با مشارکت ما که بهترین است، یکی را انتخاب کند.

وی در پایان مصاحبه از نگرانی اش درباره خانواده خود گفت، اینکه به شدت برای آنها نگران است.

این نخستین بار نیست که نتانیاهو دولت بنت را به باد انتقاد می‌گیرد. او قبلا هم گفته بود: این دولت نه تنها در مهار ویروس کرونا بلکه در پرونده هسته‌ای ایران هم شکست خورده است.

نتانیاهو همچنین گفته بود، دولت فعلی خطرناک ترین دولت برای امنیت رژیم صهیونیستی از زمان تاسیس آن است.

وی پیش از این گفته بود، به زودی به سمت نخست وزیری برمی گردد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    2 0
    ببند در اون چاه فاضلاب رو ، چند ماهی میشه که جهان از دست تو و اون ترامپ آشغال داره نفسی به راحتی میکشه،دو تاتون برین به جهنم
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      0 0
      دیوانه های راست و چپ افراطی همیشه دنیا را به گند میکشند