۰ نفر
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
سوله سازی در شهر های مختلف

سوله سازی در شهرهای مختلف تفاوت های بسیاری دارد، مثلا سوله ای که برای بندر عباس ساخته می شود به هیچ عنوان برای اصفهان یا تهران یا... مناسب نیست و به طور قطع به مشکلات بسیاری بر خواهید خورد.

اما چطور این اتفاق می افتد و چرا در شهرهای مختلف این اختلافات ساخت وجود دارد؟ اگر با ما همراه باشید متوجه خواهید شد که دلایل این صحبتها چیست و چرا می گوییم سوله های دست دوم را خریداری نکنید.برای ساخت سازه ها قوانینی از پیش تعیین شده وجود دارد که این قوانین توسط سازمان نظام مهندسی تدوین شده است. در نظام مهندسی قوانین بسیار زیادی هست اما برای اینکه مثالهای من برای شما و کسانی که تخصصی در شاخه عمران ندارند قابل درک باشند چند مورد از قوانین اصلی آنها را شرح میدهیم:

در اینجا ۴ آیین نامه از صدها آیین نامه موجود مد نطر ماست:

  1. بار برف
  2. بار باد
  3. زلزله
  4. رطوبت

برای آنکه میزان حداکثری موارد بالا را مشخص کنند ، یک بازه زمانه ۳۰ ساله گذشته را مورد بررسی قرار می دهند و در اینجا میزان حداکثری که در سی سال گذشته اتفاق افتاده را ملاک عمل قرار میدهند.

مثلا بار برف را در تهران ۱۵۰ کیلوگرم در متر مربع تعریف کردند و در فبروزکوه ۲۰۰ کیلوگرم.حال دقت کنید که این وضعیت در تمامی شهر های ایران با یکدیگر متفاوت است. مثلا برای سوله سازی در بندرعباس درست است که بار برف آنجا پایین تر است نسبت به تهران اما میزان رطوبت آن منطقه بسیار متفاوت است پس نوع آهن آلات و رنگ آمیزی آن با سوله هایی که در تهران وجود دارد فرق دارد و عملا انتقال و تبادل سوله بین این دو شهر کار صحیحی نیست.

ساخت سوله در قم

شرکت نوین سوله در تمامی شهر های ایران نمونه کار دارد و یکی از بهترین شرکتهای پر کار ایران است، شرکت نوین سوله توانسته با توجه به فاصله زیاد از شهر قم ، هزاران متر مربع در شهرک های صنعتی این شهر و حتی در داخل شهر هم سفارش بگیرد. از شاخص ترین کارهایی که این شرکت در قم ساخته است میتوان به سوله دهانه ۶۰ متر بدون ستون میانی در شهرک صنعتی محمود آباد و سوله با دهانه ۷۵ متر در شهرک صنعتی شکوهیه اشاره کرد.

سوله سازی در شهر های ایران قم

اگر قصد ساخت سوله و سوله سازی در کرمان را دارید خبر خوش اینکه شرکت نوین سوله در این شهر واقع شده و تا سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱.۰۰۰.۰۰۰ متر مربع نمونه کار اجرا شده هم داخل کشور و هم خارج از کشور دارد. شرکت نوین سوله محبوب ترین ساله سازی کشور شناخته شده زیرا کاملا صادقانه و بسیار سالم کار کرده است. به عنوان مثال اگر وارد سایت این شرکت شوید خواهید دید که تمامی نکات و مواردی که سایر سوله ساز ها از آن سوء استفاده میکنند و در اصطلاح کلاه برداری میکنند را در سایت خودشان کاملا توضیح داده اند و تمامی روش های کلاهبرداری را با راه حل آنها را در سایت خود توضیح داده اند.

مطمئناَ نیاز همه است که قبل از خرید سوله حتما به این سایت سری بزنند و اطلاعات خود را قبل از سفارش هر نوع سوله ای بالا ببرند.

یکی از صفحات محبوب این سایت ، صفحه سوله دست دوم این سایت میباشد. در آنجا تمامی موارد سوله دست دوم را به صورت صفر تا صد بیان کرده و تمامی روش هایی که باید به کار ببرید تا بتوانید یک قرارداد امن ببندید را به شما آموزش میدهد. در اصل شرکت نوین سوله سازنده سوله خرپایی میباشد.

سوله خرپایی - سوله سبک

سوله های خرپایی از بهترین و مقاوم ترین نوع های سوله هستند که قیمت آنها از سایر روش های ساخت به مراتب ارزانتر است. در سوله های خرپایی هیچ محدودیتی در نوع طراحی و ساخت سوله وجود ندارد. مثلا در این نوع سوله میتوان سازه هایی را با دهانه های بسیار عریض و بدون ستون میانی ساخت حتی تا بیش از ۱۵۰ متر !!! نکته جالب تر این سازه ها این است که حتی بر روی این سوله ها میتوان جرثقیل های سقفی را با هر تعداد و با هر تناژی قرار داد. که این موضوع بر خلاف گفته دیگر سوله سازان است اما شرکت نوین سوله با توجه به بکار گیری از تکنیکهای روز مهندسی اروپا به این مهم دست یافته و نمونه کارهای بسیاری در این رابطه دارد و در پروژه های انجام داده خود تا دهانه بیش از ۶۰ متر و جرثقیل های ۵۰ تن هم کار کرده است و همه جوره امتحان خود را پس داده است.

اما بعد از قیمت های بسیار پایین این مجموعه و کیفیت بالای ساخت آنان باید به نوع قراردادهای این شرکت اشاره نمود زیرا از لحاظه متنی، امن ترین قرارداد را در بین تمامی سوله سازان دارند. کافیست با این مجموعه در تماس شوید و راجب به نوع و روش قرارداد های این مجموعه اطلاعات بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =