نحوه انتخاب آنلاین معلم خصوصی خوب در تهران، کرج و کل ایران

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب آنلاین بهترین معلم خصوصی در تهران و کرج از سایت ایران مدرس (مرجع تخصصی انتخاب معلم خصوصی ایران) توضیح داده شده است. با در کنار داشتن یکی از بهترین اساتید می توانید در درس و تحصیل بیش از پیش موفق باشید.

در حال حاضر تدریس خصوصی می تواند برای موفق شدن در تحصیل بسیار موثر باشد. دانشجویان و دانش آموزان زیادی در دروس مختلف از جمله ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست شناسی، عربی، ادبیات فارسی، آیلتس و  .... اشکالات اساسی و پایه ای دارند. استفاده از کتاب های کمک آموزشی در بسیاری از مواقع نمی تواند کمک کننده باشد. چرا که دانش آموز یا دانشجوی ضعیف اگر می توانست کتاب بخواند کتاب های درسی خودش را مطالعه می کرد. نکته بعدی این که در بسیاری از موارد فیلم های کمک آموزشی هم نمی تواند کمک زیادی بکند. دانشجویانی که در دروس مختلف به عنوان مثال درس ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی ضعف دارند، با مشاهده فیلم کمک آموزشی نمی توانند این ضعف را برطرف نمایند. چرا که ممکن است در فیلم های کمک آموزشی دقیقا اشکال این دانشجو یا دانش آموز توضیح داده نشده باشد. اما یک معلم خصوصی خوب که جزو بهترین اساتید تهران و کرج است با هوش بالا و تجربه ای که دارد در کمترین زمان اشکال شاگرد خودش را تشخیص می دهد و آن را برطرف می نماید. ممکن است یک دانشجو در مباحثی از درس ریاضی (به عنوان مثال) اشکال داشته باشد که به ریاضی یازدهم یا دوازدهم برگردد. بنابراین چنین اشکالاتی با مشاهده فیلم کمک آموزشی درس ریاضی دانشگاهی برطرف نخواهد شد. یک استاد خوب می تواند در کمترین زمان بهترین نتیجه را برای پیشرفت در درس و تحصیل ایجاد نماید.

اگر می خواهید با شرکت در کلاس های خصوصی در امتحان و کنکور و یا هر آزمون دیگری نتیجه خوب بگیرید باید یک استاد فوق العاده برای خودتان انتخاب کنید. پیشنهاد می شود مقاله معیارهای مهم انتخاب بهترین استاد و معلم خصوصی را بخوانید.

ویژگی های اساتید خوب و بهترین معلم های خصوصی تهران، کرج و کل ایران

اساتید خوب معمولا از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه شریف www.sharif.edu، امیرکبیر aut.ac.ir، تهران، خواجه نصیر، تربیت مدرس www.modares.ac.ir و .... فارغ التحصیل شده اند. بهترین اساتید خودشان در بهترین دانشگاهها درس خوانده اند و در ایام تحصیل خودشان جزوه دانشجویان موفق بوده اند. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس www.IranModares.com دانشگاه محل تحصیل خودشان را ذکر کرده اند و در ضمن تعدادی از مدرسین حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم ارائه نموده اند. بنابراین می توانید با اطمینان یک استاد خوب برای خودتان انتخاب نمائید. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس سوابق تدریس و نرخی که برای هر جلسه و یا هر ساعت کلاس در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. بنابراین می توانید استاد خوبی با قیمت مناسب داشته باشید.

بهترین معلم خصوصی شیمی کنکور چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین معلم شیمی کنکور معمولا خودش در شیمی کنکور موفق بوده است. اگر می خواهید شیمی کنکور را بالای 90 درصد بزنید سعی کنید با معلمی کلاس داشته باشید که خود ایشان بالای 90 درصد و یا صد در صد زده است. اگر می خواهید مطمئن باشید که برگزاری کلاس با یک استاد شیمی مفید خواهد بود از ایشان کارنامه کنکور خود استاد و یا کارنامه کنکور شاگردهای قبلی ایشان را بخواهید. اگر شاگردهای قبلی یک استاد شیمی نتیجه خوبی گرفته اند به احتمال زیاد ایشان یکی از بهترین گزینه ها به عنوان معلم شیمی کنکور خواهد بود.

نحوه انتخاب آنلاین معلم خصوصی خوب در تهران، کرج و کل ایران

چگونه یک معلم خصوصی عالی زبان فرانسه را انتخاب نمائیم؟

اگر می خواهید یک معلم خوب و مجرب زبان فرانسه داشته باشید در مرحله اول به دانشگاه محل تحصیل استاد توجه کنید. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در دانشگاه معتبر درس خوانده باشند. اساتیدی که دارنده ی مدرک a2. و b1 دلف فرانسه یا دارنده ی مدرک C2 ( بالاترین سطح زبان فرانسه)، در حد نیتیو هستند را در اولویت قرار دهید. بسیاری از اساتید مدرک خودشان را در ایران مدرس ارائه نموده اند و یا می توانید برای اطمینان بیشتر مدارک لازم را بخواهید. اگر می خواهید برای آزمونهای DELF/DALF, TCF, TEF و .... آماده شوید بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که خود ایشان در این آزمون ها موفق بوده باشند و مدرک ارشد یا دکتری فرانسه دارند.

برترین اساتید خصوصی زبان انگلیسی چه مشخصاتی دارند؟

به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد دقت کنید. تحصیل در رشته زبان انگلیسی، داشتن مدرک آیلتس و تافل، تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان و سابقه حضور در این کشورها، فارغ التحصیل شدن از دانشگاههای معتبر، نظرات مثبت شاگردهای قبلی، تسلط استاد بر زبان در فیلم های نمونه تدریس و .... می تواند موارد مثبتی باشد که اگر یک معلم زبان داشته باشد ایشان را تبدیل به یک گزینه خوب برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی می کند.

بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است. چون این اساتید کلا با زبان سر و کار داشته اند و درک عمیق تر و بهتری از آن دارند. البته بعضی از اساتید هم ممکن است رشته دانشگاهی ایشان زبان نبوده باشد ولی مدرک آیلتس و تافل دارند و یا در کشورهای انگلیسی زبان درس خوانده اند. این اساتید هم اگر از جنبه های دیگر مانند سابقه کار و .... خوب باشند می توانند گزینه های مناسبی باشند ولی باز به نظر می رسد اولویت با اساتیدی باشد که رشته دانشگاهی ایشان زبان انگلیسی است.

نحوه انتخاب آنلاین معلم خصوصی خوب در تهران، کرج و کل ایران

بهترین معلم خصوصی آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟

اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تافل و .... فعالیت دارند معمولا خودشان در آزمون شرکت کرده اند و نمره خوبی گرفته اند. بالاخره، وقتی شخصی خودش یک بار مسیری را با موفقیت طی کرده باشد در هدایت شما به سمت موفقیت در آن زمینه هم عملکرد بهتری خواهد داشت. بنابراین اگر در جستجوی بهترین معلم آیلتس هستید به نظر می رسد بهتر باشد از خود استادی که انتخاب کرده اید مدارک لازم که نشان دهد خود ایشان در این آزمون موفق بوده اند و نمره خوبی هم گرفته اند را بخواهید. نکته دیگر اینکه سعی کنید با اساتیدی که از دانشگاه معتبر مدرک تحصیلی خودشان را گرفته اند و فوق لیسانس یا دکتری دارند و در ضمن سابقه کاری بالایی هم در این زمینه دارند کلاس را هماهنگ نمائید.

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب توضیحاتی ارائه گردید. توجه داشته باشید از بین راهکارهایی که برای رفع اشکال، موفقیت در امتحانات و کنکور، پیشرفت تحصیلی، پاس کردن درس های دانشگاه و ... می توانید انتخاب نمائید، داشتن معلم خصوصی یک راهکار عالی و شاید یکی از بهترین روش ها باشد. اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که فقط با شرکت در کلاس های خصوصی و یا هر کلاس دیگری نمی توانید نتیجه بسیار عالی بگیرید. بلکه باید خودتان هم خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید. خصوصا برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و دروس رشته های فنی مهندسی برای دانشجویان، حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی آنلاین و در منزل به سایت معتیر تدریس خصوصی www.IranModares.com مراجعه نمائید. در ایران مدرس شماره تماس مستقیم اساتید و قیمت کلاس ها هم ارائه شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1581751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =