۰ نفر
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
دانلود بهترین ربات اینستاگرام

دانلود بهترین ربات اینستاگرام با لینک مستقیم برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما چقدر مفید خواهد بود؟ در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

ربات ها ابزار هایی هستند که به جهت تسهیل کار انسان ها و جایگزین شدن در مشاغل سخت خلق شدند و ایده طراحی آن ها به این گونه بود که رفتار هایی شبیه به بشر داشته باشند. از این رو در دنیای تکنولوژی نیز استفاده زیادی دارند و وقتی در مورد ربات صحبت می کنیم احتمالاً ذهن شما نخست به سمت ماشین هایی شبیه به انسان می رود. خیر. یک ربات می تواند به صورت نرم افزاری و مجازی باشد.

یعنی حتی ساختاری فیزیکی نداشته باشد. بسیاری از ابزارهایی که شما در طول روز با آن ها تبادل اطلاعات می کنید و در بستر اینترنت حضور دارند ربات هستند. یکی از این ربات ها مربوط به شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. در واقع مثل یک انسان شروع با فالو کردن دیگران، نظر گذاشتن، لایک و... می کند.

ربات های اینستاگرامی توسط شرکت ها و تیم های توسعه و برنامه نویسی خلق می شوند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از آن ها رایگان و برخی نیز باید خریداری شوند. در واقع ربات اینستاگرامی به شما اجازه می دهد که تعامل با دیگر حساب های کاربری داشته باشید و آن ها را مجاب کنید که شما را فالو و پیجتان را بازدید کنند.

سه شرط مهم موجب می شود که ربات هایی به عنوان نمونه های پراستفاده و برتر استفاده شوند: ۱- امنیت بالا ۲- امکان افزایش فالوور تضمینی ۳- سرعت بالا و هدفمند بودن

بررسی کاربرد ربات اینستاگرامی و بهترین آن

معمولاً در شرایطی که راجع به ربات های اینستاگرامی صحبت می شود چند موضوع مطرح خواهد شد:

  • آیا ربات ها می توانند کمکی به پیج من بکنند؟
  • صفحه من به دلیل استفاده از ربات غیرفعال نخواهد شد؟
  • ربات اینستاگرام چه کارهایی انجام می دهد؟
  • آیا ربات برای رشد صفحه من مفید است؟
  • مزایای استفاده از ربات اینستاگرامی چیست؟

در پاسخ به سؤال اول باید بگوییم که فرض کنید صاحب یک پیج خرید و فروش ساعت یا هر کالای دیگری هستید (توجه فرمایید که محدودیتی در مورد زمینه فعالیت و یا موضوع پیجتان وجود ندارد) صفحه شما در ابتدا تعداد فالوور زیادی ندارد. معمولاً یکی از روش های ارگانیکی که توسط متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد می شود ایجاد تعامل با دیگر کاربران و جامعه هدف است.

اما جامعه هدف به چه کسی گفته می شود؟ منطقاً وقتی کسی هشتگ ساعت مچی را دنبال می کند علاقه زیادی به این اکسسوری دارد و شما می توانید با جستجو در این فضا و انتخاب لوکیشن ایران، افراد زیادی را به سمت پیج خود بکشید.

در واقع قصد ما معرفی ربات نینجاگرام است که ابزاری هوشمند با فیلترهای مختلف جهت شناسایی جامعه تقاضا و مشتریان است.

بهترین ربات اینستاگرام چیست؟

مزایای استفاده از نسخه پریمیوم ربات نینجاگرام

ربات  نینجاگرام بر اساس بررسی های انجام شده و مقایسه هایی که در مجله های تکنولوژی انجام می شود، یکی از بهترین ابزار ها برای بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام برای پیج هایی می باشد که به تازگی تأسیس شده اند. البته هیچ محدودیتی در مورد استفاده از آن روی پیج هایی با فالوور بیشتر نیز وجود ندارد. سه عامل مهم وجود دارد که باعث می شود ربات اینستاگرام امروزه توسط بسیاری از کاربران در دنیا مورد استفاده قرار بگیرد. اول این که شما می توانید فالوور های خود را متناسب با زمینه فعالیتتان انتخاب کنید. دوم این که می توانید برای جذب بیشتر مخاطب برای آن ها کامنت بگذارید و یا پست هایشان را لایک کنید. احتمالاً این ترفند را می شناسید که عده ای صفحه شما را فالو می کنند و برای شما نظر می گذارند. در واقع بیشتر آن ها ربات هستند.

از طرفی ربات های اینستاگرام بر دو قسم است. یکی آن ها که با استفاده از پروکسی و ری یک سیستم مجازی نصب می شوند و ممکن است با یک آی پی خارجی فعالیت کنند. توجه کنید شرکت هایی که این نوع ربات ها را در اختیار شما قرار می دهند عمدتاً از سرور های مشترک استفاده می کنند و در نتیجه اینستاگرام خیلی زود به حساب کاربری شما مشکوک می شود.

در مقابل بهترین ربات اینستاگرام، یعنی نینجاگرام قابلیت مفیدی دارد و آن هم مربوط به امکان شخصی سازی و استفاده از مشخصات و آی پی سیستم خانگی شماست. یک اپلیکیشن ۴۰ مگابایتی نصب می کنید و سپس می توانید به راحتی با دستوراتی که به آن می دهید روزانه بین ۱۰ تا ۵۰۰ فالوور برای پیجتان جذب کنید.

https://s۲۰.picofile.com/file/۸۴۴۴۴۱۱۶۶۸/۰۳.jpg

امکانات نینجاگرام نسخه اصلی

اگر جستجویی در اینترنت با عنوان ربات نینجاگرام داشته باشید ممکن است با نمونه ها و ورژن های مختلفی روبرو شوید. برخی ادعا می کنند که این ابزار را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. عده ای معتقدند که نسخه ای که آن ها استفاده می کنند اصلی است. توجه کنید که برای کارکرد صحیح این ربات شما باید از فروشنده تضمین بگیرید و در نهایت به نظرات و انتقادات مشتریان نیز توجه کنید.

اما ربات هوشمند نینجاگرام چه امکانات دیگری دارد؟

  1. قابلیت فالو، لایک، کامنت و دایرکت بر اساس موقعیت مکانی و فیلتر هشتگ
  2. پشتیبانی از پروکسی برای تغییر اطلاعات
  3. قابلیت تنظیم پیشرفته جهت جلوگیری از بلاک شدن و از کار افتادن پیج
  4. قابلیت نصب و راه اندازی روی سرور مجازی
  5. پشتیبانی از سیستم لیست سیاه و لیست سفید
  6. امکان کامنت نوشتن خودکار با زمان بندی بر اساس انتخاب شما
  7. آنفالوی خودکار کسانی که پیج شما را فالو نکرده یا اصطلاحاً فالوبک نداده اند.

توجه کنید که پس از یک بار خرید دیگر از پرداخت هزینه به صورت مادام العمر بی نیاز می شوید. همینطور این ربات روی هر سیستم عامل تحت دسکتاپی نصب شده و حتی اگر به رایانه دسترسی ندارید، می توانید آن را روی سرور مجازی و تلفن همراه هوشمند خود راه اندازی کنید که آموزش های آن در اختیار شما قرار می گیرد.

دانلود بهترین ربات اینستاگرام

افزایش تعامل و دنبال کننده پیج با ربات نینجاگرام

وقتی صاحب یک پیج فروشگاهی و تجاری هستید و قصدتان کسب درآمد از آن است. اولین شرط برای این که دیده شوید و دیگران به شما اعتماد کنند تعداد فالوور بالاست. خوب چگونه این اتفاق رخ می دهد؟ خیلی ساده است می تواند فالوور فیک خریداری کنید یا این که از ربات ها استفاده کنید. متأسفانه فالوور فیک نه تنها نتیجه ای ندارد و کاربرانی که شما را فالو کرده اند روی پیجتان فعالیتی ندارند. بلکه پس از مدتی با ریزش دنبال کننده مواجه می شوید و این اصلاً به صلاح پیج شما نیست.

در مقابل ربات نینجاگرام به صورت هدفمند و با تعیین یک سری ویژگی ها فالوورهایی که در زمینه ای خاص فعالیت می کنند را دنبال کرده، برای آن ها دایرکت ارسال کرده، کامنت می گذارد و تصاویرشان را لایک می کند. همین طور اصلی ترین مسئله این است که فالوور های شما واقعی هستند. نینجاگرام بر اساس تنظیمات پیش فرض صد در صد امن بوده و تمامی فالوور هایی که شما جذب می کنید واقعی بوده و می توانید با آن ها تعامل کنید. این کار را با انتشار یک استوری آزمایش کنید.

برای دریافت نینجاگرام کافیست به سایت دانلود نینجاگرام فارسی مراجعه کنید:

https://dlninjagram.ir

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =