خبرگزاری فارس نوشت:

همزمان با ایام مبارک رجب المرجب، پایگاه اینترنتی چند رسانه‌ای حجت‌الاسلام محسن قرائتی با هدف جمع‌آوری و ارایه‌ فیلم‌ها و سخنرانی‌های این معلم اخلاق راه‌اندازی شد.

همزمان با میلاد مسعود مولی الموحدین، امیرالمؤمنین علی(ع) پایگاه اینترنتی چند رسانه‌ای حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی راه اندازی شد. هدف از راه‌اندازی این وب‌سایت، جمع‌آوری و ارایه‌ فیلم‌ها، سخنرانی‌ها و تصاویر مختلف حجت‌الاسلام قرائتی در طول سال‌های تبلیغ است.

از آنجایی که بخشی از این مجموعه در اختیار مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن بود، این مرکز تصمیم گرفت تا از این طریق هم به ارایه آثار موجود پرداخته و هم با اعلام فراخوان عمومی، به جمع‌آوری سایر آثار که در اختیار کاربران است، اقدام کند.
کاربران می‌توانند با ساختن نام کاربری و عضویت در این سایت، از امکانات موجود هم‌چون ارسال فیلم، عکس و صوت استفاده کنند و فیلم‌ها و سخنرانی‌های موجود را به صورت آنلاین مشاهده کرده و در صورت تمایل فیلم مورد نظر خود را در رایانه خود ذخیره کنند. در حال حاضر، فیلم‌های موجود شامل بخش‌هایی منتخب از برنامه‌های درس‌هایی از قرآن، برنامه‌ی تفسیر قرآن و سایر سخنرانی‌های این معلم اخلاق است.

علاقه‌مندان برای مشاهده پایگاه و ثبت‌نام در آن می‌توانند به نشانی http://tv.gharaati.ir مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی از مفسران قرآن و از مبلغان موفق اسلامی بیش از 30 سال است که به تدریس علوم و معارف قرآنی با زبانی شیرین و همه‌فهم می‌پردازد. مراسم بزرگداشت این معلم قرآن روز چهارشنبه 8 دی‌ماه 1389 به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

/6262 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ادم US ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    نمی خواد پایگاه چند رسانه ای بزنید.. جواب ایمیل یک شهروند ایرانی که یک دوسال پیش در جنین روزی برای سایت زدم و بعد از همه پیگیری ها جواب سفید امد رو بدهید... راستی جکستان هم قرار بود بزنید ..