کیفیت و کارائی، از مزایای شگفت انگیز، ایرپادهای نسل جدید اپل

اپل برندی آشنا و پیشتاز در زمینه تولید موبایل و لپ تاپ است که هرساله با رونمایی از مدل‌های جدید محصولات خود، با استقبال بی‌نظیری از سراسر جهان روبرو می‌شود. چند سال پیش برند اپل برای اولین بار به صورت انحصاری از محصول جدید خود یعنی ایرپاد یا همان هندزفری بی‌سیم رونمایی کرد.

اپل برندی آشنا و پیشتاز در زمینه تولید موبایل و لپ تاپ است که هرساله با رونمایی از مدل‌های جدید محصولات خود، با استقبال بی‌نظیری از سراسر جهان روبرو می‌شود. چند سال پیش برند اپل برای اولین بار به صورت انحصاری از محصول جدید خود یعنی ایرپاد یا همان هندزفری بی‌سیم رونمایی کرد. اپل تا کنون 4 مدل ایرپاد را تحت برند خود تولید و روانه بازار کرده است که مدل 1 آن توقف تولید شده و در دسترس نیست. در این مقاله قصد داریم شما را با هر یک از این سه مدل ایرپاد اپل آشنا کنیم تا شما با بررسی هر یک از آن‌ها بتواانید در هنگام خرید ایرپاد بهترین گزینه را انتخاب کنید.  

ایرپاد pro


محصولی پرطرفدار از برند اپل که همچنان کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. ایرپاد پرو مجهز به چیپست apple H1 است و دارای استاندارد IPX4 می‌باشد. سنسور این ایرپاد مدل FORCE SENSOR است که در کنار شتاب سنج مجهز به تشخیص حرکت توانسته بهترین عملکرد را داشت باشد و از حساسیت بالایی برخوردار است. همچنین این مدل دارای قابلیت دستیار صوتی نیز می‌باشد که از طریق آن می‌توانید به راحتی اموراتی همچون پلی کردن آهنگ و تماس تلفنی را انجام دهید.  

باتری


باتری ایرپاد پرو عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و به گفته کاربران با توجه به ظرفیت محفظه باتری، می‌تواند بیش از 24 ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند. جالب است بدانید تنها 5 دقیقه شارژ این ایرپاد می‌تواند حدود یک ساعت و نیم مکالمه تلفنی و یک ساعت پخش موسیقی را ساپورت کند. همچنین محفظه باتری این ایرپاد به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر شارژ با محفظه، می‌توانید به صورت بیسیم نیز آن را شارژ کنید که این ویژگی در موقعیت‌های ضروری بسیار کاربردی می‌باشد. به همین دلیلی بسیاری از کاربران در هنگام خرید ایرپاد، مجذوب این مدل می‌شوند. 
همچنین باید بدانید که عمر باتری ایرپاد پرو به طور متوسط 4.5 ساعت است. باید به متریال به کار رفته در این محصول نیز اشاره کنیم که با وجود کیفیت بسیار بالا، کاملا سازگار با محیط زیست هستند و هیچ آسیبی را به آن وارد نمی‌کنند.  


کیفیت و دیگر قابلیت‌ها


این ایرپاد به گونه‌ای آرگونومیک طراحی شده است و به همین سبب شما در هنگام استفاده‌های طولانی مدت، به هیچ عنوان با احساس خستگی و درد در ناحیه گوش مواجه نخواهید شد. دیگر لوازمی که همراه با این محصول دریافت می‌کنید عبارتند از کیس شارژ بیسیم، سه عدد سر گوشی در سه سایز متفاوت، کابل مخصوص تبدیل USB-C به لایتنیگ و دفترچه راهنما.  
به طور کلی کیفیت پخش صدای ایرپاد پرو در سطح بالایی قرار دارد و می‌تواند به طور دقیق انواع صداها و موسیقی‌ها را پردازش کند. همچنین قابلیت شارژ بیسیم این محصول را با دیگر ایرپادهای هم رده خود متمایز کرده است و یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می‌شود. در آخر باید به قیمت ایرپاد پرو اشاره کنیم که با توجه به امکانات و عملکرد مطلوب خود، ارزش خرید بالایی دارد.  
در صورت تمایل به خرید ایرپاد پرو می‌توانید از بخش فروشگاه محصولات اینترنتی اپل پارسان می آن را به صورت اورجینال تهیه کنید.  

ایرپاد 2

ایرپاد generation 2


این محصول نسل دوم از ایرپادهای اپل است که به واسطه آپشن‌ها و طراحی خاص خود، از زمان عرضه تا هم اکنون با استقبال نسبتا خوبی روبرو شده است.  

باتری


این مدل نیز مجهز به چیپست Apple H1 است و به همین سبب کیفیت ساختاری و عملکردی بسیار خوبی دارد. این ایرپاد در اتصال به ابزارآلات متصل 2 برابر سریع‌تر از مدل قبلی است که این به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی آن تلقی می‌شود. ایرپاد نسل دوم مجهز به سنسور اپتیکال و همچنین شتاب سنج است و به واسطه آن‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌توانید با کوچکترین اشاره از انواع قابلیت‌های آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این محصول نسبت به مدل قبلی، عمر متوسط باتری است که حدود 5 ساعت می‌باشد. البته این میزان شارژ باتری در مکالمات تلفنی حدود 3 ساعت است که با توجه به مدت زمان مورد نیاز برای شارژ، میزان ظرفیت استاندارد و مطلوبی می‌باشد. به طوری که فقط با 5 دقیقه شارژ می‌توانید برای حدود 3 ساعت گوش دادن به موسیقی و 2 ساعت مکالمه تلفنی از آن استفاده کنید.  


کیفیت و دیگر قابلیت‌ها


ایرپاد نسل دوم اپل با watchaOS، macOS و IOS کاملا سازگار است. به عنوان یکی از معایب این مدل در مقایسه با ایرپاد پرو می‌توانید به عدم وجود قابلیت شارژ بیسیم اشاره کنیم. به همین دلیل شما برای شارژ این مدل مجبور هستید که برای مدت زمان مشخصی آن را درون محفظه شارژ قرار دهید.  
به طور کلی می‌توانیم بگوییم که ایرپاد نسل دوم اپل تفاوت چندانی با ایرپاد پرو ندارد و فقط در باتری قدرت بیشتر و در قابلیت شارژ بیسیم ضعف دارد. همچنین این محصول از لحاظ کیفیت صدا نیز در سطح بالایی قرار می‌گیرد و به خوبی می‌تواند فایل‌های صوتی را به دقت پردازش کند. به طور کلی با وجود اینکه این مدل قیمت نسبتا پایین‌تری دارد، ولی به جرات می‌توانیم بگوییم که از لحاظ کیفیت ساختاری و عملکردی می‌تواند با ایرپاد پرو برابری کند و ارزش خرید آن نسبت به قیمت بسیار بالا است.  
اگر قصد خرید ایرپاد اپل را دارید، این محصول یک گزینه نسبتا ارزان و کاربردی برای شما به حساب می‌آید.  

ایرپاد generation 3

ایرپاد generation 3


به عنوان جدیدترین مدل ایرپاد اپل، این محصول نیز موفق ظاهر شده است و از لحاظ ساختار و عملکرد در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. این ایرپاد مجهز به سنسور دوگانه نیرو است که در کنار شتاب سنج تشخیص حرکت و تشخیص گفتار، از لحاظ حساسیت عملکرد خارق العاده‌ای دارد. این مدل نیز همانند دو مدل قبلی مجهز به تراشه Apple H1 است. 

باتری


همچنین ایرپاد نسل سه از هر دو قابلیت شارژ محفظه‌ای و بیسیم بهره‌مند است و شما می‌توانید بسته به نیاز و شرایط خود به هر دو شکل آن را شارژ کنید. این بار ظرفیت باتری به حد بالاتری رسیده و به طور متوسط می‌تواند حدود 6 ساعت پخش موسیقی و 4 ساعت مکالمه تلفنی را پوشش دهد. علاوه بر آن با محفظه شارژ می‌توانید حدود 30 ساعت از آن استفاده کنید. همچنین باید بدانید که تنها با 5 دقیقه شارژ این ایرپاد می‌توانید حدود 1 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های اصلی این مدل باید به ضد آب بودن آن نیز اشاره کنیم که کاملا در برابر پاشش آب و همچنین تعریق مقاوم است.  

کیفیت و دیگر قابلیت‌ها


ایرپاد نسل سه، با آیفون، اپل تی وی، مک، اپل واچ و… نیز کاملا سازگار است. علاوه بر آن، این مدل دارای قابلیت فرمان صوتی سیری نیز هست که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید بدون در دست گرفتن گوشی، به امور مورد نظر خود بپردازید.  
همراه با خرید ایرپاد شما یک کابل تبدیل لایتنیگ به USB و محفظه شارژ مخصوص را نیز دریافت می‌کنید. به طور کلی ایرپاد نسل سه اپل کیفیت عملکردی بسیار بالایی دارد و با قابلیت‌های پخش صدای فراگیر، سنسورهای هوشمند خود، پخش صدای hd و پشتیبانی از اکولایزر تطبیقی می‌تواند بهترین خروجی صدا را به شما بدهد. در آخر باید به قیمت محصول نیز اشاره کنیم که با وجود تمام این قابلیت‌ها و کیفیت ساختاری و عملکردی فوق‌العاده خود به عنوان نسل جدید ایرپادهای اپل، نسبت به قیت خود ارزش بالایی دارد.  
در صورت تمایل به خرید ایرپاد می‌توانید این محصول را با مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی محصولات اپل پارسان می تهیه کنید.  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =