هم‌اکنون اسنپ رانندگان را از اپ گالری و کافه بازار دانلود کنید

برنامه اسنپ رانندگان برای استفاده کاربران ایرانی گوشی‌های هواوی مجهز به سرویس‌های موبایلی HMS در فروشگاه اختصاصی دانلود اپلیکیشن این شرکت یعنی AppGallery منتشر شد. همچنین امکان دریافت این برنامه از پلتفرم ایرانی بازار هم در دسترس رانندگان این سرویس قرار گرفته است.

هواوی با معرفی اکوسیستم هارمونی حرکتی ستودنی در ساخت و توسعه یک سیستم‌عامل یکپارچه و جدید را انجام داد. گزارش‌های منتشر شده نشان‌دهنده این است که این سیستم‌عامل با استقبال بی‌نظیر کاربران روبرو شده است. حالا HarmonyOS سومین سیستم‌عامل بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند است و این جایگاه بدون شک می‌طلبد که نرم‌افزارهای اختصاصی آن نیز روز به روز افزایش یابد.

 نرم‌افزارها باید به صورت اختصاصی برای اکوسیستم این شرکت توسعه پیدا بکنند، کاری که هوآوی با تعداد زیادی توسعه‌دهنده نرم‌افزار و صرف بودجه هنگفت در حال پیشبرد آن است. در این میان، برنامه‌های بومی و ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. خبر خوش آنکه تعداد زیادی از برنامه‌های کاربردی ایرانی نیز در حال حاضر نسخه مخصوص اکوسیستم هوآوی از برنامه خود را ارائه داده‌اند.

در سال‌های اخیر همکاری نزدیکی بین هواوی و توسعه‌دهندگان ایرانی صورت گرفته تا تعداد قابل توجهی از برنامه‌های بومی در App Gallery منتشر شوند. یکی از این برنامه‌های پرکاربرد سرویس اسنپ بوده که حالا علاوه بر برنامه اصلی، برنامه مرتبط با رانندگان آن هم در فروشگاه AppGallery هواوی منتشر شده است. این برنامه در بستر سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) توسعه داده شده و کاملاً با اکوسیستم نرم‌افزاری این شرکت هماهنگ است.

این موضوع که اپلیکیش‌ها و برنامه‌های پرکاربرد ایرانی به صورت کامل با HMS سازگاری پیدا کرده‌اند، خبر بسیار خوبی برای کاربران ایرانی هواوی محسوب می‌شود. زیرا بسیاری از نرم‌افزارهای ایرانی به دلیل تحریم‌ها از روی پلتفرم‌هایی مانند اپ استور اپل و گوگل پلی حذف شده‌اند.

هم‌اکنون اسنپ رانندگان را از اپ گالری و کافه بازار دانلود کنید

هم‌اکنون رانندگان اسنپ که از گوشی‌های هوشمند هواوی استفاده می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اپ گالری که به صورت پیش‌فرض در گوشی آنها وجود دارد، این برنامه‌ را نصب نمایند. همچنین امکان دانلود این نرم‌افزار از طریق کافه بازار به عنوان محبوب‌ترین مارکت ایرانی دانلود نرم‌افزارهای اندرویدی نیز وجود دارد که از طریق نرم‌افزار رسمی این مارکت میسر شده است.

به منظور سهولت بیشتر، رانندگان محترم می‌توانند با مراجعه به لینک‌های زیر برنامه اسنپ رانندگان را از فروشگاه‌های اپ گالری و کافه بازار دانلود کنند:

لینک دانلود برنامه اسنپ رانندگان از فروشگاه App Gallery هواوی

لینک دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان از کافه بازار برای گوشی‌های هواوی

در انتها باید به این موضوع اشاره کنیم که روند فعلی همکاری نزدیک هواوی با توسعه‌دهندگان داخلی اپلیکیشن‌های گوشی‌ هوشمند ادامه پیدا کرده و می‌توان امیدوار بود عرضه برنامه‌های بومی و ایرانی بیشتری بر روی فروشگاه App Gallery هواوی انجام شود.

علاوه بر این فروشگاه‌های نرم‌افزار ایرانی نظیر کافه بازار هم با پشتیبانی بسیار خوب خود از گوشی‌های هواوی، بیشتر برنامه‌های ایرانی را برای این گوشی‌ها منتشر کرده‌اند تا کاربران با خیال راحت‌ از این اپلیکیشن‌ها بهره ببرند. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =