شرکت رایا مارکتینگ اقدام به استخدام نویسنده سئوکار می‌کند

اگر مدت‌هاست به فکر یافتن یک شغل اینترنتی هستید، شرکت تولید محتوا رایا مارکتینگ با استخدام نویسنده دورکار می‌تواند بهترین گزینه برای همکاری باشد. در ضمن با شروع همکاری در رایا می‌توانید می‌توانید علاوه بر درآمدزایی از طریق تولید محتوا، با پلن‌های مختلفی که برای نویسندگان قرار دارد، درآمد خود را بیشتر کنید. بنابراین وقت را تلف نکنید و همین الان فرم استخدام این شرکت را پر کنید.

رایا مارکتینگ به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه بازاریابی محتوا اقدام به استخدام نویسنده سئوکار می‌کند. این شرکت که در زمینه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله طراحی سایت، تولید محتوا و سئو فعالیت می‌نماید، توانسته با به‌کارگیری ۷۰۰۰ نیروی متخصص در زمینه نویسندگی، روزانه تعداد بالایی از سفارشات محتوانویسی را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر فکر می‌کنید که مهارت خوبی در نوشتن دارید و با قوانین سئو محتوا آشنا هستید، این شرکت برای جذب نیروی محتوا نویسی از شما استقبال خواهد کرد.

با رایا مارکتینگ بیشتر آشنا شوید

با توجه به گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی و وجود خلا در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ از جمله بازاریابی و تولید محتوا در کشور، شرکت رایامارکتینگ سعی کرده با ارائه خدمات باکیفیت و هزینه‌های پایین، بخش بزرگی از نیازهای کسب‌وکارهای آنلاین را پوشش دهد. تیم تولید محتوای این موسسه بیش از ۷۰۰۰ نفر نیرو دارد. اگر شما نیز به دنبال سایتی برای استخدام نویسنده می‌گردید، این موسسه فرصت خوبی را برای‌تان فراهم نموده است تا بتوانید به صورت غیر حضوری کسب درآمد کنید.

شرایط متقاضی به‌عنوان نویسنده دورکار

این موسسه برای استخدام نویسنده شرایط خاصی را در نظر گرفته است و شما می‌توانید در صورت داشتن شرایط برای شروع همکاری درخواست خود را ثبت کنید. برای کار در زمینه تولید محتوا در این شرکت باید ضمن بهره مندی از اینترنت و رایانه، به‌خوبی با قوانین نویسندگی آشنا باشید. همچنین یک نویسنده محتوا جهت نوشتن مقالات باید حتما با اصول سئو محتوا آشنا باشد. در صورتی که شرایط بالا را دارید، می‌توانید برای همکاری با این شرکت اقدام کنید. در صورتی که شرایط بالا را نداشته باشید امکان آموزش برای شما در نظر گرفته شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کسب درآمد از تولید محتوا

مزایای کار با شرکت رایا مارکتینگ

کار در این موسسه مزیت‌های زیادی دارد و شما می‌توانید به‌راحتی در کنار تیمی منعطف، سخت کوش و متخصص به تجربیات خود در زمینه نویسندگی اضافه کنید. چنانچه به‌عنوان نویسنده دورکار در این شرکت استخدام شوید، از مزیت‌های زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • کار کاملا به صورت غیر حضوری انجام می‌شود

در صورت شروع کار در این شرکت در خانه می‌مانید و سفارش‌های مشتریان خود را تحویل می‌دهید. دورکاری مزایای زیادی دارد. شما به عنوان محتوا نویس دورکار می‌توانید در ساعات مختلف پروژه‌های مشتریان را تکمیل و ارسال کنید. به این ترتیب ساعات کاری شما منعطف خواهد بود. همچنین دورکاری در این شرکت این فرصت را فراهم می‌کند تا بتوانید به این شغل به‌عنوان منبع درآمد دوم نگاه کنید. به عبارتی شما می‌تو

نید بخشی از روز خود را به کار دیگری بپردازید و بخش دیگری را به تولید محتوا در رایا مارکتینگ اختصاص دهید. البته این تنها حسن کار در منزل نیست، شما به عنوان نویسنده دورکار این فرصت را دارید تا از هزینه رفت وآمد و همچنین شلوغی و ترافیک اجتناب کنید.

  • امکان تصفیه هفتگی برای نویسندگان بدون هیچ سقفی وجود دارد

یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات کارکنان در بخش‌های مختلف نحوه دریافت حقوق و دستمزد است. چنانچه به‌عنوان نویسنده کار خود را با این موسسه آغاز کنید، می‌توانید بدون هیچ نگرانی از پرداخت‌های شرکت، با خیالی آسوده کار کنید. رایا مارکتینگ هر دوشنبه تمامی سفارشاتی که تا دوشنبه هفته قبل ارسال شده باشد را بدون هیچ سقفی تسویه خواهد کرد. بنابراین دیگر مشکلاتی که معمولا کارکنان با کارفرمایان دارند را نخواهید داشت و به‌راحتی به دستمزد خود خواهید رسید.

  • می‌توانید با آموزش‌های رایگان سطح خود را ارتقا دهید

اگر شرایط استخدام نویسنده در این شرکت تولید محتوا برای شما میسر نیست، نیازی نیست نگران باشید. شما می‌توانید قبل از آغاز کار به صورت رایگان آموزش‌های لازم را ببینید و سپس فعالیت خود را با این موسسه شروع کنید. بنابراین اگر علاقه به نویسندگی دارید و تاکنون تجربه زیادی به عنوان یک محتوانویس نداشته باشید نیز این فرصت در اختیار شما قرار دارد تا همکاری با موسسه را آغاز کنید.

نحوه استخدام نویسنده دورکار

اگر به نویسندگی علاقه دارید، قوانین سئو محتوا را می‌شناسید و با قواعد نگارش فارسی و حتی سایر زبان‌های خارجه آشنا هستید، می‌توانید به‌راحتی درخواست خود را جهت شروع همکاری به‌عنوان نیروی محتوا نویسی ثبت کنید. برای این کار فرایند پیچیده‌ای در پیش نخواهید داشت و می‌توانید با مراجعه به وبسایت رایا مارکتینگ درخواست همکاری خود را به کارشناسان مربوطه ارسال کنید.

ابتدا وارد سایت این شرکت تولید محتوا شوید. با مراجعه به گزینه «رایا مارکتینگ» از منوی بالای صفحه و انتخاب گزینه «راهنمای استخدام غیرحضوری و حضوری» به صفحه‌ی استخدام در شغل‌های مختلف این شرکت منتقل خواهید شد. در این بخش با مراجعه به « استخدام نویسنده غیر حضوری » و ارسال فرم به‌راحتی می‌توانید درخواست همکاری خود را به کارشناسان این شرکت ارسال کنید. البته شرکت در آزمون نویسندگی نیز برای متقاضیان استخدام الزامی است.

استخدام محتوانویس دورکار

نحوه درآمدزایی از طریق محتوا نویسی

زمانی که شما کار خود را به‌عنوان یک نویسنده سئوکار آغاز می‌کنید، این امکان برای‌تان وجود دارد تا از پلن‌های مختلفی درآمدزایی کنید. پس تنها نوشتن نیست که شما را به درآمد برساند، بلکه یک نویسنده در این شرکت این فرصت را دارد تا از روش‌هایی که برای آن وجود دارد، درآمد خود را افزایش دهد. بیایید در ادامه با روش‌های گوناگونی که یک نویسنده می‌تواند درآمد کسب کند، آشنا شویم:

۱. با تولید محتوا درآمد داشته باشید

یکی از پلن‌های کسب درآمد از طریق وبسایت رایامارکتینگ، تولید محتوای باکیفیت است. با استخدام نویسنده دورکار می‌توانید در تیم تولید محتوای این موسسه فعالیت خود را آغاز کرده و با تکمیل سفارش‌های مشتریان، درآمد خوبی کسب کنید. جالب است بدانید که سفارش‌های رایامارکتینگ بسیار متنوع است و شما می‌توانید با توجه به تخصص و تجربه خود محتوا بنویسید. به‌عبارتی نویسندگان این شرکت می‌توانند از طریق بازنویسی، ترجمه و همچنین تالیف مقالات در زمینه‌های مختلف با این موسسه همکاری کنند.

۲. با جذب مشتری درآمد خود را افزایش دهید

با این حال محتوا نویسی تنها روش کسب درآمد نخواهد بود. چنانچه به‌عنوان نویسنده غیر حضوری فعالیت خود را در این شرکت شروع کنید، این امکان وجود دارد تا با جذب مشتری برای رایا مارکتینگ نیز پورسانت دریافت کنید. شما می‌توانید با دعوت کارفرما و یا بازاریابان به استفاده از خدمات این شرکت به پول خوبی برسید. در زیر نحوه پورسانت انواع مشتریان جذب شده را ملاحظه می‌فرمایید:

  • ۷ درصد از هزینه سفارش‌های لایه اول
  • ۳ درصد از هزینه سفارش‌های لایه دوم
  • ۱ درصد از هزینه سفارش‌های لایه سوم

۳. نویسندگان برتر جایزه دریافت می‌کنند

اگر بتوانید در پایان هر ماه جزو نویسندگان برتر این شرکت تولید محتوا باشید نیز می‌توانید جوایز نقدی دریافت کنید. در واقع این موسسه هر ماه نویسندگان خود را بر اساس امتیازاتی که کارفرماها به وی اعطا می‌کنند، رتبه‌بندی می‌کند. چنانچه بتوانید محتواهای خوبی تولید کنید و رضایت مشتری را جلب کنید، می‌توانید با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا سوم از این شرکت جایزه بگیرید. جوایز درنظر گرفته شده توسط این شرکت برای محتوانویسان برتر را ملاحظه می‌کنید:

  • نفر اول مبلغ ۵۰۰ هزار تومان
  • نفر دوم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان
  • نفر سوم مبلغ ۲۰۰ هزار تومان

نتیجه گیری

بدون شک رایا مارکتینگ یک شرکت تولید محتوا بی‌نظیر است. قرار گرفتن این سایت در کلمات کلیدی هدف در رتبه‌های برتر گوگل باعث شده تا روزانه تعداد زیادی مشتری وارد سایت این شرکت شده و سفارش‌های بی‌شماری را ثبت کنند. اگر مدت‌هاست به فکر یافتن یک شغل اینترنتی هستید، این شرکت با استخدام نویسنده دورکار می‌تواند بهترین گزینه برای همکاری باشد. در ضمن با شروع همکاری در رایا می‌توانید علاوه بر درآمدزایی از طریق تولید محتوا، با پلن‌های مختلف دیگری که برای نویسندگان قرار دارد، درآمد خود را بیشتر کنید. بنابراین منتظر نمانید و همین الان فرم استخدام این شرکت را پر کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =