ضرورت ساماندهی معتادان متجاهر در شهرهای الوند و محمدیه

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ساماندهی معتادان متجاهر در سرمای زمستان با مساعدت شهرداری شهرهای الوند و محمدیه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی رحمانی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز که به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای شهرستان، شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرهای الوند و محمدیه در سالن مفاخر شهرداری محمدیه برگزارشد، با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و اهمیت موضوع جمع آوری و ساماندهی معتادان کارتن خواب و متجاهر در سطح شهرستان البرز از جمله شهرهای الوند و محمدیه خواستار مشارکت و همراهی جدی شهرداران در این زمینه شد.

وی در ادامه آسیب های ناشی از سرقت های خرد از جمله تجهیزات پارکهای سطح شهر، سرقت از خودرو و... را بیش از هزینه های درمان و نگهداری آنان دانست و افزود: با حمایت مالی شهرداران و نگهداری معتادان در یک مکان مناسب می توان از خسارت و هزینه های هنگفت اماکن عمومی در سطح شهرها جلوگیری کرد، لذا توجه به این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شهرداران محترم الوند و محمدیه با تخصیص بخشی از اعتبارات نگهداری این افراد شرایط امن و آسایش شهروندان را فراهم کنند.

در این دیدار علاوه بر فرماندار، شهرداران محمدیه و الوند با استقبال از تامین هزینه های اجاره مکان همچنین بخشی از هزینه درمان و نگهداری معتادان شهرهای مذکور را پذیرا شده و مقرر شد طی یک هفته اقدام لازم در این زمینه را به عمل آورند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =