۶۱ ثانیه یادمان برای اهدا کنندگان عضو

مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان از برگزاری ویژه برنامه ۶۱ ثانیه، یادمان جانبخشان نامیرا، با حضور چهره های شاخص فرهنگی در شب یلدا خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، دکتر کتایون نجفی زاده گفت: این انجمن در نظر دارد در بلندترین شب سال، به پاس تقدیر از تصمیم جانبخش خانواده های نوعدوست اهداکننده ی اعضای پیوندی و بزرگداشت نام و یاد این نام آوران ماندگار، ویژه برنامه ای برای پخش در رسانه های جمعی با موضوع یلدا و اهدای عضو اجرا کند.

وی گفت: با توجه به محدویت های ناشی از کرونا، در این برنامه شمار محدودی از سفیران هنرمند اهدای عضو، مسئولان و چهره های شاخص فرهنگی حضور خواهند داشت و جمعی از چهره های علمی و فرهنگی فعال در حوزه اهدای عضو نیز میهمان مجازی ۶۱ ثانیه خواهند بود.

دکتر نجفی زاده افزود: این ویژه برنامه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه سه شنبه شب از شبکه یک صداو سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد و هم وطنان از طریق تلویزیون اینترنتی فیلیمو و آپارات نیز می توانند ساعت ۲۰ همان شب بیننده این ویژه برنامه باشند.

مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در خصوص عنوان ۶۱ ثانیه گفت: شب یلدا حدود ۶۰ ثانیه بلند تر از شبهای دیگر است، اما ایرانیان به رسمی کهن این فرصت را برای با هم بودن غنیمت می شمارند و با بیان حکایت های پندآموززندگی، شب تاریک را به روشنای روز پیوند می زنند و این درجایی است که هر فرد مرگ مغزی نیز می تواند با اهدای اعضای حیاتی و نسوج خود ۶۱ تن را از مرگ و معلولیت نجات دهد و تاریکی مرگ را به روشنی زندگی تبدیل نماید.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1583277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =