آخرین وضعیت دانش‌آموزان مجروح سانحه تصادف در کرمانشاه

ایرنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از ۱۸ دانش آموز مجروح حادثه تصادف مینی‌بوس، غیر از چهار نفر مابقی پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند و افراد بستری نیز در وضعیت خوبی قرار دارند و به زودی از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

«مجید یزدان‌پناه» روز شنبه در مراسم زنگ پژوهش و تجلیل از برگزیدگان پژوهشی آموزش و پرورش استان در دبیرستان ماندگار جلال آل احمد، از وقوع این حادثه ناگوار ابراز تأسف کرد و به خانواده ۲ دانش آموز متوفی این حادثه تسلیت گفت.

او این حادثه را ناشی وقوع مه شدید اعلام کرد و گفت: بزودی وزیر آموزش و پرورش که اکنون در کنفرانس کشور مصر حضور دارد برای عیادت از خانواده این دانش آموزان به استان سفر خواهد کرد و ظرف ۲ روز گذشته مقامات زیادی از وزارت آموزش و پرورش، برای عیادت و سرکشی از وضعیت دانش آموزان مجروح و خانواده های متوفی به کرمانشاه سفر کردند.

یزدان پناه همچنین با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از خدمات و زحمات کادر درمان و پزشکان و پرستان استان در رسیدگی به موقع به مجروحان این حادثه ناگوار قدردانی کرد.

براثر تصادف یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه در روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۲ تن از دانش‌آموزان جان باختند و ۱۶ نفر دیگر مصدوم شدند.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1581707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =