بهترین روش دانلود همراه بانک شهر آیفون چیست؟

اگر از کاربران آیفون باشید، قطعا می‌دانید که تحریم‎‌های اپل در این چند سال باعث شده برنامه‌های ایرانی از اپ استور حذف شوند و دیگر نتوانید مانند قدیم آن‌ها را به راحتی دانلود کنید.

اگر از کاربران آیفون باشید، قطعا می‌دانید که تحریم‎‌های اپل در این چند سال باعث شده برنامه‌های ایرانی از اپ استور حذف شوند و دیگر نتوانید مانند قدیم آن‌ها را به راحتی دانلود کنید. البته در این میان باز هم اپلیکیشن‌هایی بودند که همچنان در اپ استور وجود داشتند و می‌توانستید آن‌ها را به شیوه‌ی سابق نصب کنید، همراه بانک شهر هم یکی از آن‎‌ها بود، اما اخیرا به دلایلی، دیگر در اپ استور موجود نیست و برای دانلود همراه بانک شهر آیفون باید از روش‌های دیگری استفاده کرد که در این مطلب شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

استفاده از همراه بانک شهر برای iOS

کاربران آیفون با برنامه همراه بانک شهر این امکان را دارند تا اغلب عملیات بانکی خود را بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری و به صورت اینترنتی انجام دهند. خدماتی که در این اپلیکیشن قابل دسترس‌اند عبارتند از: دریافت موجودی و صورتحساب سپرده، انتقال وجه به شیوه‌های مختلف، مدیریت تسهیلات و چک، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دریافت شماره شبا و نرخ ارز و مطلع شدن از نرخ سپرده‌های بانکی.

استفاده از همراه بانک شهر ios

انتخاب یک اپ استور ایرانی معتبر

با توجه به حذف شدن این برنامه از اپ استور رسمی اپل، بهترین روش  استفاده از یک اپ استور ایرانی است، البته برای انتخاب یک اپ استور معتبر باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید یک اننخاب خوب و درست داشته باشید. 
اپ استور ایرانی آی‌اپس با توجه به اینکه فاکتورهای یک استور حرفه‌ای را دارد، می‌تواند برای دانلود همراه بانک شهر آیفون، بهترین گزینه باشد. ویژگی‌های مهمی که باعث شده آی‌اپس، معتبرترین اپ استور ایرانی به حساب بیاید، در وهله اول پشتیبانی همیشه در دسترس است. شما کاربران می‌توانید از 9 صبح تا 12 شب با کارشناسان آی‌اپس از طریق تماس تلفنی و یا چت در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید. 
علاوه‌بر پشتیبانی همیشه در دسترس، گارانتی اکانت، دانلود برنامه‌ها و بازی‌های پولی، دسترسی به بیش از 20000 اپلیکیشن ایرانی و خارجی و دانلود با اینترنت نیم بها از ویژگی‌های منحصر بفرد این اپ استور است و روی هم رفته باعث جلب رضایت بسیاری از آیفون داران ایرانی شده است.

دانلود همراه بانک شهر برای ایفون

اگر شما هم دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره اپلیکیشن فوق‌العاده کاربردی بانک شهر بدست آورید، ما به شما دانلود بانک شهر برای آیفون را پیشنهاد می‌کنیم تا با وارد شدن به این صفحه هم امکانات و ویژگی‌های آن را بخوانید و هم به راحتی آن را نصب کنید. بعد از اتفاقات اخیر، یعنی حذف این برنامه از اپ استور، آی‌اپس بهترین روشی است که می‌تواند به شما کمک کند و شما با استفاده از آن علاوه‌بر نرم افزار بانک شهر، به منبع کاملی از برنامه‌های ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بدون محدودیت برنامه‌های مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =