ضرورت افزایش ۵ برابری تولید در یخچال سازی خرم‌آباد

رئیس‌ جمهور در سفر یک روزه ای که به لرستان داشت با حضور در کارخانه یخچال سازی خرم آباد به عنوان یک پروژه مهم اقتصادی، بر لزوم افزایش پنج برابری ظرفیت تولید تاکید کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در سفر حجت الاسلام والمسلمین به استان از آخرین وضعیت تعدادی از پروژه های اقتصادی مهم استان مانند کارخانه یخچال سازی بوژان خرم آباد، با رویکرد حمایت از طرحهای اقتصادی بازدید به عمل آمد . 

رئیس‌ جمهور در حاشیه بازدید از این پروژه اقتصادی، کارخانه یخچال سازی خرم آباد را به لحاظ فضا و امکانات در سطح خوبی عنوان کرد که با یک‌پنجم ظرفیت کار می‌کند که برای این مجموعه و سایر پروژه های اقتصادی با وضعیت مشابه، مطلوب نیست . 

 سید ابراهیم رئیسی در مدت حضور در لرستان بر استفاده صحیح از ظرفیت منابع موجود بود و خواستار فراهم سازی شرایط توسط مسئولین استان برای افزایش ظرفیت تولید کارخانه شد . 

وی در بخشی از سخنان خود با حمایت از بخش خصوصی، تسهیل در تولید و ایجاد زمینه های اشتغال را عامل مهمی در رفع مشکل بیکاری در کشور عنوان کرد که مسئولین باید به این مهم توجه داشته و کار جهادی را سرلوحه امور قرار دهند . 

گفتنی است رویکرد دولت سیزدهم مبتنی بر رفع محرومیت ها و مقابله با بیکاری پایه گذاری شده و در این سفر که ۱۹ آذر ماه به لرستان انجام شد بازدید های رئیس جمهور و هیئت همراه حول محور رفع مشکلات مردم و تاکید بر ارائه خدمات به انحا مختلف بود .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =