نظر محمد انصاری درباره «بچه‌های زمین خاکی»

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است وظیفه همه ما توجه به کودکان کار است تا هیچ کودکی بخاطر مشکلات مالی استعدادهایش نادیده گرفته نشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس با حضور در جشنواره سینماحقیقت به تماشای مستند «بچه‌های زمین خاکی» به کارگردانی میکائیل دیانی نشست.

محمد انصاری درباره مستند «بچه‌های زمین خاکی» گفت: «حوزه تخصصی من فوتبال است وسختی‌هایی که برای رسیدن به موفقیت باید پشت سرگذاشته شود برای من بسیار قابل درک است. این بچه‌ها که سوژه مستند شدند،هم کار می‌کنند هم مشغول بازی فوتبال هستند و با اراده سختی‌های زیادی را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم رسانه‌ها بیش از پیش به این بچه‌ها و داستانشان بپردازند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. متاسفانه در مسیر ساخت این مستند همراهشان نبودم اما از این به بعد همراهشان هستم.»

این بازیکن درباره تماشای مستندهای دیگر گفت: «می‌توان گفت تا حدودی اهل مستند هستم. هرچیزی که با واقعی ارتباط داشته باشد برای من جذاب است، از جذابیت‌های مستند این است که هیچ چیز دور از چشم نمی‌ماند.»

او درباره تعداد مستندهای ورزشی که تا کنون ساخته شده است، گفت: «مستندهای ورزشی خوبی ساخته شده اما چون از تعداد آن‌ها خبر ندارم، نمی‌توانم بگویم که کم است یا زیاد.»

او ادامه داد: «این را می‌دانم که باید به موضوعات اجتماعی، مخصوصا فقری که مانع از پیشرفت افراد است توجه شود. و وظیفه ما و مسئولین هم توجه به کودکان کار است تا حدقل فقر در این زمینه را داشته باشیم و هیچ‌کس بخاطر فقر مالی از موفقیت مالی بازنماند.»

انصاری درباره تاثیر سینماحقیقت در دیده شدن این مستند گفت: «نمایش این مستند در جشنواره سینماحقیقت کمک می‌کند تا این استعدادها و مشکلاتشان دیده شود.»

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذر شروع شده و تا ۲۵ آذر ادامه دارد.

۵۸۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =