بزرگترین آرزوی حاج قاسم به روایت سخنگوی سپاه

ایرنا نوشت : سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طی ۲ سالی که از شهادت حاج قاسم می گذرد، همه مولفه های افول و فروپاشی آمریکایی ها و خروج آنها از منطقه غرب آسیا تحقق پیدا کرده است.

سردار رمضان شریف شامگاه چهارشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان افزود: بخشی از هدف حاج قاسم که فرار آمریکایی ها از افغانستان بود، اتفاق افتاده و اخراج آمریکایی ها از عراق نیز در حال رخ دادن است.

وی تاکید کرد:این اخراج و فرار با ذلت و خواری رخ داده که ناشی از هراس از تلفات و ضایع شدن بیشتر است که استراتژی خودشان را پس از ۲۰ سال رها کردند و رفتند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز در نقطه بسیار حساسی ایستادیم و نگاه بسیاری از مسلمانان و آزادیخواهان دنیا و همه کسانی که از ظلم و جور صهیونیست ها در عذاب هستند به این نقطه الهام بخش است.

وی ادامه داد: رفتار و میراث حاج قاسم که جبهه مقاومت است، امروز کار خود را با سرعت و توفنده ادامه می دهد.

سردار شریف اظهار داشت: بزرگترین آرزوی حاج قاسم کم کردن شر آمریکایی ها از منطقه بود، زیرا آنها اصلی‌ترین حامی صهیونیست ها هستند.

وی افزود: شما مطمئن باشید آمریکایی ها که از این منطقه اخراج شوند، رژیم صهیونیستی بدون پشتوانه خواهد بود و امت اسلامی به آرزوی دیرینه خود یعنی آزادی قبله اول مسلمین می رسند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: قطعا یاران حاج قاسم در جبهه مقاومت عزم خود را برای تحقق پیش بینی حاج قاسم، نابودی اسرائیل و آزادی قدس جزم‌تر کرده و مطمئنا این اتفاق رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم با خدا معامله کرد و سرباز پاکباخته ولایت و اهل‌بیت بود و خداوند به او عزت داد؛ حاج قاسم به ملت ایران و امت اسلامی عزت داد.

سخنگوی سپاه ادامه داد: بچه های لشکر ۴۱ ثارالله و مردم کرمان از این موهبت برخوردارند که امروز کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و آبرو و عزت مسلمانان شده است.

سردار شریف اطهار داشت: امیدواریم وظیفه میزبانی زائران حاج قاسم را بخوبی داشته باشیم و همراه همه مردم مسلمان بزرگداشت خوبی برای دومین سالگرد ایشان برگزار کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.

21

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1581017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    12 3
    میتوانستی این تیتربزنی:اخراج آمریکاازمنطقه، بزرگترین آرزوی حاج قاسم!