قدردانی فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از  اساتید و دانشجویان دانشگاه این نیرو

ایرنا نوشت:  فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آموزش عمیق، تربیت جامع و تخصص لازم از مولفه های اصلی دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) است.

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، در مراسم روز دانشجو که با حضور تعدادی از استادان، فرماندهان و دانشجویان برتر دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)  برگزار شد، با بیان اینکه همواره آینده  علمی بشریت به سمت مسائل نو پدید و جدید سوق پیدا می کند، اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و تحسین برانگیز مجموعه دانشگاه پدافند هوایی در حوزه علوم پدافندی روند روبه رشد و قابل قبولی داریم امّا قانع نیستیم و بایستی همچنان این حرکت پیشرفت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در سایه‌ علم است که یک کشور و نظام به قدرت، ثروت، اقتدار بین‌المللی و  عزّت دست پیدا می کند، خاطرنشان کرد: پیشرفت در حوزه نظامی و تسلیحاتی قطعا موجب ایجاد امنیت پایدار و قدرت بازدارندگی در عرصه  بین الملل خواهد شد که ماحصل پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران در رزمایش های موفق تخصصی از جمله رزمایش‌های نیروی پدافند هوایی کاملا مشهود است. امروز پدافند هوایی در منطقه و جهان حرف برای گفتن  دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی باید با عزم راسخ و پولادین، ایمان قوی و خالص همواره با ذکاوت و هوشیاری بالا در زمینه‌ مسائل تاکتیکی، راهبردی و استراتژیکی، آمادگی و حرکت روبه‌ جلو و روزافزونی داشته باشند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نیروی پدافند هوایی در حوزه  پدافند هوایی، طراحی و ساخت انواع سامانه های راداری، موشکی و پهپادی ادامه داد: آموزش عمیق، تربیت جامع و تخصص لازم از مولفه های دانشگاه پدافند است که امیدوارم با همت فرماندهان، استادان و تلاش های بی‌وقفه دانشجویان ولایی این دانشگاه شاهد اتفاقات خوب و غرور انگیز بیشتری در مجموعه نیروی پدافند هوایی باشیم.

در پایان این مراسم از فرماندهان، استادان و دانشجویان برتر دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)  تجلیل شد.

21219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =