۰ نفر
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
ماجدی: هیچ اعتقادی به جادوگر ندارم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در مجمع سالیانه تمام حساب و کتاب‌ها بررسی می‌شود و هیچ پولی غیرشفافی در فدراسیون هزینه نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میرشاد ماجدی پس از برگزاری مجمع سالیانه هیئت فوتبال تهران اظهار داشت: انتخابات بسیار خوبی بود و اکثر اعضای مجمع حضور داشتند، افرادی که در سمت‌های خودشان باسابقه بودند و به آقایان براتی، مومن، محمدی و سرکار خانم هاشمی تبریک می‌گویم و فدراسیون فوتبال به واسطه حضور این افراد می‌تواند با هیئت فوتبال تعامل خوبی داشته باشد. ان‌شاءالله رئیس هیئت فوتبال استان تهران باز هم از افراد متخصص در پست‌های مدیریتی استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال با جادوگر در ارتباط است؟ گفت: من که با این مسائل اصلا اعتقادی ندارم و در جریان این چیزها نیستم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه عزیزی‌خادم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که ایرادی ندارد یک نفر با نفسش به ما کمک کند، عنوان کرد: هرکسی می‌تواند جواب خودش را بدهد، اما یک عمر است که من هستم و خدای خودم. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص صحبت‌های سراجی مبنی بر اینکه یکسری حقوق به افرادی داده می‌شود که در فدراسیون پست ندارند، خاطرنشان کرد: من یک چیز کلی را عرض کنم، فدراسیون فوتبال امور مالی دارد و از طرف وزارت ورزش ذیحسابی انتخاب شده است و هر اتفاقی رخ دهد ذیحسابی در اختیار هیئت رئیسه قرار می‌دهد و تا الان چنین اتفاقی نیفتاده است. ضمن اینکه هر فدراسیون یک مجمع سالیانه دارد و تمام حساب و کتاب‌ها شفاف بررسی می‌شود. من در جریان صحبت‌های سراجی نیستم، مجمع سالیانه مالی فدراسیون سالانه برگزار می‌شود و همه حساب و کتاب‌ها بررسی می‌شود، فکر نمی‌کنم پول غیرشفافی در فدراسیون هزینه شود. هر پولی که در فدراسیون است زیرنظر ذیحساب محاسبه می‌شود و اگر کسی عضو فدراسیون نباشد و پولی دریافت کند قطعا اولین نفر خود ذیحساب هشدار خواهد داد.

ماجدی در خصوص برگزاری جلسه هیئت رئیسه عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که جلسه هیئت رئیسه چه زمانی برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف نایب‌رئیس اول چه زمانی مشخص خواهد شد؟ تصریح کرد: در اولین جلسه مجمع طبقه اساسنامه مشخص می‌شود و زمانی برای آن تعیین نشده است.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =