۱۶ نفر
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
معرفی جدیدترین یخچال سامسونگ

یکی از ویژگی های خوب جدیدترین یخچال سامسونگ یا همان یخچال فامیلی هاب سامسونگ این است وقتی که شما خارج از منزل هستید می توانید مواد غذایی داخل یخچال را مشاهده کنید و مواد غذایی مورد نیازتان را خریداری نمایید.

آیا با امکانات جدیدترین یخچال سامسونگ آشنا هستید؟

چند سال گذشته اگر به شما گفته می شد که می توانید از طریق یخچال منزل تلویزیون تماشا کنید و با افراد خانواده به صورت تصویری مکالمه کنید آن فرد را مسخره می کردند و خیلی تعجب میکردند. اما در حال حاضر با ارائه جدیدترین یخچال سامسونگ زندگی راحت تر شده است و می توان کارهایی که یک زمانی رویا بود را با یخچال فامیلی هاب سامسونگ انجام داد. یکی از قابلیت های یخچال فامیلی هاب سامسونگ این است که می توان زمانی که مشغول آشپزی هستید برنامه مورد علاقه تلویزیونی خود را مشاهده کنید یا اگر دستور پخت مواد غذایی مورد علاقه تان را بلد نیستید با استقاده از این یخچال در اینترنت جستجو کنید.

یکی از ویژگی های خوب جدیدترین یخچال سامسونگ یا همان  یخچال فامیلی هاب سامسونگ این است وقتی که شما خارج از منزل هستید می توانید مواد غذایی داخل یخچال را مشاهده کنید و مواد غذایی مورد نیازتان را خریداری نمایید.

فروشگاه لوازم خانگی ماندگار یکی از فروشگاه های  معتبر در شهر شیراز است که این یخچال را عرضه می نماید.

همان طور که مشغول آشپزی هستید به اخبار گوش دهید  و زمانی که مهمان سرزده داشتید این یخچال  غذاهایی که می توانید با مواد غذایی که موجود دارید را تهیه کنید را به شما پیشنهاد می دهد.

قرار گرفتن یخچال جدید سامسونگ در لیست لوازم خانگی سامسونگ کمک می کند تا تمام لوازم هوشمند سامسونگ به یکدیگر متصل شوند. یکی از قابلیت های جالب این است که اگر نوزادی دارید که در اتاق خوابیده است با استفاده از یخچال در هنگام آشپزی می توانید حواستان به نوزادتان هم باشد.

اسپیکرهای این یخچال صدای با کیفیت را برای شما پخش می کند که در هنگام آشپزی از موسیقی مورد علاقه لذت ببرید.

خواه ناخواه آینده دنیا به سمت لوازم هوشمند حرکت می کند،همانطور که الان کسی از گوشی ساده استفاده نمی کند در آینده نزدیک لوازم خانگی هوشمند جای لوازم قدیمی رو می گیرند که  یادگیری کار با این لوازم می تواند زندگی رو برای ما راحت و لذت بخش کند.

جدیدترین یخچال سامسونگ

با مطالعه مقاله ای که در سایت اوجی کالا قرار داده شده است و با اجرای ترفندهای ذکر شده می توانید عمر مفید یخچال خود را افزایش دهید.

قیمت جدیدترین یخچال سامسونگ چقدره ؟

به هر حال وقتی تکنولوژی جدید میاد مشتری دوست داره بخره و خب در خرید هر چیزی مهمترین اصل قیمت کالا است . اجازه دهید که قیمت جهانی جدیدترین یخچال سامسونگ یا همون فامیلی هاب اشاره کنیم که الان در بازار جهانی حدود 3500 یورو است که اگر در نرخ آزاد ضرب کنیم میشود حدود 120.0000.000 تومان ، که خب البته هزینه های حمل و نقل هم بهش اضاف میشود.

فروشگاه لوازم خانگی ماندگار بیشتر مواقع این یخچال را دارد و برای اطلاعات بیشتر می تونید سایت اوجی کالا مشاهده نمایید.

معرفی جدیدترین یخچال سامسونگ

جالب است بدانید که این یخچال به دلیل تحریم ها به صورت نو و پلمپ وارد ایران نمی شود و فقط به صورت استوک موجود است.اگر می خواهید بدانید لوازم خانگی استوک،ظرفشویی استوک و لباسشویی استوک چی است به سایت اوجی کالا مراجعه نمایید.

همچنین مدل های متنوع ساید بای ساید و لباسشویی و ظرفشویی استوک به شما عزیزان ارائه می گردد.

برای اولین بار در ایران فروشگاه لوازم خانگی ماندگار طرح سرویس دوره ای رایگان را برای مشتریان عزیز تدارک دیده است.

آموزش کار با مدلهای مختلف لباسشویی و ظرفشویی و یخچال جدید سامسونگ در پیج اینستاگرام فروشگاه و وب سایت اوجی کالا می توانید مشاهده کنید.

به نظر شما یخچال ال جی بهتر است یا سامسونگ ؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =