بازدید جمعی از نمایندگان مجلس از پروژه‌های تحول دیجیتال ایرانسل

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از پروژه‌ها و برنامه‌های تحول دیجیتال ایرانسل بازدید و از عملکرد ایرانسل در این زمینه، ابراز رضایت کردند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دکتر رضا تقی‌پور انوری عضو کمیسیون صنایع و معادن و دکتر مجتبی رضاخواه عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰، با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل، ضمن گفت‌وگو با دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل، گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌های ایرانسل دریافت کردند.

در این دیدار، گزارشی از اقدامات انجام شده در مرکز عملیات شبکه (NOC) و «سامانۀ بومی نگهداری دیجیتال شبکه (Digital Maintenance)» ایرانسل و نیز اقدامات اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در ارائۀ خدمات دیجیتال و توانمندسازی کسب‌وکارهای دیجیتال به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

همچنین راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر کلان‌داده، از جمله طرح مدیریت هوشمند ترافیک بر بستر شبکۀ 5G در حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی عرضه شد.

همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت به عنوان نخستین ورود نسل پنج تلفن‌همراه در حوزه صنعت ایران نیز از جمله دیگر اقدامات ایرانسل بود که گزارش آن به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

مدیرعامل ایرانسل نیز در این دیدار، ضمن خیرمقدم به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای حضور در ایرانسل، گزارشی از عرضۀ تجاری نسل پنجم تلفن‌همراه توسط ایرانسل در ایران و برنامۀ ایرانسل برای توسعۀ آن، چشم‌انداز ایرانسل در تحول دیجیتال و شکوفایی زیست‌بوم دیجیتال، پیشرو بودن در فناوری، غنی‌سازی سرمایه انسانی و اجتماعی و به حداکثر رساندن عملکرد تجاری را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

عباسی‌آرند همچنین در این دیدار، مهمترین چالش‌های پیش‌روی ایرانسل در حوزه‌های مختلف را تشریح و بر هم‌افزایی در راستای پیشبرد اهداف تحول دیجیتال، تأکید کرد.

رضا تقی پور بازدید نمایندگان مجلس | ایرانسل

دکتر رضا تقی‌پور در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد ایرانسل در دیجیتالی کردن فرایندها و راه‌اندازی سامانۀ بومی نگهداری دیجیتال شبکه، بر انتقال تجربۀ تحول دیجیتال ایرانسل و ایجاد فرایندهای مشابه در تمام وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی تأکید کرد.

مجتبی رضاخواه بازدید نمایندگان مجلس | ایرانسل

دکتر مجتبی رضاخواه نیز با تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط ایرانسل در راستای رویکرد تحول دیجیتال، خواستار توسعۀ طرح‌های ایرانسل در زمینۀ کلان‌داده و هوشمندسازی و نیز استفاده گسترده‌تر مراکز آموزشی از پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس ایرانسل شد.

وی همچنین با رضایت از اقدامات کلان ایرانسل در مدیریت و شفافیت بودجه، ابراز تمایل کرد که از این تجربۀ ایرانسل، در فصل بودجه در مجلس شورای اسلامی استفاده شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =