بررسی اهمیت خرید کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان در موفقیت دانش آموزان

به منظور ایجاد آمادگی جهت شرکت و موفقیت دانش آموزان پایه پنجم و ششم در امتحان ورودی تیزهوشان پایه هفتم، خرید کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان توصیه می گردد. انتشارات گامی تا فرزانگان، نشر این کتاب را برعهده داشته و آقای علی قصاب نیز نویسنده آن است. انتشار این کتاب در سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است.

بررسی اهمیت خرید کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان در موفقیت دانش آموزان

به منظور ایجاد آمادگی جهت شرکت و موفقیت دانش آموزان پایه پنجم و ششم در امتحان ورودی تیزهوشان پایه هفتم، خرید کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان توصیه می گردد. انتشارات گامی تا فرزانگان، نشر این کتاب را برعهده داشته و آقای علی قصاب نیز نویسنده آن است. انتشار این کتاب در سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است. در این مقاله قصد داریم به معرفی این کتاب معتبر و دلیل اهمیت استفاده از آن و همچنین ویژگی ها و تأثیر قابل توجه آن در موفقیت دانش آموزان در آزمون مدارس تیزهوشان بپردازیم.

دلایل استفاده و خرید کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان

هر چند سال های قبل، هدف از تأسیس مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان، غربالگری دانش آموزان مستعد بوده است، ولی در چند سال گذشته، این مدارس با استقبال فراوانی از سوی جامعه آموزشی مواجه شده است.

از این رو، در حال حاضر شاهد دشوارتر شدن ثبت نام و کسب رتبه مناسب در این نوع مدارس هستیم. دانش آموزان می توانند در آزمون های ورودی در پایان پایه ششم ابتدایی و نهم متوسطه شرکت کرده و پس از قبولی در آن، به مدارس تیزهوشان راه پیدا کنند. مواد آزمون ورودی پایه هفتم، شامل دروس سال های پنجم و ششم ابتدایی خواهد بود. بنابراین، دانش آموزان بایستی در این دروس از آمادگی لازم جهت شرکت در این آزمون برخوردار باشند.

البته لازم به ذکر است که آماده سازی دانش آموزان و برنامه ریزی برای این آزمون، به نظر متخصصین و کارشناسان این حوزه نیازمند است. بدین ترتیب، با خرید کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان، می توان به نظرات و نتایج تحقیقات کارشناسان فعال در این زمینه دسترسی پیدا کرد.

در نتیجه، دانش آموزان با خواندن این کتاب، به آمادگی لازم جهت شرکت در این آزمون دست خواهند یافت و همچنین می تواند مرجع خوب و معتبری برای اساتید و معلمان حوزه تیزهوشان محسوب گردد.

معرفی ویژگی های کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان

  • این کتاب دارای بیش از ۳۰۵ مبحث بوده و دارای بالغ بر ۵۰۰۰ سؤال هوش با پاسخ های کاملاً تشریحی می باشد.
  • از دیگر ویژگی های کتاب هوش فرازمینی ET این است که کلیه مباحث مرتبط با هوش زبانی از قبیل هوش ادبی، هوش کلامی، استعداد درک مطلب و هوش واژگانی را در بر خواهد گرفت.
  • همچنین این کتاب کلیه مباحثی را که به هوش ریاضیات مربوط می شود، از قبیل هوش منطقی، هوش عددی، استعداد کفایت داده ها، هوش محاسباتی و هوش ترکیباتی را نیز تحت پوشش قرار می دهد.
  • علاوه بر آن در کتاب هوش et، به هوش شهودی نیز توجه و اهمیت زیادی داده شده است و کلیه شاخه های آن همچون هوش فضایی، هوش غیرکلامی و تصویری و هوش مهندسی را در بر خواهد گرفت.

معرفی ویژگی های کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان

  • از خصوصیات دیگر کتاب هوش et که می توان به آن اشاره نمود، این است که در سؤالات آن توجه زیادی به هوش طبیعی که شامل هوش استنباطی، هوش مهندسی و هوش تجربی می باشد، شده است.
  • یکی از ویژگی های قابل توجه کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان، ارائه تکنیک های سرعت عمل در پاسخگویی به سؤالات آزمون تیزهوشان است که می تواند کمک شایانی به دانش آموزان و داوطلبان جهت مدیریت زمان این آزمون نماید.
  • در این کتاب به تجزیه و تحلیل آزمون سالهای گذشته مدارس تیزهوشان پرداخته شده است و از این رو، مناسب تدریس مدرسه ای و فرامدرسه ای بر اساس رویکرد طرح شهاب خواهد بود.

با توجه به توضیحات و ویژگی های ذکر شده در مورد کتاب هوش فرازمینی ET پنجم و ششم گامی تا فرزانگان، خرید و مطالعه آن می تواند نقش بسزایی در موفقیت دانش آموزان و داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان داشته باشد. بنابراین داوطلبان متقاضی قبولی در این آزمون، بهتر است اقدام به تهیه و خرید این کتاب ارزشمند و معتبر انتشارات گامی تا فرزانگان نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =