۷ نفر
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
تهران بارانی می‌شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، صبح دوشنبه (۱۵آذر) با فعالیت موج بارشی نسبتا ضعیف و زود گذر، افزایش ابرناکی گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد و احتمال کاهش موقتی آلاینده‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا نیمه ابری و به دلیل پایداری نسبی جو، در نواحی پرتردد شهری، همراه با غبار محلی و افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می شود.

از روز سه شنبه (۱۶آذر) روند افزایش پایداری جو و انباشت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود و در روز چهارشنبه(۱۷آذر) افزایش شاخص کیفیت هوا تا شرایط ناسالم برای تمام افراد مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۵ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۱۵آذرماه) صاف و همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا(۱۶آذرماه) صاف و غبارآلود خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۴و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =