خاطره بازیگر «نون خ» از حضور مهمانی غیرعادی در صحنه فیلمبرداری

ایسنا نوشت: نسرین مرادی، بازیگر «نون خ» معتقد است: اگر تلویزیون بارها «نون خ» را پخش کند همچنان بینندگان زیادی آن را تماشا می کنند.

بازیگر نقش فریده در «نون خ» با اعلام اینکه سری چهارم این مجموعه توسط سعید آقاخانی ساخته می شود اما زمان آغاز ساخت مشخص نیست، در پاسخ به اینکه بازپخش سه فصل از «نون خ» را دنبال می کرده است؟ گفت: قطعا این کار را دنبال کردم، مگر می شود «نون خ» را ندید.

این بازیگر سپس درباره کاراکتر فریده و نداشتن لهجه کردی برخلاف سایر کاراکترها توضیح داد: قبل از سریال «نون خ» با آقای آقاخانی کار کرده بودم و ایشان از من شناخت داشتند؛ بنابراین نقش فریده را پیشنهاد دادند و من هم پذیرفتم. من اصالتا کُرد نیستم، البته با تمرین می توانستم لهجه کردی بگیرم اما آقای آقاخانی پیشنهاد دادند که چون اصالتا ترک هستی، شما را به عنوان عروس ترک معرفی می کنیم و من هم با اشتیاق قبول کردم. خودم شخصا فریده را با لهجه ترکی دوست داشتم. نقش فریده افت و خیز زیادی داشت و این شخصیت در رفتارش از ویژگی های خاصی برخوردار بود؛ به عنوان مثال به محیط زیست علاقه داشت، حیوان دوست بود، به خانواده اهمیت می داد و البته شخصیت جدی‌ای هم داشت. وجود چنین نکات ریز و ظریفی در این کاراکتر باعث شد که مشتاق باشم تا نقشش را بازی کنم.

بازیگر «نون خ» درباره حضورش در فصل سوم و شرایط دشواری که به همراه داشت، یادآور شد: ما شش ماه سر پروژه بودیم که زمستان هم بود و در سرمای سخت، تولید به کندی پیش می‌ رفت. از سوی دیگر، خارج از تهران بودیم و تعداد زیادی بازیگر باید مقابل دوربین می رفتند اما با وجود یک تیم خوب و داشتن روحیه همدلی، سختی کار کمتر دیده می شد و همه از این همکاری لذت می بردند. 

مرادی سپس به خاطره های بازی در سریال «نون خ» اشاره کرد و گفت: خاطره در کار زیاد است اما اینکه به عنوان مثال مجبور باشی با حیوانات مقابل همه بیرون بروی و معاشرت کنی، خودش خاطره است. بچه آهویی را که سر صحنه می آوردند خیلی مظلوم بود و انگار با نگاه معصومش می گفت با من چه کار دارید؟!

بازیگر نقش فریده در «نون خ» در پاسخ به اینکه فکر می کند ساخت سریال ‌هایی مثل «نون خ» چقدر می تواند در دیده شدن بازیگران استانی موثر باشد؟ بیان کرد: قطعا بی‌ تأثیر نیست. گروه همکاران استانی که در این سریال حضور داشتند، اینگونه نبود که گذری بیایند و بروند، بلکه بازیگران توانمندی بودند و کاملا حرفه ای کار می کردند. اتفاقاً بازی هایشان هم خیلی به چشم آمد. به نظرم اگر قرار است سریالی در خارج از تهران تصویربرداری شود، بهتر است از نیروهای همان استان هم استفاده کنند، در این صورت به بازیگران توانا اما ناشناخته استانی این فرصت داده می شود تا کارشان را به صورت حرفه ای ادامه بدهند و به آینده امیدوار باشند.

نسرین مرادی در پایان درباره جدیدترین کارش برای تلویزیون گفت:  این روزها مشغول بازی در سریال مناسبتی «تب و تاب» به کارگردانی داریوش مختاری هستم که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1581247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 13
    چندش آورترین سریال قرن
    • آترین IQ ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      1 0
      معلومه ندیدی
  • مهدیا IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    5 0
    خوب
  • فرشته IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    7 0
    واقعا سریال عالی عالی بود دست مریزاد به همه اییی باریکلااااا