رویداد بزرگ سوپر دیوایس هوآوی، معرفی اکوسیستم منحصر به فرد هوآوی و محصولات جدید

شرکت هوآوی به عنوان یکی از قطب‌های دنیای فناوری، پس از سال‌ها تحقیق و توسعه در زمینه اکوسیستم اختصاصی، اقدام به معرفی رسمی سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به Harmony OS در سال گذشته کرده است.

حالا با گذشت فرصتی کوتاه، شرکت هوآوی قصد دارد با برگزاری یک رویداد ویژه، قابلیت سوپر دیوایس (Super Device) از اکوسیستم خود را در بازار ایران نیز به صورت رسمی معرفی کند. قابلیتی که نسل نوین ساختارهای ارتباطی بین‌دستگاهی را تعریف می‌کند.

مشاهده رویداد سوپر دیوایس هوآوی و شرکت در قرعه‌کشی‌

کلیک کنید

    دوشنبه 15 آذر 1400 ساعت 20:0

 با حضور امیر عباس گلاب

در جریان برگزاری این رویداد و پخش آن از طریق آپارات، امکان شرکت بینندگان در قرعه‌کشی مخصوص این رویداد نیز وجود دارد. برای این کار کافی است تا هشتگ #superdevice را در بخش پیام‌های آپارات ارسال کنید. قابل توجه اینکه قرعه‌کشی در بین افرادی که در زمان برگزاری رویداد پیام ارسال کنند برگزار خواهد گرفت. از بین این عزیزان به قید قرعه به یک نفر گوشی هوشمند هوآوی Nova 8i تعلق خواهد گرفت.

در رویداد سوپر دیوایس هوآوی علاوه بر ارائه توضیحات کامل در مورد ساختارهای ارتباطی نوین هوآوی، چند محصول جدید هوآوی نیز معرفی خواهد شد. محصولاتی مانند مانیتور، ساعت هوشمند، هندزفری، تلفن هوشمند و غیره که به صورت مستقیم با اکوسیستم هوآوی و قابلیت سوپر دیوایس آن در ارتباط هستند.

همچنین خواننده محبوب امیرعباس گلاب نیز در این برنامه به اجرای قطعاتی خواهند پرداخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =