مسائل پشت پرده تیم مجیدی چرا الان باید گفته شود؟

خبرورزشی نوشت: ۳ بازیکن استقلال طی هفته‌های اخیر ادعاهایی را مطرح کرده‌اند که موجب نگرانی هواداران شده است.

استقلال در حالی این روزها به صدر جدول رده بندی رسیده که برخی از بازیکنان این تیم وعده افشاگری در خصوص برخی از مسائل پیرامون تیم را می دهند. این وعده‌ها از سوی ۳ بازیکن باتجربه تیم طی هفته‌های اخیر مطرح شده است. در آخرین نمونه حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال که در بازی با سپاهان روز خوبی داشت و موفق به ثبت یک کلین‌شیت دیگر شد، در پایان مسابقه گفته: «حرف‌های زیادی دارم که به‌زودی مطرح خواهم کرد.» مشخص نیست گلر آبی‌ها به چه دلیل بعد از پیروزی مهم آبی‌ها و در شرایطی که هواداران این تیم مشغول شادی هستند چنین اظهارات غیرمنتظره ای را مطرح کرده است.

پیش از او وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها هم در ادعای مشابهی گفته بود: « از درون و بیرون تیم تحت فشار هستم. مسایلی وجود دارد که هفته‌های آینده در موردشان حرف خواهم زد.» اظهاراتی که بیش از همیشه هواداران استقلال را نگران کرد.

قبل از هر دو عزیز هم رشید مظاهری در روزهایی که از لیست خط نمی‌خورد ادعای مشابهی مطرح کرده بود. رشید بعد از بازی با ذوب‌آهن در نقش جهان گفته بود: «درگیری ذهنی دارم که مربوط به فوتبال هم نیست.»

مشخص نیست این۳ بازیکن باتجربه استقلال چه منظوری از بیان این ادعاها دارند. خصوصا در فصلی که آبی‌ها روند مناسبی در نتیجه گیری داشته و حالا در صدر جدول هم تکیه زده اند.

بیشتر بخوانید: اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس درباره ستاره این تیم/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1583306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =