۰ نفر
۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
سفارش آنلاین قالیشویی در تهران

قالیشویی آنلاین مهباف یکی از معتبرترین قالیشویی های تهران است که عضو رسمی اتخادیه قالیشویان تهران می باشد. قالیشویی مهباف آماده ارائه خدمات قالیشویی به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام روز هفته است.

سرویس دهی قالیشویی مهباف به صورت مسقف و ایمن در سراسر تهران انجام می شود. شما نیز می توانید همین حالا از طریق ثبت سفارش آنلاین قالیشویی در تهران از خدمات قالیشویی مهباف بهره مند شوید.

با پیشرفت تکنولوژی که اکثر کسب و کارها به سمت آنلاین شدن رفته اند و در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند، قالیشویی مهباف در تهران نیز بستری را فراهم کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند به صورت آنلاین ثبت سفارش قالیشویی کنند. با استفاده از خدمات آنلاین قالیشویی مهباف شما به صورت آنلاین و در تمامی ساعات شبانه‌ روز و در تمامی ایام هفته می‌توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

قالیشویی غرب تهران

منطقه غرب تهران به بخش بزرگی از جمعیت تهران بزرگ دسترسی دارد و تعداد زیادی ساختمان و برج در این منطقه وجود دارد، جمعیت زیاد این منطقه طبیعتا به خدمات قالیشویی غرب تهران نیاز دارند، که قالیشویی آنلاین مهباف در غرب تهران این خدمات را به مردم عزیز این منطقه ارائه می کند.

در قالیشویی آنلاین مهباف برای شستشوی فرش ها از مواد شوینده درجه یک و استاندارد استفاده می شود که موجب بهبود خدمات قالیشویی غرب تهران (مهباف) شده است. قالیشویی آنلاین مهباف به شما این اطمینان را می دهد که فرش های شما را به صورت کاملا استاندارد و اصولی می شوید و بدون هیچگونه نقصی تمیز و لول شده تحویل می دهد.

بهترین قالیشویی غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید و به دنبال بهترین قالیشویی غرب تهران هستید، قالیشویی آنلاین مهباف بهترین گزینه برای شماست. قالیشویی مهباف با ارائه خدمات آنلاین ۲۴ ساعته در سرتاسر تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

قالیشویی جنوب تهران

 قالیشویی جنوب تهران یکی از شعب قالیشویی مهباف است که از تخصصی ترین قالیشویی‌های سطح تهران است. قالیشویی مهباف در جنوب تهران با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود توانسته به محبوبیت زیادی در بین مردم دست پیدا کند.

کیفیت خدمات و قیمت مناسب از از ویژگی‌های بارز این مجموعه است. اگر قصد دارید تا در محدوده زندگی خود در جنوب تهران، قالیشویی معتبری پیدا کنید، می توانید به قالیشویی مهباف اعتماد کنید.

برای شستشوی فرش های خود  می توانید از خدمات هر کدام از قالیشویی های جنوب تهران استفاده کنید، اما توصیه ما انتخاب بهترین هاست. لذا به شما مجموعه مهباف را معرفی می کنیم.

قالیشویی شرق تهران

 قالیشویی شرق تهران با امکان شستشوی فرش با دستگاه ها و مواد شوینده استاندارد و نیز به کار گیری نیرو های مجرب، آماده خدمت رسانی در تمامی محله های شرق تهران است. تعرفه قالیشویی مهباف طبق نرخ اتحادیه است و خدمات قالیشویی مهباف در شرق تهران را در قالیشویی ارزان قیمت شرق تهران تجربه کنید.

سفارش آنلاین قالیشویی در تهران

ویژگی های یک قالیشویی خوب

  • فرش های ماشینی و دستبافت جداگانه شسته می شوند.
  • شستشوی فرش ها به وسیله آب کر و چاه انجام می شود.
  • فرش ها نهایتا ۴۸ ساعت پس از گرفتن از مشتری به مشتری تحویل داده می شوند.
  • میزان پوسیدگی فرش پیش از آغاز شست و شو بررسی می شود و به مشتری اطلاع داده می شود.
  • به کارگیری نیروی متخصص جهت بهبود کیفیت کارها
  • هزینه ها مطابق تعرفه اتحادیه قالیشویی است.
  • استفاده از دستگاه های مدرن و استاندارد برای شستشوی فرش
  • استفاده از مواد شوینده استاندارد و مناسب
  • قالیشویی خوب از از اتحادیه قالیشویان مجوز دارد

آدرس و شماره دفاتر قالیشویی مهباف در سرتاسر تهران

ردیف

محدوده جغرافیایی

شماره تماس

۱

گیشا – شهرآرا

۰۲۱۸۸۲۶۱۰۹۰

۲

دفتر مرکزی

۰۲۱۵۶۷۱۵۰۷۰

۳

قیطریه – پاسداران

۰۲۱۲۲۸۹۳۲۲۲

۴

آزادی – توحید

۰۲۱۶۶۰۸۰۰۳۰

۵

تهرانپارس – حکیمیه

۰۲۱۷۷۸۷۶۵۴۵

۶

تجریش – ولنجک

۰۲۱۲۲۶۹۶۲۶۷

۷

نارمک – رسالت

۰۲۱۷۷۲۰۱۰۷۰

۸

تهرانسر – اکباتان

۰۲۱۴۴۵۱۶۶۰۲

۹

صادقیه – ستارخان

۰۲۱۴۴۲۰۷۹۶۹

۱۰

کاشانی – فردوسی

۰۲۱۴۴۰۰۸۵۳۹

۱۱

پونک – مرزداران

۰۲۱۴۴۰۰۸۵۹۳

۱۲

شهرک غرب – سعادت آباد

۰۲۱۸۸۶۸۰۴۶۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =