حال بد گل‌محمدی از زبان افشین پیروانی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی 48 ساعت است زیر سرم رفته و سرما خورده اما امیدوارم به بازی فردا برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم حاضر شد و درباره وضعیت این تیم پیش از دربی فردا صحبت هایی را انجام داد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای صحبت هایش با آرزوی سلامتی برای همه مردم در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفتیم. توقع از تیم ما همیشه قهرمانی است. هواداران و قهرمانی های زیادی داریم اما با همه مشکلاتی که هست هواداران بدانند برد دربی برای ما مهم و حساس است وهمه تلاش خود را می کنیم تا برنده شویم. یکی دو مصدوم برای بازی فردا داریم اما 24 ساعت زمان هست تا ببینیم چه کسی به بازی می رسد.

وی درباره نرسیدن یحیی گل محمدی به کنفرانس خبری و گلایه خبرنگاران افزود: خبرنگاران دلگیر نباشند. یحیی گل محمدی 48 ساعت است مریض است و زیر سرم است. 2 بار تست داده و خدا را شکر کرونا ندارد. تلاش می کنیم به بازی فردا برسد اما همین که حمید مطهری آمده یعنی به خبرنگاران احترام گذاشته است.

پیروانی درباره محل نشست خبری پیش از دربی افزود: شرایطی پیش آمده که خوب نیست. مخاطب من سهیل مهدی نیست اما مشکلاتی وجود دارد. امروز در جلسه هماهنگی قبل از بازی گفتم که اتفاقاتی نیفتد که مثل بازی با نفت مسجدسلیمان پیش بیاید. رئیس فدراسیون فوتبال باید به این شرایط به عنوان بزرگتر به این وضعیت ورود کند. سازمان لیگ می گوید مجری برگزاری ما هستیم اما کنفرانس رقیب در یکی از هتل ها برگزار شد. در کنفرانس گفتند سکوها 50-50 است اما انگار تنش هایی وجود دارد. رئیس فدراسیون به عنوان بزرگتر ورود کند. بازی بعدی هوادار ما توقع دارد کنفرانس خبری را خودمان برگزار کنیم. قانون می گوید میزبانی همراه با هیات فوتبال است اما امروز این اتفاق افتاد؟ فردا این موارد برای ما دچار تنش نشود. خواهش می کنم این اتفاقات باعث حاشیه نشود اما این اتفاقات قشنگ نیست.

وی در پایان اظهار داشت: ما بیشترین هوادار را داریم و امیدوارم بتوانیم آنها را کنار خودمان ببینیم اما آنها بدانند که قدرت این کارها از دست ما خارج است. امیدوارم در بازی بعدی کنار ما باشند.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =