درخواست «اقدام فوری» از رئیسی برای پابان دادن به انتظاری ۴۰ ساله

ایرنا نوشت: نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید صدوقی از ۴۰ سال پیش به دنبال انتقال آب به یزد بود گفت: این یک موضوع چند ساله است و امیدواریم رئیس جمهور بتواند در این زمینه اقدام فوری کند.

آیت الله ابوالقاسم وافی عصر جمعه در دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم استان یزد افزود: استان یزد با کمبود آب روبروست که امیدواریم این مشکلات را به نحو مطلوب و نحو احسن حل کنند.

وی اظهار کرد:  نظام اسلامی و ولایت فقیه و تشکیلاتی که از برکت رهبری های بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا به دست ما رسیده، هیچگاه حق نداریم از آن بهره برداری کنیم زیرا این جزو نعمت های الهی است و این خداست که این نعمات بزرگ را به ما عنایت کرده و باید نسبت به آن شاکر باشیم.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان تصریح کرد: امروز نظام اسلامی هدف تیر دشمنان مستکبر در سراسر جهان است و نظام اسلامی ما مورد هجمه آنهاست و ما خدا را شاکریم که رئیس جمهور ما و هیات دولت بیش از حدی که تصور می کنیم، تلاش می کنند و تلاش آنها در مسیر سرافرازی و اقتدار نظام اسلامی است.

وی افزود: رئیس جمهور را یک سرمایه بزرگ می دانیم و هر کجا بتوانیم از ایشان حمایت می کنیم و توجهی به اراجیفی که در فضای مجازی مطرح می شود، نداریم.

وی افزود: دستورات دعوت به وحدت، اخلاق، حفظ به کرامت دیگران، کمک به دیگران از جانب خداوند متعال صادر شده اما به آن بی توجه هستیم و یا ساده از کنار آن عبور می کنیم اما اصولاً اگر بنا را بر این بگذاریم که نسبت به اوامر قرآن کریم و معارف اهل بیت که همراه با قرآن است به طور جدی برخورد کنیم، بسیاری از این مشکلات حل می شود.

رییس جمهور در دوازدهمین سفر استانی خود صبح روز جمعه وارد یزد شد؛ حضور در نشست خبری، دیدار با نخبگان و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های آقای رییسی در سفر یکروزه به استان یزد است.

231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1583603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    2 0
    مشکل کمبود آب یه مشکل اساسی هست که باید بهش با دید علمی و منطقی نگاه کرد و مورد بررسی قرار داد و در این زمینه نباید بین شهر ها تبعیض قائل شد چرا که مثلا خوزستان با وجود کارون مشکل کمبود آب داره و ظاهرا ابتدا باید شهر هایی که از نظر جغرافیایی در وضعیت بهتری هستن مورد رسیدگی قرار بگیرن
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مجبور نیستی توی کویر زندگی کنید واز آب استان دیگه استفاده کنید