حضور پله در بیمارستان برای شیمی درمانی/عکس

ورزش سه نوشت: پله، اسطوره فوتبال برزیل، برای انجام آزمایش روی توموری که در روده‌اش دارد به بیمارستان منتقل شد.

 در اواخر ماه آگوست در آزمایش‌های پله مشخص شد که توموری در روده بزرگ این ستاره سابق فوتبال برزیل به وجود آمده است.

پله برای درمان این تومور به بیمارستان آلبرت انیشتین رفته تا جلسات شیمی درمانی را آغاز کند. این در حالی است که او پیش از این نیز حدود یک ماه برای برداشتن این تومور بستری بود.

او با انتشار تصویری در اینستاگرامش نوشت که جلسات شیمی درمانی کوتاهی در روند درمانش داشته است. او اضافه کرد که آخرین جلسه شیمی درمانی خود در سال 2021 را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است.

حضور پله در بیمارستان برای شیمی درمانی/عکس

او با انتشار تصویری از خودش در حالی که لباس بیمارستان بر تن داشت نوشت:« من می‌خواستم این دستاورد را با شما به انتشار بگذارم. به هرحال هر پیروزی کوچکی می‌تواند دلیلی برای جشن گرفتن باشد، اینطور فکر نمی‌کنید؟ نگران نباشید، من فقط در حال آماده شدن برای فصل تعطیلات هستم!»

پله قهرمانی جام‌های جهانی 1958، 1962 و 1970 را در کارنامه دارد و پس از گذشت سال‌ها همچنان با 77 گل در 92 بازی بهترین گلزن تیم ملی برزیل به حساب می‌آید.

این اسطوره برزیلی در ماه آگوست  متوجه ابتلایش به سرطان شد و در نهایت در ماه سپتامبر برای برداشتن این توده تحت عمل جراحی قرار گرفت. دوران نقاهت بعد از عمل او یک ماه طول کشید و به نظر می‌رسد که روند درمان او باید همچنان ادامه داشته باشد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1581336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =