هزینه تغییر نام در بودجه ۱۴۰۱ اعلام شد/ دریافت کارت ملی چقدر پول می خواهد؟

جزئیات هزینه صدور کارت ملی هوشمند، شناسنامه، ثبت ازدواج و طلاق در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، درآمد حاصل از ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند مجدد ناشی از فقدان نوبت اول، ۶۰ هزار تومان، نوبت دوم ۱۵۰ هزار تومان و نوبت سوم و پس از آن ۱۵۰ هزار تومان پیش بینی شده است. همچنین تعویض کارت هوشمند ملی (ناشی از تغییر مشخصات سجلی یا خرابی و...) با استثناء اشتباه مامور، ۴۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

هزینه ثبت ولادت در مهلت قانونی به همراه صدور شناسنامه ۳۰ هزار تومان، ثبت ولادت بعد از مهلت قانونی(تا سه ماه) به همراه صدور شناسنامه ۳۵ هزار تومان و ثبت ولادت بعد از مهلت قانونی (سه ماه و بعد از آن) به همراه صدور شناسنامه ۵۵ هزار تومان پیش بینی شده است.

هزینه تغییر نام در بودجه ۱۴۰۱ اعلام شد/ دریافت کارت ملی چقدر پول می خواهد؟

در لایحه بودجه سال آینده، صدور شناسنامه مجدد ۵۰ هزار تومان، صدور شناسنامه مجدد ناشی از فقدان نوبت اول ۱۰۰ هزار تومان، نوبت دوم ۱۵۰ هزار تومان و نوبت سوم نیز ۳۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

تغییر نام و نام خانوادگی (نوبت اول) با تجویز سازمان ۳۰۰ هزار تومان، تغییر نام و نام خانوادگی (نوبت اول) با حکم قضائی ۴۰۰ هزار تومان و تغییر نام و نام خانوادگی برای بار دوم و بازگشت به نام و نام خانوادگی اولیه ۴۰۰ هزار تومان در لایحه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

هزینه صدور هرکدام از گواهی‌های تجرد و و همچنین گواهی‌های ازدواج و طلاق  ۷۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =