۰ نفر
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
دانلود چیت بازی اپکس موبایل (Apex Mobile)

برخلاف سال های دور که بازی های ویدیویی صرفا در کامپیوتر های شخصی و کنسول های خانگی قابل اجرا بودند. امروزه موبایل ها نیز سهم عظیمی در این بخش بندی دارند. حتی فرا تر از آن بجای بازی های آفلاین نمونه های آنلاین مانند اپکس لجند موبایل، پابجی، کال آف دیوتی یا همان ندای وظیفه و... نیز در دسترس عموم کاربران و علاقه مندان به دنیای بازی قرار گرفته اند.

برخلاف سال های دور که بازی های ویدیویی صرفا در کامپیوتر های شخصی و کنسول های خانگی قابل اجرا بودند. امروزه موبایل ها نیز سهم عظیمی در این بخش بندی دارند. حتی فرا تر از آن بجای بازی های آفلاین نمونه های آنلاین مانند اپکس لجند موبایل، پابجی، کال آف دیوتی یا همان ندای وظیفه و... نیز در دسترس عموم کاربران و علاقه مندان به دنیای بازی قرار گرفته اند. از طرفی این بازی ها گاها مراحل و بخش های سختی دارند که معمولا کرکر ها ویژگی هایی را تحت عنوان چیت عرضه می کنند. چیت ها توسط کاربران و گیمر ها و یا برنامه نویسان و اشخاص آشنا به حوزه توسعه اپلیکیشن ها و بازی ها طراحی و ساخته می شوند و در مورد هر بازی یک ویژگی خاص ممکمن است به عنوان چیت معرفی شود.

خوب با قدرتمند تر شدن گوشی های تلفن و استفاده از پلفترم های مخصوص بازی و حتی معرفی گوشی های گیمینگ، انتظار می رود بازار چیت نیز در دنیا و ایران بسیار داغ شود. ایرانیان همواره علاقه زیادی به بازی های ویدیویی داشته و در این بین همیشه سهم عظیمی از تعداد نصب بازی در استور های مختلف دارند. البته که چیت با ترینر فرق دارد. به طور کلی چیت روی باز های آنلاین و یا بخش آنلاین بازی ها انجام می شود. به طور مثال شما در پابجی موبایل می توانید برای کشتن بازیکن های دیگر، عبور از مراحل ساخت و همین طور دیدن پشت دیوار و موانع استفاده کنید.

چگونه در بازی اپکس موبایل چیت بزنیم؟

چیت زدن در بازی های موبایلی آنلاین قواعد و قوانین خاص خود را دارد. شاید اگر جستجویی در اینترنت داشته باشید با سایت های زیادی روبرو شوید که هر کدام از آن ها مدعی می شوند بهترین چیت را به شکل رایگان به شما عرضه می کنند. یا حتی وضعیت کمی متفاوت تر خواهد بود. آن ها هزینه های متفاوتی را در نظر می گیرند و برخی بسیار ارزان هستند. توجه کنید که صرف ارزان بودن نمی تواند دلیل بر بی کیفیت بودن باشد. اما برخی از یک سری روش های اشتراکی استفاده می کنند که در بدترین حالت اتفاقی که رخ می دهد این است که توسط سرور های بازی و ربات ها شناخته شده و از حساب بازی بیرون رانده شده یا به بیان ملموس تر و امروزی تر بن می شوید.

در این بین اول گیم یکی از مراجع بزرگ و اولین سایت در زمینه ارائه انواع چیت های آنلاین بازی های موبایل است که تاکنون قادر به ساپورت بیش از 5 هزار گیمر ایرانی بوده و در حال حاضر چیت های خود را برای بازی های مختف از جمله اپکس موبایل، زولا، کال آف دیوتی موبایل، پاجی موبایل و دسته بندی های گوناگونی ارائه می دهد. بسیاری از کاربران حین انجام این چیت ها با مشکلاتی مواجه می شوند که از جمله آن ها می توان به بن شدن و از دسترس خارج شدن حساب کاربری اشاره کرد.

 چیت بازی اپکس

اما باید چه کرد که چنین اتفاق هایی رخ ندهد؟ گاهی برخی چیت ها ممکن است عمل کنند و کارکردشان بدون مشکل باشد. اما به دلیل استفاده مشترک تعداد زیادی کاربر کیفیت بسیار پایینی داشته باشد؛ در این وضعیت حتما از فروشگاهی چیت بازی را تهیه کنید که در قبال کاربران خود مسئولیت پذیر است. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب چیت کالاف دیوتی اول گیم را نیز مطالعه کنید.

بررسی انواع چیت و مقایسه آن ها

معمولا بر اساس نوع بازی چیت ها به دسته بندی های گوناگونی تقسیم می شوند. اما اشاره ما بیشتر به بازی های شوتر و سوم شخص است که شما در آن زاویه دوربین را از پشت پلیر و نمای اسلحه و هجوم رو به جلو مشاهده می کنید. در این وضعیت وال هک یا هک دیوار، یکی از متداول ترین هاست که به شما اجازه نمایش پشت دیوار و یا حتی در نسخه های پیشرفته تر عبور از آن را می دهد. این بات نیز موجب افزایش قدرت و دقت نشانه گیری و نو ریکویل نیز به جهت تسریع شلیک کردن و کاهش ضربه و لگد وارده پس از شلیک است که معمولا در بازی های ویدیویی آنلاین موبایل برای افزایش هیجان بازی و کاهش سرعت پلیر استفاده می شود.

نمونه های دیگری نظیر المنت هک نیز وجود دارد که به منظور افزایش تجهیزات و ارقام مورد استفاده برای خرید ویژگی ها است. در گذشته و در بازی های ویدیویی که به صورت آفلاین انجام می دادید حتما از ان ها استفاده کرده اید. خوب امروزه بسیاری از طریق بازی ها، استریم و همین طور گیم پلی هایی که منتشر می کنند به درآمد می رسند. گاهی آنقدر فضای بازی سخت می شود که افراد نمی دانند چگونه باید مراحل را پشت سر بگذارند. اینجاست که سر و کله چیت بازی آنلاین موبایلی پیدا می شود. اما چیت موبایل چه کاربردی دارد؟ خوب در پاسخ به این سوال باید گفت که شما به راحتی می توانید سطح خود را در بازی بالا برده و از آپشن های متنوعی که در دسترس بوده و باید برای آن ها هزینه های گزاف پرداخت کنید استفاده نمایید.

سفارش و خرید چیت بازی موبایل اپکس

گاهی سرویس دهندگان چیت هایی را عرضه می کنند که کاربر پس از واریز وجه و خرید و طی مراحل پر دردسر قادر به استفاده از آن نیست. برخی از شیوه های عجیب برای پرداخت استفاده می کنند. اپلیکیشن های واسط را به کار اضافه می کنند و یا این که سرور های چیت آنقدر قدرتمند نیست که قابل اجرا باشد. همین طور اگر قرار بر این است که از فروشگاهی خرید کنید بهتر است تنوع لازم در ارائه انواع چیت ها را داشته باشد، بازی اپلکس، زولا، کال آف دیوتی و پابچی موبایل امروزه در ایران محبوبیت زیادی دارند و بیشتر تلاش فروشندگان چیت کار روی آنهاست.

اپکس موبایل

در بازی اپکس موبایل شما با استفاده از چیت می توانید اسلحه های مختلفی را یافته، بازیکنان را سریع تر بکشید و مراحل را پیش بروید. قابلیت هایی چون: Aim Bot، Wall Hack در این بازی توسط چیتر ها ارائه می شود. توجه کنید فروشگاهی که چیت بازی را در اختیار شما قرار می دهد لازم است که حتما روش نصب و استفاده از آن را نیز به شما شرح دهد. از طرفی اگر مشکلی حین اجرای چیت به وجود آمد نیز پشتیبانی های لازم حتما انجام گردد. اول گیم به عنوان یکی از ارائه دهندگان موفق چیت و تقلب انواع بازی های موبایل و اینترنتی  با بیش از هزاران کاربر، تضمین کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. چیت هایی که عملکرد درستی ندارند خیلی زود از دسترس خارج شده و جدید ترین، بروزترین و بدون مشکل ترین ها جایگزین خواهند شد.

در نهایت لازم است که اگر قصد خرید چیت بازی را دارید به سه مسئله اصالت فروشگاه، کیفیت چیت و همین طور قیمت توجه ویژه ای داشته باشید. از طرفی چیت ها شامل قابلیت حذف موانع، هدفگیری خودکار، افزایش سرعت، نمایش آیتم های روی زمین، نمایش فاصله دشمنان و عناوین زیادی خواهد شد. همه چیز بستگی به نوع چیت ارائه شده خواهد داشت.

برای دریافت چیت اپکس موبایل کافیست اینجا کلیک کنید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =