۱ نفر
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
راهنمای خرید از عطاری آنلاین

امروزه تعداد زیادی از افراد برای بهبود و تقویت سلامت جسمی و روحی خودشان به سمت گیاهان دارویی می روند. آغاز قرن بیست و یکم، تقریبا 252 دارو توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان دارو های اساسی و ضروری شناخته شده اند و منشا

دارو های مشهوری همانند کدئین، کوئینین و مورفین تماما از دسته گیاهان مشتق شده هستند. در صورتی که گیاهان دارویی در زندگی بسیاری از انسان ها از اهمیت بسیاری بر خوردار است، ما می توانیم به درک این موضوع برسیم که همچنان قدرت طبیعت در کنار ما می باشد و گزینه های طبیعی برای تکمیل کردن روش های درمانی در دسترس می باشد. در ادامه این مقاله از عمده فروشی گیاهان دارویی دیجی عطار همراه ما باشید.

با پیشرفت کردن علوم پزشکی و دارویی و با بالا رفتن سطح تحصیلات و دانش مردم، تعداد افرادی که به پزشکان برای درمان بیماری های خود مراجعه می کنند بیشتر شده است اما میان این افراد کسانی هم هستند که بدنبال درمان هایی به دور از داروهای شیمیایی می باشند.

عطاری ها همانند داروخانه ها هستند که داروشناسی خود را بر پایه انواع روش های طب سنتی ( طب کل نگر ) و اسلامی قرار داده اند و فقط از گیاهان، دانه ها و روغن های طبیعی برای درمان و تقویت انسان ها استفاده می کنند. به دلیل اینکه گیاهان دارویی از عطر و بوی بخصوصی برخوردار هستند این داروخانه ها به نام عطاری نام گذاری شد.

اولین نوشته ها و نسخه های به دست آمده از گیاهان دارویی در تمدن های مهم جهان همانند ایران باستان، مصر، خاورمیانه، یونان باستان، هند و چین به 3000 سال قبل از میلاد باز می گردد.

در این آثار نام گیاهان دارویی همانند درخت میر، کرچک و سیر به مراتب به چشم می خورد، سایر تمدن ها نیز همانند بابلیان، مادها، آشوریان و طب اسلامی سر آغاز شروع پیشرفت ها در زمینه علم داروسازی گیاهی می باشد.

تریتا یکی از نخستین پزشکان و جراح آریایی بود که با گیاهان و خواص دارویی آنها آشنایی بسیاری داشت. تریتا برای درمان بیماری ها از عصاره گیاهانی که خودش استخراج می کرد نیز استفاده می نمود. زرتشت برای حفظ و بقای گیاهان تاکید بسیاری داشت. در تمدن ایران باستان در کتیبه های مرتبط با هخامنشیان، زعفران گیاه دارویی با خواص و کاربرد بسیار یاد شده است. چین و هند نیز همانند ایران از نخستین کشورها در حوزه طب سنتی و داروسازی گیاهی بوده اند.

اخیرا اطمینان و گرایش مردم به طب سنتی نیز بیشتر شده است که این امر موجب شده تا شغل عطاری رونق بسیاری پیدا کند. ممکن است کار عطاری در تصورات شما شغلی قدیمی و گرد و خاک گرفته به نظر برسد، اما امروزه تعداد بسیاری از خانواده ها به دلیل مشکلات و عوارض مواد غذایی صنعتی، به دنبال غذای سالم، ارگانیک و سنتی گرایش پیدا می کنند به این علت عطاری های آنلاین مدرن نیز در حال گسترش می باشد.

راهنمای خرید از عطاری آنلاین

مزایای خرید از عطاری آنلاین

۱- ارائه محصولات در هر زمان:

در برخی زمان ها امکان دارد برای شما مسئله ای پیش آید که شما به سرعت به یک محصول یا گیاه دارویی احتیاج دارید و در آن ساعت برای شما ممکن نیست به عطاری مراجعه نمایید. در این زمان خرید از عطاری اینترنتی دیجی عطار می تواند به شما بسیار کمک کند. شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید به صورت آنلاین مشاوره بگیرید و نیاز خودتان را به آسانی در عطاری آنلاین دیجی عطار بر طرف نمایید.

۲- عدم محدودیت مکانی:

ممکن است شما در شهری زندگی کنید که محصول مد نظر شما در فروشگاه های شهر شما وجود ندارد در این صورت شما می توانید مرغوب‌ترین و نایاب ترین گیاهان دارویی و محصولات گیاهی را به روش اینترنتی و با خیال راحت از عطاری آنلاین دیجی عطار سفارش دهید.

۳- خریدی آسوده و راحت:

خرید کردن در شهرهای  بزرگ و پرجمعیت، کار بسیار سخت و وقت گیری می باشد. امکان دارد که شما در ترافیک بمانید به دلیل اینکه در اطراف شما هیچ عطاری وجود ندارد، در این شرایط خرید آنلاین به کمک شما می آید و شما به راحتی در منزل خود محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خرید می کنید.

۴- اطلاع از خواص محصولات انتخابی:

شما قبل از خرید هر محصولی از عطاری آنلاین می توانید تمام اطلاعات آن محصول را در اختیار شما می گذارد و می توانید مطالعه نمایید. در حالی که در مراجعه حضوری شاید فروشنده فرصت کافی برای توضیح دادن به شما را نداشته باشد. توضیحات کامل انواع گیاهان را می توانید در عطاری آنلاین دیجی عطار مشاهده بفرمایید.

بهترین عطاری آنلاین

عطاری های آنلاین از جمله فروشگاه های اینترنتی می باشند که در سال های اخیر به ویژه بعد از بروز اپیدمی کرونا مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته‌اند. امروزه تعداد زیادی از مشاغل، آنلاین شده و مشکلات خرید حضوری همانند ترافیک، جای پارک، مسائل بهداشتی و ... را از میان خود و مشتری برداشته اند.

به علت ممنوعیت ها و محدودیت های رفت و آمد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که در منزل نشسته و محصول خود را به آسانی از اینترنت سفارش دهند و درب منزل خود تحویل بگیرند.

ولی همچنان افرادی هستند که اعتمادی به اینترنت ندارند و برای یک خرید مطمئن بسیار سبک و سنگین می کنند.

دریافت محصولات اورجینال گیاهی

یکی از مشکلات رایج در زمینه دریافت محصولات گیاهی از فروشگاه ها و عطاری های آنلاین، عرضه و گسترش محصولات تقلبی، بی کیفیت و نامرغوب با عنوان برندهای معتبر و هزینه های گران قیمت می باشد. توصیه ما این است که محصول مد نظر خود را از فروشگاه های اینترنتی آنلاین معتبر دریافت نمایید و از خرید محصولات مشابه با قیمت ارزان، برندهای ناشناخته و بی کیفیت پرهیز نمایید. قیمت محصولات و انواع گیاهان دارویی عرضه شده در عطاری آنلاین دیجی عطار، کاملا مقرون به صرفه بوده و احتیاجی به پرداخت هزینه های باور نکردنی نخواهد داشت. نظارت افراد متخصص بر سلامت تمامی محصولات، از مزایا و ویژگی های مثبت مراکز فروش آنلاین ترکیبات و محصولات گیاهی به شمار می آید.

شما می توانید به راحتی با مراجعه به عطاری آنلاین دیجی عطار خریدی آسان و مطمئن نیز داشته باشید.

معرفی دیجی عطار

عطاری آنلاین دیجی عطار مرجع کامل اطلاعات و فروشگاه گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و سایر محصولات مرتبط می باشد.

تلاش مجموعه دیجی عطار بر این است که با ارائه سبک زندگی سلامت، هموطنان عزیز را به سمت زندگی بدون بیماری سوق دهد و در صورت بروز هر نوع بیماری در وحله اول با آسانترین و کم هزینه ترین درمان های طب سنتی، شما را به سلامت کامل بر می گرداند. ما سعی داریم با جمع‌آوری دانش ارزشمند و گسترده طب سنتی یا طب کل نگر از سرتاسر ایران همچنین با کمک و همکاری متخصصین این رشته، قسمت عمده ای از نیاز درمانی کشور را تامین کنیم. به امید روزی که با تغییر سبک زندگی هموطنان عزیزمان کمترین میزان آسیب و بیماری را در کشورمان داشته باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =