شاتل موبایل از پیاده‌سازی قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان در ۱۳ استان دیگر خبر داد

فناوری «انتخاب دستی شبکه رادیویی» که در آبان ماه امسال و برای نخستین بار در کشور، توسط شاتل موبایل در استان خوزستان و پس از تحلیل بازخوردها در ۷ استان دیگر پیاده سازی شده بود، اکنون به طور آزمایشی برای مشترکین ۱۳ استان ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل نیز راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، در فاز جدید پیاده‌سازی فناوری نوآورانه هوشمندی، قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی» از طریق شماره‌گیری کددستوری #۸*۱* که پیش از این در ۸ استان کشور در دسترس مشترکین قرار گرفته بود، هم‌اکنون در ۱۳ استان دیگر نیز راه اندازی شده است. بر این اساس تمامی مشترکین سیم کارت های این اپراتور تلفن همراه در ۲۱ استان کشور شامل خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران و آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، همدان و اردبیل از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸*۱*، امکان استعلام و مشاهده وضعیت شبکه رادیویی میزبان، از طریق شماره‌گیری کددستوری #۲*۸*۱* امکان انتخاب و تغییر دستی شبکه میزبان بین هر سه شبکه تلفن همراه اصلی کشور و از طریق شماره‌گیری #۳*۸*۱* امکان فعالسازی مجدد انتخاب هوشمند شبکه را دارند.

قابلیت "انتخاب شبکه میزبان" با خروج مشترک از شهر محل سکونت یا کاهش نسل فناوری شبکه انتخابی، به حالت انتخاب هوشمند بازگشته و بطور خودکار بهترین پوشش شبکه را برای مشترکین انتخاب خواهد کرد.

گفتنی‌ست شاتل موبایل توسعه این قابلیت جدید در سایر استان های کشور را در برنامه خود دارد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور است که امکان اتصال هوشمند و خودکار به سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور را فراهم کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیمکارت های هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه‌ کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =