آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان  در مجلس / دغدغه نمایندگان از انتصابات جدید در آموزش و پرورش

فارس نوشت: رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نظام رتبه‌بندی معلمان و تدوین آیین‌نامه اجرایی آن خواستار دقت و نظارت هیات‌های ممیزی این وزارتخانه در اجرای این قانون شد.

 علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  بعد از حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون در گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست گفت: یکی از مباحث اصلی مطرح شده در این جلسه موضوع انتصابات جدیدی است که قرار است در روزهای آینده در آموزش و پرورش استان‌ها مطرح شود که نمایندگان مجلس در این باره دغدغه‌های خود را بیان کرده و خواستار دقت بیشتر وزارت آموزش و پرورش در این باره شدند.

وی با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان بایستی خیلی سریع و دقیق اجرایی شود، افزود:‌ نمایندگان در این نشست به وزیر آموزش و پرورش تأکید کردند وقتی قانون رتبه‌بندی معلمان به تصویب رسید بایستی در اجرا دقت بسیار زیادی صورت گیرد و در این زمینه لازم است هیأت‌های ممیزی اقدامات لازم را برای رعایت بخش‌های مختلف قانون و قرارگیری افراد در رتبه واقعی خود که آموزش‌های مهارتی و فناوری و تحصیلی را دارند قرار گیرند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:‌ وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش از برنامه‌های تحولی در این وزارتخانه گفتند و در همین راستا نمایندگان مجلس سوالاتی را از آقای نوری مطرح کردند.

منادی با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان فردا در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود، گفت:‌ آموزش و پرورش طلیعه خوبی دارد و احساس می‌کنم که آقای نوری ضمن اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان می‌توانند تحول خوبی را در آموزش و پرورش و معیشت فرهنگیان و ارتقاء منزلت آنان و افزایش کیفیت آموزش را اجرایی کنند.

123219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .فرهنگی بازنشسته IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    2 1
    پس سرانجام فرهنگیان بازنشسته چه می شود؟آیارتبه بندی برای اونهااجرایی میشود یانه؟