۱ نفر
۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
سمساری در تمام مناطق تهران

در گذشته مردم برای خرید و فروش کالاهای دست دوم به سمساری ها مراجعه می کردند. اما اکنون به راحتی می توانید با مراجعه به سمساری های آنلاین اجناس دست دوم را خرید و فروش کنید. در ادامه این مقاله از سمساری سمسارچی همراه ما باشید.

آشنایی با سمساری

سمساری یا امانت فروشی به انگلیسی junk shop ، به فروشگاهی گفته میشود که در آن کالاهای دست دوم خرید و فروش میشود. این اجناس می تواند شامل موارد آنتیک و عتیقه نظیر ساعت دیواری های خاص باشد یا تلوزیون های سیاه و سفیدی که ارزش های معنوی و دکوری دارند و یا حتی یک کپسول گاز که مورد مصرف کاربردی داشته و ارزش معنوی نخواهد داشت.

سمساری از قدیم الایام به محل ها، مغازه ها و حجره هایی اطلاق می شد که به خرید و فروش لوازم دست دوم و مستعمل مشغول بوده اند. سمساری به انواع مختلف و به شکل های مختلف در زمان های قدیم تا به الان رایج بوده است. در روزگاران پیش افرادی بودند که به عنوان دوره گرد و با صدای بلند در کوچه و خیابان ها و شهر و روستا به دنبال خرید لوازم مستعمل و قدیمی و معیوب بودند و حتی به بعضی از آن ها سمسار یا سمسارچی یا چوبکی و کت و شلواری می گفتند، که معمولاً به دنبال خرید چراغ های کهنه، فرش های کهنه و ظروف مسی و ورشو معروف در آن زمان ها بودند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با سمساری در سعادت آباد در تماس باشید.

برخی از این افراد یا خود حجره و مغازه ای داشتند و به این حرفه مشغول بودند و یا مغازه خود را به صورت امانت در اختیار دیگران قرار می دادند، که امانت فروشی هم از همان زمان رایج شد. حتی در بیش تر مواقع در زمان های دورتر به داد و ستد کالا به کالا مشغول بودند، به این صورت که مثلا از مشتری کت و شلوار کهنه می گرفتند و گندم و نمک به جای آن می دادند که کم کم با گسترش شهرها و بزرگتر شدن آن ها و مهاجرت روستا نشینان به شهرها، بازار سمساری ها و سمسارچی ها داغ تر شدند.
سمسارچی ها کم کم با اسکان یا اجاره ی مغازه هایی شروع به گسترش کار خود کردند. به این صورت که اگر تا به الان فقط ظروف مسی و برنجی و ورشو و کت و شلوار و چراغ می خریدند، با افزایش تقاضا شروع به خرید همه مدل لوازم در آن زمان ها کردند. این لوازم شامل مایحتاج اولیه زندگی مانند فرش های دستباف و گلیم و قالیچه و یخدان های قدیمی برای سرد نگهداشتن گوشت و روغن و لبنیات، چراغ های روشنایی نفتی و برای افراد مرفه مبل و صندلی های چوبی و کمد ها می شد. چوب به کار رفته در ساخت بیش تر این لوازم از کشور روسیه به ایران وارد می شد.
در عصر حاضر گروهی دیگر از افراد در این حرفه مشغول به کار شده اند که به خرید و فروش کابینت، سینک ظرف شویی و روشویی، هود و این موارد می پردازند. گروه دیگر در کار خرید و فروش لوازم اداری و شرکتی مثل میز، صندلی، فایل و گاو صندوق و این موارد هستند. گروه دیگری از افراد نیز به دنبال خرید کاغذ، کتاب، مجله، عکس و فیلم هستند. دسته دیگر نیز که به عتیقه فروش معروف هستند، لوازم قدیمی و آنتیک و نقره جات خرید و فروش می کنند. و اما افرادی مانند سمسارچی ها نیز وجود دارند که خرید و فروش همه این موارد را انجام می دهند.

می توانید برای فروش لوازم دست دوم خانگی با شماره ۰۹۱۲۲۷۲۵۱۲۷ در تماس باشید.

خرید لوازم دست دوم در محل و منزل

 در بخش‌های قبل به خرید لوازم دست دوم در محل و منزل توسط سمساری زرتشت اشاره کردیم. همانطورکه می‌دانید امروزه برنامه‌های موبایلی زیادی برای خرید و فروش لوازم دست دوم تعریف شده‌اند و عده زیادی اقدام به استفاده از آن‌ها می‌کنند.

خرید و فروش از طریق این برنامه‌ها بسیار پر ریسک است. چراکه خریدار لوازم منزل باید برای بررسی و بازدید کالا به منزل شما، مراجعه کند.

شما مسلماً شناختی از افرادی که وارد منزلتان می‌شوند ندارید. از همین رو این امر می‌تواند بسیار خطرناک باشد. استفاده از این برنامه‌ها اغلب به این علت است که افراد وقت کافی برای مراجعه به سمساری‌ها ندارند.

اما اگر خریدار لوازم دست دوم نظیر خریدار آپارات، خریدار رادیو لامپی، خریدار ظروف چینی دست دوم و … برای خرید این لوازم به محل و منزل مراجعه کند مسلماً ترجیح شما استفاده از خدمات یک سمساری معتبر مانند سمساری زرتشت است.

سمسارچی، سمساری در تمام مناطق تهران

تهران شهری بزرگ و توسعه یافته می باشد که هدف سمساری در تهران سمسارچی ارائه خدمات به همشهریان در همه مناطق تهران در تمام ایام هفته و روزهای تعطیل است. شما در هر محله و نقطه تهران می توانید به آسانی به سمساری سمسارچی دسترسی داشته باشید. سمسارچی سابقه طولانی در کار فروش و خرید اجناس قیمتی و اجناس کارکرده دارد.

روش کار سمساری سمسارچی

شما فقط با یک تماس با ما می توانید از مشاوره تلفنی سمساری سمسارچی برخوردار شوید. پس از تماس شما کارشناسان سمساری ما به سرعت به محل شما خواهند آمد. و پس از بررسی و قیمت گذاری لوازم منزل شما در صورت توافق با شما به صورت نقدی با شما تسویه میکنند. و اجناس را بارگیری نموده و به سمت دفتر سمساری حرکت می کنند. به همین اسانی می توانید لوازم خانگی دست دوم خود را به فروش برسانید.

سمساری تهران

سمساری سمسارچی در تهران

سمساری سمسارچی، یکی از معروفترین سمساری ها در شهر تهران است که در نواحی مختلفی در سطح شهر تهران مثل، نیاوران، سعادت آباد، جردن، الهیه، شریعتی، و... تلاش داشته است خدمات خود را به آسانی به مشتریان عرضه نماید. سمساری سمسارچی با سابقه ای طولانی در خرید و فروش لوازم و وسایل دست دوم و کارکرده، به عنوان یکی از با سابقه ترین واحد های صنفی در صنعت سمساری به حساب می آید. تا به حال در طی این سالیان، سمساری سمسارچی در تلاش بوده است تا با به کار گیری کارشناسان مجرب و نیروهای ماهر، خرید و فروش کارکرده دوم را کاری آسان جلوه داده و آسانترین شرایط را برای مشتریان خود در این زمینه ایجاد کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان با سمساری سمسارچی در تماس باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =