چند وقت قبل دولت اعلام کرده بود که ممکن است در صورت افزایش کرایه ها به مردم یارانه حمل و نقل هم بدهد .

 مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها ابلاغ شده است، گفت: از ابتدای تیر نرخ‌ها به‌طور میانگین 15 درصد افزایش می‌یابد.

 این خبر در حالی اعلام می شود که دیروز معاون حمل و نقل و ترافیک اعلام کرد که کرایه های تاکسی در صورت پرداخت قیمت مابه التفاوت سوخت یک ریا ل هم گران نخواهد شد.

 سید جعفر تشکری هاشمی در واکنش به سخنان معاون عمرانی استانداری به خبرآنلاین می گوید که مدیریت شهری هم هیچ اصراری بر افزایش قیمت کرایه‌ها ندارد و اگر دولت اختلاف ناشی از افزایش قیمت سوخت را جبران کند، نرخ کرایه‌ها یک ریال هم افزایش نخواهد یافت چون بدون اعمال سیاست‌های جبرانی در خصوص مابه‌التفاوت قیمت سوخت، نمی‌توانیم راننده‌ها را مجبور به عدم افزایش نرخ کرایه‌هامجبورکنیم.

اما گویا شهرداری موفق به جبران افزایش سوخت نشده است و به همین دلیل افزایش نرخ کرایه ها ابلاغ شده است .

 هاشمی تشکری می گوید :قیمت گازوییل از 16 تومان به 150 تومان افزایش یافته، رانندگان تاکسی مانند سایر مردم از قیمت خرید مسکن و اجاره خانه گرفته تا نرخ ارز و سکه، از قیمت آب و برق و سوخت گرفته تا قیمت نان و برنج و گوشت و مرغ همه را با نرخ‌های افزایش یافته و واقعی می‌پردازند در این شرایط غیر منطقی خواهد بود که از رانندگان بخواهیم یک ریال هم نرخ‌های خود را افزایش ندهند.

 چند وقت قبل دولت اعلام کرده بود که ممکن است در صورت افزایش کرایه ها به مردم یارانه حمل و نقل هم بدهد .

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لقمان حکیم IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    نکه ارزون بود حالا قراره گرون بشه-یکی نیست بگه آقای قشنگ آخه مگه حقوقا افزایش داده شده که خبر از تورم تاکسی و دانشگاه و حبوبات و در دو مرض میدین؟لابد میخواین ماهی 100 تومن یارانه به بلیط اتوبوس بدین و بگین واسه فرهنگسازی فعلا اتوبوس سوار بشین.عجب وضعی شده خدا آخرو عاقبتمونو به خیر بگزرونه
  • ايراني IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    جناب مدير عامل محترم همين الان هم نسبت به دوره مشابهه(بهار1389)آقايون راننده در حركت خودجوش بيش از 40% افزايش نرخ داده اندالبته فقط هم دربستي سوار ميكنند.
  • حمدی US ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    چرا فکری هم بحال کارمندان نمی کنید حقوق کارمندان رو 9 درصد زیاد میکنید کرایه تاکسی داران رو 15 آیا این افزایش ها متناسب با تورم میباشد.بعد بیاییم تو رسانه ها بگوییم مردم از عملکرد دولت راضی هستند اینه عدل علی ؟؟؟
  • بدون نام CA ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    این اصطلاح حرف و حدیث هم خیلی رایج شده... :(