حق پخش و ماجرای همیشگی؛این بار با کنایه‌های عجیب میثاقی و احمدی

دربی ۹۷ که احتمالا آخرین شهرآورد بدون تماشاگر استقلال و پرسپولیس باشد، بدون رد و بدل شدن گلی با تساوی صفر – صفر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دربی ۹۷ نیز مانند سایر شهرآوردها با حاشیه و حساسیت آغاز شد اما در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. از دو تیم استقلال و پرسپولیس انتظار می رفت تا یک بازی تهاجمی با خلق موقعیت های فراوان را به نمایش بگذارند اما چنین نشد و سهم دو تیم یک امتیاز از این بازی بود.

چنانچه استقلال و پرسپولیس در رقابت های جام حذفی به مصاف هم نروند، به احتمال فراوان این آخرین شهرآورد دو تیم در قرن کنونی بود. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید و به نظر نمی رسد هواداران دو تیم از این نتیجه راضی بوده باشند.

این بازی شامل حواشی متفاوتی بود که شاید مهمترین آن، بحث تبلیغات محیطی بود. جایی که تابلوهای تبلیغاتی استقلال و سازمان لیگ جلوه عجیب و غریبی به استادیوم آزادی داده بود. ضمن اینکه مسائل داوری از دیگر اتفاقات مهم این بازی بود.

حق پخش و ماجرای همیشگی؛ این بار با کنایه‌های عجیب میثاقی و احمدی

به نظر می رسید اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلادربیل به مذاق مدیران تلویزیون خوش نیامده و مجریان برنامه فوتبال برتر بارها از وجود تبلیغات زیاد در اطراف زمین مسابقه انتقاد کردند. این در حالی است که صداوسیما هیچوقت هزینه حق پخش تلویزیونی را به این دو باشگاه نداده و همچنین از زیرنویس کردن انواع تبلیغات هنگام پخش دربی امتناع نمی کند. 

برای خواندن متن کامل این گزارش، اینجا کلیک کنید.

۲۵۷ ۲۵۱

بیشتر بخوانید:  آقای طارمی، دربی تهران را دیدی!

کد خبر 1579890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    3 0
    دقیقاهمینطوره گاهی ا‌وقات که یک مسابقه حساس روتلویزیون پخش میکنه اونقدر پایین وبالای صفحه روتبلیغات پرمبکنه که بعضی ححنه هارونمی بینی چی شدحالاهی گیرمیدن به این تبلیغات شایدایناهم پول چایی میخواستن
  • احمد DE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    آقا خود میثاقی و احمدی به جای کارشناسی فوتبال فقط نرم افزار تبلیغ می کنن یکی باید به اینا برسونه که خودشون رو مخ تماشاگران مخصوصا احمدی