استاندار قزوین: قدردان زحمات و پیگیر مطالبات پرستاران هستیم

استاندار قزوین گفت: قدردان زحمات پرستاران هستیم و تمام توان خود را برای پیگیری مطالبات به‌حق پرستاران در زمینه حقوق، مزایا و مسائل استخدامی به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین به همراه دیدبان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار از چند بیمارستان دولتی، غیردولتی و تامین اجتماعی بازدید و با اهدا شاخه های گل از زحمات پرستاران تقدیر کردند.

استاندار قزوین در حاشیه این بازدیدها عنوان کرد: هدف از حضور ما در این مراکز درمانی خداقوت گویی و تقدیر از پرستاران محترمی است که زحمات بسیاری را در مراقبت از بیماران متقبل می شوند.

اعلایی در ادامه افزود: مباحث و مسائل مربوط به پرستاران در حال بررسی دقیق است و به برآورده شدن خواسته به حق این قشر محترم کمک خواهیم کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: کیفیت خدمات درمانی ما در استان نسبت به بسیاری از استان ها بیشتر است در حالی که زیرساخت ها و امکانات مراکز درمانی استان نسبت به جمعیت کمتر می باشد و این مسئله بیانگر این است که کادر درمانی و پرستاران تلاش های مضاعفی را انجام می دهند که همگی ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1581733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =